20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #1005 på: 29. Jan. 2010, 18:48 »
Er mindre begeistret for huseklepp. Gjør det veldig godt i TL, men jeg tror han blir for fysisk svak i Wanker eller PL.

Er jo spillere som er langt mindre enn han som holder meget høyt nivå i PL.
Hadde vært gøy med Huseklepp NUFC, god er han også. Ville vært en fantastisk signering det.

Han er egentlig som Flonaldo: Klarer på en eller annen måte å få med seg ballen. Men han er treig. Hvis jeg ikke tar helt feil har han ikke innfridd for Brann i Europa, og der møter han jo bedre spillere.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1006 på: 29. Jan. 2010, 18:59 »
Er mindre begeistret for huseklepp. Gjør det veldig godt i TL, men jeg tror han blir for fysisk svak i Wanker eller PL.

Er jo spillere som er langt mindre enn han som holder meget høyt nivå i PL.
Hadde vært gøy med Huseklepp NUFC, god er han også. Ville vært en fantastisk signering det.

Han er egentlig som Flonaldo: Klarer på en eller annen måte å få med seg ballen. Men han er treig. Hvis jeg ikke tar helt feil har han ikke innfridd for Brann i Europa, og der møter han jo bedre spillere.

Mulig eg er på jordet, men var han ikke riiimelig bra mot Deportivo ??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1007 på: 29. Jan. 2010, 19:15 »
Han ydmyka vel strengt tatt Depor på egen hånd. Jeg blir glad dersom Huseklepp skulle bli Newcastle-spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1008 på: 29. Jan. 2010, 19:30 »
Huseklepp hadde vore brilliant, har lenga ønska meg han til Newcastle, har hatt ei litt sein utvikling men meinar han har endå meir potensiale å få ut. Rask og driblesterk, slike spelarar vil eg ha fleire av i Newcastle. I tillegg forbedra han seg enormt på både avslutningar og innlegg til forige sesong i TL som virkelig gav resultat. At han er norsk gjer heller ingenting.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1009 på: 29. Jan. 2010, 19:31 »
Blir og en glad mann! Velger vell oss framfor Stoke gjør han vell ikke? Og en ting som ikke kan sies som han er at han er treig. For fart hat han...:) tror han har gått av et halvår i wanker.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1010 på: 29. Jan. 2010, 19:34 »
Hehe, treig er ihvertfall det siste han er :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1011 på: 29. Jan. 2010, 20:17 »
Huseklepp er nok EIN av dei kjappaste i Tippeligaen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1012 på: 29. Jan. 2010, 21:51 »

Å si at Huseklepp er treig beviser vel at du ikke har sett han altfor mye i aksjon. Han er jo ganske rask, men virker jo faktisk enda raskere med ballen i beina. Er jo utrolig god på å sette fart og føre ballen i høyt tempo klistret til føttene sine. Vanksleig å ta ballen fra og god til å drible er han også. Slike spillere finnes det ikke for mange av i Norge. Ikke hos NUFC heller!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1013 på: 29. Jan. 2010, 22:59 »
Tror faktisk nå at vi har en mulighet på Moses. La oss håpe at dødehavet åpner seg og han tar turen nordover ;)

CH imponerer stadig. Ikke det at ikke navnene vi har fått sålangt fortsatt kan betegnes som en viss gamble, men de er spennende og "etablerte" alle mann  og bør kunne spille en positiv rolle. Det blir utrolig spennende å se om noen av disse blomstrer for da kan CH fort ha skutt gullfuglen tror jeg. (Hall vet jeg ikke mye om, men regner med han først og fremst er tiltenkt en cover-rolle) Den jeg er mest spent på er Wayne Routledge. Han har vært lovende lenge, men bør fortsatt ha nok kvaliteter til å kunne spille en svært viktig rolle i det å komme rundt og legge inn til våre i utgangspunktet sterke box-players.

tror CH har bestemt seg for å kjøpe eller leie en spiss før vinduet stenger. Venter spent på hvem det blir! ::)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1014 på: 29. Jan. 2010, 23:04 »
Huseklapp er etter min mening ingen spiller å satse på. Han har ikke fysikken til å takle Pl eller engelsk fotball for den saks skyld. At han var en av de beste spilelrne i TL forrige sessong, er ikke noe argument for å hente han. Det sier mer om Tl og hvilket dårlig nivå som er i TL. Gi meg da heller Trond Olsen

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1015 på: 29. Jan. 2010, 23:08 »
Huseklepp stpr ikkje tilbake fysisk for f.eks Valencia, Nani, Insomnia, Lennon, Modric, Doyle, Owen m.fl, du treng ikkje være en elefant for å hevde deg i PL, det har blitt bevist gang på gang. Det at du heller vil ha Trond Olsen som har omtrent samme fysikk som Huseklepp men berre er halvparten så god seier meg ingenting anna enn at du må være trønder, evt hans barndomsvenn i Bodø :P

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1016 på: 29. Jan. 2010, 23:19 »
Huseklepp stpr ikkje tilbake fysisk for f.eks Valencia, Nani, Insomnia, Lennon, Modric, Doyle, Owen m.fl, du treng ikkje være en elefant for å hevde deg i PL, det har blitt bevist gang på gang. Det at du heller vil ha Trond Olsen som har omtrent samme fysikk som Huseklepp men berre er halvparten så god seier meg ingenting anna enn at du må være trønder, evt hans barndomsvenn i Bodø :P

hahaha er så enig. Trond Olsen har et ok skuddbein og fart, men når ikke huseklepp til anklene en gang. Huseklepp hadde absolutt kunne vært noe for oss tror jeg!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1017 på: 29. Jan. 2010, 23:21 »
Det kan umulig være særlig tvil om at Huseklepp er en ganske mye bedre spiller en Trond Olsen. Olsen er kanskje litt raskere, men det er jeg absolutt ikke sikker på og har et mye bedre skuddbein. Huseklepp er derimot uendelig mye bedre teknisk, og har bedre spilleforståelse. Ingen tvil om hvem av dem jeg helst ville hatt. Jeg tror Brann kan komme til å slite voldsomt uten Huseklepp, han bar hele laget i fjor, og bak ham er det tynt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1018 på: 29. Jan. 2010, 23:28 »
For et år siden ville jeg kalt Olsen bedre med rette, men Huseklepp har tatt megasteg siste året, og dessuten har han langt flere strenger å spille på. Olsen ville sikkert vært god i CCC, men han mangler en vesentlig ting, og det er teknikk. Han er nok hakket kjappere enn Huseklepp, og en bedre avslutter. Men han er samtidig en meget varierende spiller, og har ikke klart holde et så stabilt toppnivå som Husekleppe viste gjennom hele forrige sesong. Huseklepp har en teknikk på høyt internasjonalt nivå, han har farta og har også etterhvert vist seg å være en god avslutter.
Olsen er forøvrig ikke fra Bodø ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1019 på: 30. Jan. 2010, 00:06 »
Ja jeg er sør trønder og er Rbk fan. Men etter min mening er Olsen raskere, har et bedre skuddbein, har en bedre fysikk. Huseklepp er kanskje mer målfarlig enn Olsen. Men olsen er bedre på å slå innlegg. Hvis vi ser på de Norske spillerne i pl som Carew og Hangeland som er gode i pl, ser vi at de er mye sterkere fysisk enn huseklepp