20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #915 på: 27. Jan. 2010, 22:49 »
Hehe. Vi kan samtidig kjøpe Stuart Taylor fra City og putte i mål, og Matt Taylor fra Bolton. Og skifte navn til Taylor United :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #916 på: 27. Jan. 2010, 22:50 »
Er det den Tayloren som kvesta Eduardo?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 27. Jan. 2010, 23:03 »
Er det den Tayloren som kvesta Eduardo?

Jepp  ... Nei takk sier eg ialle fall. Om vi vurderer gamlinger så langt nede på kvalitetsstigen, så håper eg heller at vi lar dei unge vere backup. Vi trenger uansett ikke mer enn backup i forsvaret no.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #918 på: 27. Jan. 2010, 23:23 »
Nå som Crystal Palace er under administrasjon, så kan vi vel prøve oss på denne Moses vis han er noe go. Noen som har sett han i aksjon ?

19 år , rask og sterk står det på hjemmesiden, bør vel passe perfekt for oss ?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #919 på: 27. Jan. 2010, 23:25 »
Går til et PL-lag i løpet av vinduet. Everton tror jeg det var...

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #920 på: 27. Jan. 2010, 23:26 »
Nå som Crystal Palace er under administrasjon, så kan vi vel prøve oss på denne Moses vis han er noe go. Noen som har sett han i aksjon ?

19 år , rask og sterk står det på hjemmesiden, bør vel passe perfekt for oss ?
Problemet er vel bare at det er mange attraktive klubber som også tenker sånn...
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #921 på: 27. Jan. 2010, 23:27 »
Tror nok heller Moses drar til Tottenham. Av det jeg har sett så er det de som har vært mest linka til han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #922 på: 28. Jan. 2010, 08:59 »
Vil ikke ha Taylor. (snakk ut sesongen på lån)
Vi har noen unge talenter som kan komme inn og prøve seg. Vi vet at Kadar holder dette nivået, og han trenger erfaring før neste sesong, hvor vi skal spille i premier league.

Vi er smarte på og kjøpe spillere for tiden, og mener vi skal fortsette i denne trenden. Engelske og under 26 år er glimrende.
Uansett, regner kansje med og håper iallefall det kommer en spiller til før mandag.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #923 på: 28. Jan. 2010, 10:25 »
Eg er faktisk også litt imponert av transfervindauget så langt. Vi har fått billige alternativ, som er gamle nok til å ha erfaring, men unge nok til å kunne utvikla seg videre. At vi heller ikkje har betalt overpris for nokon "stjerne" er vel eit teikn på sunnheit heller en mangel på vilje? Eg savnar litt den videre satsinga på unge talent, men sånn som klubben er rusta no, så ville talenta ha måtta gått rett inn i start 11 for å ha blitt til noko forsterkningar, og dei talenta er dyre!! Desse kjøpa har vært litt brannslukking pga tynn stall, som framleis er tynn, men det lovar faktisk godt... Om ein fortsett å kjøpe under 25, pluss ein del talent så ser eg "litt" lysare på framtida.. Men no er eg uhelbredelig optimist då!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #924 på: 28. Jan. 2010, 13:34 »
Tror ikke Moses drar til Spurs, di vil ha Eidur, og får nok han, da trenger di ikke Moses. Everton er en annen ting.

Men er det noen som har sett han spille ? Evt Pris ?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 28. Jan. 2010, 14:11 »
Det hadde vært smått utrolig om vi hadde fått Moses.. Kan spille både kant og spiss. Det kan jo hende at han drar til Everton. Men jeg tror ikke han blir så dyr at vi ikke har råd til å hente ham. Rengner med 2-3 mill. I tillegg har vi jo fantastiske supportere, en fantastisk stadion. Og selv med lønnstaket tror jeg klubben glatt er i stand til å matche evertons lønn. Dessuten vil sannsynligvis få spille fast i castle og slik det ligger an rykker vi opp. Hos oss har han potensiale til å bli en av de største stjernene, spesielt hvis han sikrer opprykket  Hvis CH i tillegg til alt dette frister ham med drakt nr 9, kan jeg ikke fatte hvorfor han skal takke nei til oss  :D

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #926 på: 28. Jan. 2010, 16:35 »
Det at vi fikk Routledge kan jo gjøre det litt mer fristende å komme hit for Moses. Vil jo si han var noe av det bedre vi kunne håpet på.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #928 på: 28. Jan. 2010, 18:13 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1246789/Newcastle-strengthen-defence-loan-capture-Tottenham-Sunderland-trialist-Osman-Chavez.html?ITO=1490

Håper vi dropper Martin Taylor, vi har nok grisespillere i klubben. Vil heller ha denne mannen. Fin alder i tillegg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #929 på: 28. Jan. 2010, 18:24 »
Nå er vel ikke Martin Taylor en spesiell grisespiller da. Ser egentlig heller ikke hvem på laget vårt som er en typisk grisespiller heller. Noen hardt-taklene spillere, ja.

Sier ikke nei takk til noen spillere, så lenge de kan gjøre en god jobb for oss.