20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #720 på: 18. Jan. 2010, 15:54 »
Jeg tror helt ærlig at Solano kan være en god squad-player ut sesongen.
I kamper på hjemmebane hvor vi stanger mot et etablert forsvar, trenger vi gode og presise innlegg på Ameobi, Ranger og ikke minst Carroll.
På bortebane, hvor motstanderne forhåpentligvis tør litt mer, kan vi utnytte hurtigheten til Pancrate, eller bruke Guthrie.
Hvis Solano blir signert, tror jeg han kommer til å gjøre det bra :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 18. Jan. 2010, 16:21 »
Fra  1999 til 2007 spilte han 190 kamper. Når vi vet at en sesong består av godt over 40 kamper vil det si at han har spilt omtrent halvparten av kampene i løpet av en sesong. Og da må vi selvsagt  huske på at han pga alle skadene ikke startet alle kampene heller. I tillegg slet han med utenomsportslige problemer som ikke akkurat bidro til at Sir Bobby beholdt jobben. Og han var en av de best betalte spillerene i klubben. De kampene han var 100% var han fantastisk, men han presterte aldri for klubben OVER TID.

Og de 40 landskampene, han startet ikke mange av dem..

Nei, men det er rart. Se på de midtbanespillerne som England hadde i den perioden han var med da. Og hvorfor ble han tatt ut på landslaget så mange ganger? Jeg mener det er fordi han presterte. Syns heller ikke det blir riktig og gi han skylda for at Robson fikk sparken. Robson var som en far for Dyer.
Bortsett fra den ene kampen mot Middlesborough da Dyer ble furt fordi han måtte spille kamp,(Han sa forresten unnskyld dagen etter) og den episoden i bortekampen mot Barcelona i Champions League da Robson klikke på Dyer fordi han sto og lata seg på en corner, så fikk jeg inntrykk av at de to alltid kom godt overens og hadde et bra forhold til hverandre.

KANT :)

Klart han ikke spilte fast på landslaget, det var jo fordi a)som du nevner  det var allerede gode spillere der og b)fordi Dyer var skadet og aldri på topp og c) fordi han manglet det lille ekstra (avslutningsegenskaper) som ville ha betydd at han ville vært en meget god midtbanespiller i stedet for en god en.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 18. Jan. 2010, 16:49 »
Problemet er at dei som meinar at Solano er ein god ide teinkje med hjarta og ikkje hjernen...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #723 på: 18. Jan. 2010, 17:10 »
However, Hughton has dismissed reports that Nobby Solano is set to make a return to the club.

The Peruvian legend trained with United on Saturday, but Hughton said: ?He trained with us and it was a courtesy thing.

?He?s an ex-player and very popular in the area ? he was just training with us.

?There?s nothing in that one. We?ve had other former players train with us and it?s not unusual.?

Sånn, så fikk ikke hjertet mitt det slik det ville ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #724 på: 18. Jan. 2010, 17:54 »
Kommer det noen i det hele tatt tro?
Jeg var bombesikker på Kilgallon, slo meg ikke at han ville avslå kontrakttilbud fra oss. Ligger bedre ann enn The Blades, men han ville vel vente til sommeren. Everton var vel interessert?
Nå som Kilgallon ikke kommer, tror jeg det ikke kommer noen forsterkninger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 18. Jan. 2010, 17:58 »
Veldig skeptisk jeg også. Ser at vi er linka til stopper Williamson fra Pompey på SkySports i dag. Han kom fra Watford i sommer, da vi også var linka til han. Har ikke fått mange muligheter på sørkysten, og det kombinert med Pompeys rot både sportslig og ikke minst økonomisk gjør at han skal være et mulig mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #726 på: 18. Jan. 2010, 18:08 »
Leste det jeg også, på nufcblog.
Litt usikker på det, men er ikke sikkert det er så fryktelig dumt. Helt sikkert en god back-up, og et bra talent. Men i den posisjonen Pompey er nå, sportslig, har de vel ikke akkurat talentutvikling høyest på prioriteringslisten.
Hadde vi tatt en shoppingrunde på Fratton Park, skulle jeg gjerne ha hatt med Belhadj.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #727 på: 18. Jan. 2010, 18:13 »
Ja, Belhadj ville vel vært høyt oppe på mi liste også ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #728 på: 18. Jan. 2010, 18:19 »
Dette verte for dumt.

Frå nufc.com : "Who next? Kieron Dyer? Carl Cort? Alan Foggon?
Newcastle United - planning for the future. "

Blir absolutt for dumt. HVerken Dyer eller Cort har prestert for klubben. De har jo vært skadet hele tiden. Og Dyer var jo heller ikke noe rollemodell. Solano vil gi oss en god innleggsfot, men ikke minst vil dette være en som kan tilføre klubben mye utenfor banen.

Det der er noe av det mest håpløse jeg noen gang har lest på forumet her. Uten Kieron Dyer er det ikke sikkert Newcastle hadde sittet med noen medalje i Premier League under Sir Bobby Robson.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 18. Jan. 2010, 18:30 »
Kommer det noen i det hele tatt tro?
Jeg var bombesikker på Kilgallon, slo meg ikke at han ville avslå kontrakttilbud fra oss. Ligger bedre ann enn The Blades, men han ville vel vente til sommeren. Everton var vel interessert?
Nå som Kilgallon ikke kommer, tror jeg det ikke kommer noen forsterkninger.

Tror vi uansett ikke ville betalt det Sheffield United ville ha for Kilgallon dessverre. Får håpe vi kan hente han gratis til sommeren når vi forhåpentligvis er i PL. Belhadj ville vært en veldig fin spiller og fått inn, men også han blir nok for dyr for oss...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #730 på: 18. Jan. 2010, 18:35 »
Det er vel sagt at Kilgallon ikke kom til enighet om sin personlige kontrakt?
Mener å ha lest at han sa det, men mulig det bare er rykter.

Peter

• Gjest
« Svar #731 på: 18. Jan. 2010, 18:57 »
Hva med Derbys Miles Addison? Stort forsvarstalent som bare er 21 år gammel. Har siden debuten som 17 åring fått med seg 44 A kamper for Derby og en U21 kamp.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #732 på: 18. Jan. 2010, 18:58 »
Hva med Andy Van der Meyde? :P
Han tror jeg hadde vært en god signering ut sesongen. 30 år.

Peter

• Gjest
« Svar #733 på: 18. Jan. 2010, 19:02 »
Van der Meyde hadde vært bra og fått inn. Ving er han også. Hadde det bare ikke vært for EN ting: Siden 97 har han bare spilt 174 kamper for klubbene sine. Det er skremmende lite.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #734 på: 18. Jan. 2010, 19:13 »
Ja, vet det. Slet vel med tillit av Moyes. Men han er uten klubb nå, og hadde veldig gjerne sett at vi hadde tatt han inn på prøvespill.