20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 167614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #780 på: 21. Jan. 2010, 14:24 »
håper på en spiss også jeg men ser dårlig ut

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #781 på: 21. Jan. 2010, 15:34 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5875896,00.html

Sunderland ryktes å være ute etter Kilgallon også.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #782 på: 21. Jan. 2010, 18:36 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5875896,00.html

Sunderland ryktes å være ute etter Kilgallon også.

Vel ikke umulig at Sunderland rykker ned. Elendig form. Så hva om vi rykket opp og de rykket ned :D
Da hadde han lært leksa si.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #783 på: 21. Jan. 2010, 19:36 »
I beste fall får vi tilbake Harewood og Zurab på lån ut sesongen. Kan aldri huske vi har vore spesielt handlekraftige i januar og tvilar sterkt på at vi er det denne gangen heller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #784 på: 21. Jan. 2010, 19:42 »

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #785 på: 21. Jan. 2010, 19:55 »
Evt låne ut forster til Tottenham, men ser helst at han spiller fast i L1. Om han er så god som folk skal ha det til vil vi i fremtiden ha to glimrende keepere i Forst og Krul.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #786 på: 21. Jan. 2010, 22:53 »
Ikke at jeg forventer noe bedre enn Mike Williamson, men samtidig kan jeg ikke si at jeg blir glad hvis vi signerer en spiller som ikke engang har debutert for Premier Leagues dårligste klubb. Menmen, han blir jo bare en backup.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

luxury

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #788 på: 22. Jan. 2010, 09:17 »
Rangers striker Kris Boyd will keep English clubs waiting for his next move.

The Scottish Sun says Boyd will use the summer to consider all his options before committing to the most important contract of his career.
The striker, 26, is in the form of his life with a host of clubs chasing his signature.
A three-year deal worth £18,000-a-week is on the table at Ibrox but Villa, Birmingham, Newcastle and Middlesbrough are all keen on the SPL record scorer.
Villa boss Martin O'Neill rolled out the red carpet for Boyd on Wednesday night and hopes that will be enough to secure the hitman on a pre-contract agreement.

But Boyd won't be rushed.

Da er det bare og smøre seg med litt tålmodighet og håpe på napp til sommeren.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 22. Jan. 2010, 09:26 »
Bud på Mike Williamson akseptert:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11674_5876917,00.html

Det er jo skit. Som Mats sier, hva er poenget med å hente in en 26-åring som ikke får spille for PLs dårligste lag. Da er det mye bedre å hente inn en ung forsvarer som f.eks spiller fast i league 1. De beste lagene der tror jeg er like god om ikke bedre enn de svakeste i Wanker. Hadde Williamson vært 20 år hadde saken vært en helt annen. Men som med Simpson, vi henter inn spillere som garantert kommer til å slite benken i PL. Vi bruker opp verdifull kapital i tillegg til at vi må kjøpe inn enda flere spillere til neste år. 

I stedet for å kjøpe Simpson og Williamson, skulle klubben ha brukt litt mer penger : et beløp + det som ble brukt på å hente inn Simpson og Williamson på en god spiller fra Wanker eller høyt oppe i League 1 som virkelig har potensiale. En spiller vårt trenerapparat mener kan ta steget videre og spille fast i PL også.

Tror f.eks at vi kunne ha sikret oss O Connor for 2 mill pund. 
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_5873562,00.html  . En spiller som har overprestert på et dårlig lag. Bevegelig spiller, midt i blinken for oss.

« Siste redigering: 22. Jan. 2010, 10:14 av InspectorC »

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #790 på: 22. Jan. 2010, 09:57 »
Bud på Mike Williamson akseptert:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11674_5876917,00.html

Det er jo skit. Som Mats sier, hva er poenget med å hente in en 26-åring som ikke får spille for PLs dårligste lag. Da er det mye bedre å hente inn en ung forsvarer som f.eks spiller fast i league 1. De beste lagene der tror jeg er like god om ikke bedre enn de svakeste i Wanker. Hadde Williamson vært 20 år hadde saken vært en helt annen. Men som med Simpson, vi henter inn spillere som garantert kommer til å slite benken i PL. Vi bruker om verdifull kapital i tillegg til at vi må kjøpe inn enda flere spillere til neste år. 

I stedet for å kjøpe Simpson og Williamson, skulle klubben ha brukt litt mer penger : et beløp + det som ble brukt på å hente inn Simpson og Williamson på en god spiller fra Wanker eller høyt oppe i League 1 som virkelig hadde potensiale. En spiller vårt trenerapparat mener kan ta steget videre og spille fast i PL også.

Tror f.eks at vi kunne ha sikret oss O Connor for 2 mill pund. 
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_5873562,00.html  . En spiller som har overprestert på et dårlig lag. Bevegelig spiller, midt i blinken for oss.

Jeg er så enig, at vi absolutt skal hente spillere som ikke lenger er talenter, men helt average spillere i CCC nå er egentlig bare tull når man vet at det finnes bedre alternativer.

Vi trenger kanskje forsterkninger slik at vi kan holde ut hele sesongen, men det hadde vært like greit med talenter istedenfor at vi til sommern må ut på markedet med mindre midler enn vi kunne hatt.

Og sist, men ikke minst tror jeg ikke det ville skada å gitt et par av våre egne talenter sjansen en gang i blant.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 22. Jan. 2010, 11:06 »
Jeg er enig. Wiliamson er en benkesliter i PL. Jeg tror Ashley og styret er så desperate etter å rykke opp at de ikke tørr bruke penger på yngre spillere som er hakket dårligere en Simpson og Wiliamson.

Det som suger, er slike signeringer som Wiliamson vil hindre talenter som Kadar i å spille. Hvis han koster 1mp kan vi kanskje selge ham for samme prisen, eller rett under forran neste sesong. Hvis det faktisk skulle skje at vi hentet et talent...
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #792 på: 22. Jan. 2010, 12:02 »
Jeg er DRIT lei hele møkkasirkuset med overganger til Newcastle. Nå må det handles ordentlige spillere, som funker i PL. Arghhh. Vi er blitt et tullelag. Gi meg Navn! Faens Ashley
Who else...... Alan Shearer

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #793 på: 22. Jan. 2010, 12:52 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/01/21/united-line-up-loan-move-for-curtis-davies-72703-25651891/

Nå begynner vi å snakke her. Hadde blitt drit glad hvis vi hadde klart og få han.
I stedet for å kaste bort penger på Williamson så må det jo være bedre å låne feks Curtis Davies fram til sommeren. Jeg synes ihvertfall han er driit god.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #794 på: 22. Jan. 2010, 13:01 »
Han har ikke spilt fotball nesten denne sesongen. Men før det var jeg og fan av han, han er jo nesten fortsatt ung og lovende..

Sky Sports News understands that Portsmouth defender Mike Williamson is having a medical at Newcastle.

Beye kansje på vei til Sunderass for 1,3 mill pund.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.