20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #735 på: 18. Jan. 2010, 19:27 »
van der meyde er en gamble og det liker vi ;) mannen har gode egenskaper og en fot vi absolutt kunne ha bruk for. Men så var dette med fysisk fitness da. Har han drukket seg fra sans og samling enda? ::)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #736 på: 18. Jan. 2010, 19:36 »
Det er vel sagt at Kilgallon ikke kom til enighet om sin personlige kontrakt?
Mener å ha lest at han sa det, men mulig det bare er rykter.

Det har vært mye forskjelige rykter, men har vel ikke klart blitt meldt at vi har fått bud akseptert på han. Hadde selvfølgelig vært positivt siden det hadde vistat vi har midler som kan brukes. Addison er en bra spiller, men igjen han er unge og engelsk og dermed dyr.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #737 på: 18. Jan. 2010, 23:24 »
Hva med å tilby Hatem Trabelsi prøvespill? Kanskje han fortsatt duger. Trenger en høyreback til, ihvertfall ut sesongen. Har ikke sett han på en stund så vet ikke hvordan det ligger ann med han nå, men husker at han var helt rå i Ajax.
Er vel ikke så altfor gammel heller. Og tar jeg ikke veldig feil så er han uten klubb.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #738 på: 19. Jan. 2010, 11:06 »
Portsmouth defender Mike Williamson is being linked with a move to Championship leader Newcastle United.
The 26-year old has not enjoyed regular playing time with Pompey since his move from Watford last summer and it is believed the Magpies are keen to strengthen their defence despite holding the second best defensive record in England?s second tier.
Newcastle boss Chris Hughton will use the opportunity of regular first team action to lure Williamson to St James? Park as Portsmouth continue to slip into further financial problems.

Er han her god eller. Vist jeg ikke husker helt feil, jaktet vi ikke han for noen år siden. Eller avisene jaktet han for oss.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 19. Jan. 2010, 11:15 »
Har mer lyst på Mark Wilson fra samme klubb. Han synes jeg faktisk er dritgod, selv om han har blitt benket i det siste etter en brøler.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 19. Jan. 2010, 11:40 »
Mike Williamson var vel Kinnear ute etter, når han spilte for Watford, om eg ikke husker feil.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #741 på: 19. Jan. 2010, 12:59 »
Kampen mot WBA viser egentlig at vi trenger 2 forsterkninger: En høyreback og en rask og bevegelig sentral midtbane med godt blikk og god pasningsfot.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 19. Jan. 2010, 13:45 »
Ja, pluss at vi kan sette inn Guthrie, og flytte Nolan litt frem og ta ut Ameobi ;)
Ja, også en goalgetter da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 19. Jan. 2010, 14:02 »
Ja, pluss at vi kan sette inn Guthrie, og flytte Nolan litt frem og ta ut Ameobi ;)
Ja, også en goalgetter da..

Det kan selvsagt gjøres.  Men Guthrie er pingle i kroppen, han mistet ballen for ofte i går da han ble pressa. Goalgetter trenger vi ikke, Løven har vist at han evner både å være på rett plass til rett tid og at han timer løpene helt perfekt. Det vi trenger er en midtbanespiller som kan slå de lgode langpasningene og få i gang en rask ballfordeling til begge kanter slik at angrepene ikke kun kommer på venstresiden.

Peter

• Gjest
« Svar #744 på: 19. Jan. 2010, 14:18 »
Hva med å tilby Hatem Trabelsi prøvespill? Kanskje han fortsatt duger. Trenger en høyreback til, ihvertfall ut sesongen. Har ikke sett han på en stund så vet ikke hvordan det ligger ann med han nå, men husker at han var helt rå i Ajax.
Er vel ikke så altfor gammel heller. Og tar jeg ikke veldig feil så er han uten klubb.

Han fyller 33 om 6 dager, så ung er han langt ifra. Dog verdt et forsøk. Vi trenger jo backer.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #745 på: 19. Jan. 2010, 15:47 »
Blir ikke overrasket om det ikke er noen nye fjes å se etter dette vinduet ??? :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 19. Jan. 2010, 19:44 »
Og nettopp dette sa jeg for flere uker siden.

Likevel synes jeg det er direkte hårreisende at klubben som leder Championship, og som har som eneste mål å rykke direkte opp, og helst også vinne serien, ikke greier å forsterke laget med en eneste spiller. Det er så latterlig som det bare går an å bli. Vi leder serien for faen, vi SKAL rykke opp. Vi skal helst også vinne ligaen. Men å forsterke laget er åpenbart ikke viktigere enn å spare seg til fant.

Det er vel og bra med lønnstak og en policy om ikke å betale for mye for spillere, men det kan ikke gå på bekostning av mulighetene våre for å rykke opp, og mulighetene for å ikke trenge å snu opp ned på hele stallen etter at vi har rykket opp.

Vi blir KLART svekket hvis vi nå ikke forsterker laget med så mye som Danny Simpson eller Marlon Harewood. Og det kan koste oss jævlig dyrt utover våren. Vi går mange tøffe kamper i møte, og jeg tviler på om Nottingham Forest kommer til å gi seg frivillig. Det er i mine øyne ÅPENBART at vi trenger forstkerninger, og vi trengte forsterkninger allerede 1.1.10.

At vi ikke forsterker laget har vært åpenbart lenge. Men det er minst like åpenbart at det kan koste oss dyrt. Og det er slik jeg ser det ene og alene vår egen feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 19. Jan. 2010, 20:24 »
Vanskleg for CH når Ashley ikkje gir noko pengar til transfers. Ingenting nytt her altså, og langt frå noke overraskande.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 19. Jan. 2010, 20:30 »
For all del, jeg skjønner at Hughton har en vanskelig jobb. Jeg spør meg selv likevel om det kanskje også skorter på managerens tiltrekningskraft. Når vi ikke flasher sjekkheftet, så blir det langt enklere for både klubb og spiller å si nei, enn om langt større aktører hadde sittet på motsatt side av forhandlingsbordet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 19. Jan. 2010, 20:43 »
Det har jo vært rykter om at det ikke har blitt noen avtale med Simpson enda siden lønnen er for høy for oss. Tviler på at Simpson skal ha noen kjempe lønn så hvis det stemmer viserdetbare hvor få midler som er tilgjenlige.

Hvis vi hadde hatt Shearer som manager så hadde ville nok flere spillere ønsket seg til oss siden han er et så kjent navn om det er det du vil frem til Joakim. Det er klart at det ikke er mange som drømmer om å spiller under Hughton slik andre toppmanagere. Men jeg tror det som gjør at vi ikke har hentet Simpson, Beckford eller noen andre (for vi trenger åpentbart flere spillere) er at det lite midler tilgjenlig.