20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 167634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #825 på: 22. Jan. 2010, 23:56 »
Ganske anonym coach?

Synes Hughton har gjort det bra jeg, og som Danny Guthrie sa: Synd for dem som ikke vil til klubben...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #826 på: 23. Jan. 2010, 00:11 »
Jeg sier ikke at han ikke har gjort en god jobb. Men han er anonym i den forstand at han ikke gjør noe som helst utav seg, og hvor mange er det egentlig som vet hvem han er?

Det er noe annet med folk som Kevin Keegan og Alan Shearer. Det er navn som kan tiltrekke seg spillere som ellers ikke ville kommet til klubben. Av den enkle grunn at de heter det de gjør, og har den merittlisten de har.

La oss si at Chris Hughton hadde vært manager for Manchester United og laget hadde ledet serien og vært suverene. Likevel ville ikke Michael Owen signert for klubben, han hadde heller signert for Hull, som hadde Alex Ferguson som manager, men dårligere råd og et dårligere sportslig tilbud.
Dette er bare et tenkt eksempel, men det er sånn jeg mener det fungerer.
Matt Kigallion hadde kanskje valgt oss foran Sunderland om Alan Shearer hadde vært manager. Selv om Sunderland per dags dato utrolig nok har et bedre sportslig tilbud og bedre økonomi enn oss.

Kanskje hadde Leeds sluppet taket litt lettere og Jermaine Beckford mast litt mer om Kevin Keegan hadde vært manager for Newcastle. Managerens navn står i mange tilfeller høyere på lista enn økonomi og sportslige utfordringer når en spiller får tilbud fra andre klubber.

Det navnet har ikke Chris Hughton. I den forstand er han anonym. Selv om han gjør en glimrende jobb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #827 på: 23. Jan. 2010, 00:28 »
Giles Barnes spiller IKKE for Fulham. Barnes er uten kontrakt og har vel trena med flere forskjellige lag den siste tiden. Siste jeg leste var vel at han trena med WBA.

Stakkars fyr. Var et sinnsykt talent, men har slitt noe voldsomt med skader.
Stemmer, så på en side sist opdatert i april 2009 :-[
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #828 på: 23. Jan. 2010, 01:22 »
Har ikkje sett så mykje av Welbeck, men det eg har sett og hørt er at han er på god veg mot å bli en ny Shola. Mao lite fristande.

Peter

• Gjest
« Svar #829 på: 23. Jan. 2010, 09:42 »
Welbeck er mye bedre enn Ameobi, med et mye større potensial og talent.

Tror ikke dette er et seriøst rykte uansett. Ferguson selger ikke Welbeck uansett.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #830 på: 23. Jan. 2010, 10:16 »
Synst ikkje Welbeck har vore særlig imponerande dei gongane eg har sett han. Har eit flott mål, that's it.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #831 på: 23. Jan. 2010, 11:03 »
Hadde ikkje skada å prøvd på hovland. Er bare skadane som har holdt han i Sogndal. Syns det er merkelig at han fortsatt er der og at han signerte ny kontrakt med dei i fjor. Det gjør at Sogndal kan kreve mye mer for han...Men det er jaggu på tide at han kommer seg vekk frå Sogndal, Er alt for god for adecco...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #832 på: 23. Jan. 2010, 12:50 »
Synst ikkje Welbeck har vore særlig imponerande dei gongane eg har sett han. Har eit flott mål, that's it.
Vist ham scorer 999 stygge mål på tusen kamper er that`s it :P
Er ikke hvor flotte målene er, men hvor mange ;D

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #833 på: 23. Jan. 2010, 14:42 »
Oii,, husker også barnes var et kjempe talent for etpar år tilbake .så også etpar kamper der han var temmelig solid!, synes vi burde hentet han på prøve spill jeg! ikke mye å tape på det ivartfall,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #834 på: 23. Jan. 2010, 23:02 »
Han var jo den eneste som holdt mål omtrent på Derby da de var i PL. Var jo særs solid mot oss. Men han har jo slitt med skader hele veien.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #835 på: 24. Jan. 2010, 00:52 »
Ser gjerne at vi prøver oss på Barnes. Kan virke som om vi har tatt skadeforebyggende arbeid seriøst, og han er verdt risikoen. Spesielt mtp at vi trenger gode vinger..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #836 på: 24. Jan. 2010, 10:21 »
NEWCASTLE United?s unpopular owner Mike Ashley will impose a wage ceiling of £30,000 a week on any new signings if they win back a Premier League place.
That would mean the Geordies, who have paid huge wages of up to £110,00 a week for stars like Michael Owen in the past, will be unable to attract the top players to St James? Park in the summer.
Ashley believes that gigantic wage bills are crippling clubs and he wants to make a stand.

Newcastle have confirmed our Sunday Express exclusive that they are ending their 14-year association with kit suppliers adidas at the end of the season in favour of Puma.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #837 på: 24. Jan. 2010, 10:39 »
NEWCASTLE United’s unpopular owner Mike Ashley will impose a wage ceiling of £30,000 a week on any new signings if they win back a Premier League place.
That would mean the Geordies, who have paid huge wages of up to £110,00 a week for stars like Michael Owen in the past, will be unable to attract the top players to St James’ Park in the summer.
Ashley believes that gigantic wage bills are crippling clubs and he wants to make a stand.

Er så enig så enig. Lønningene har tatt helt av. Klubbene hiver seg på i en ødeleggende spiral hvor de satser absoulutt alt på CL-deltagelse. Resultatet kan selvsagt bli økonomisk ruin hvis man havner utenfor CL, og det sier seg selv at man ikke vil klare å delta i CL hver sesong.. Pool og Scum er jo veldig gode eksempler her. 

Det er veldig flott at noen eiere nå setter foten ned.  Lønninger har blitt en av de største utgiftene til klubbene. Blir de redusert, kan også billettprisene senkes. Det er ganske vilt å tenke på at britene, som tjener langt mindre enn oss, likevel er villige til å betale opptil 40 pund for å gå på kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #838 på: 24. Jan. 2010, 11:28 »
Men då kan ikkje folk samtidig forventa at vi skal få tak i dei "beste" spelarane! Dette gjer at vi garantert går glipp av mange spelarar som vi med å ha gitt høgre løn hadde fått, men som går til andre klubbar som nødvendigvis ikkje er betre enn oss.
Ta foreksempel Boyd som ein del her inne synst hadde vore bra, kva forventar ein slik spelar å få i løn, og kva har han no? Og ikkje minst kva løn kjem dei andre klubbane som er interessert i han til å gi han?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #839 på: 24. Jan. 2010, 11:59 »
Det eg hater med denne klubben, er at vi alltid skal ta så krasse beslutninger. Om vi hadde fått inn en ledelse med is i magen og en manager med en viss kløkt i nøtta, så kunne vi silt ut dei spillerene som kubben virkelig trenger å brukt penger på dem. Er ikke slik at alle spillerne i klubben må ha samme lønn, på over £50k i uka. Om vi til sommeren plutselig får muligheten til i signe en spiller som kanskje vil til oss og som holder høg standard, så vil det vere for dumt om vi ikke kan signe han fordi vi ikke kan tilbu han ei lønn på f.eks £40k.