20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #690 på: 15. Jan. 2010, 16:25 »
Haha, tuller du? Hva var det han gjorde galt i forrige sesong?! Han scoret et par mål for City, uten og spille mye. I Portugal har det gått litt treigere, men så stor flopp? Neeei!  :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #691 på: 15. Jan. 2010, 16:34 »
Haha, tuller du? Hva var det han gjorde galt i forrige sesong?! Han scoret et par mål for City, uten og spille mye. I Portugal har det gått litt treigere, men så stor flopp? Neeei!  :)
Det er nok på bakgrunn av det han har gjort for Sporting. Han var god i City, men i Sporting bommet han på alt som var av hundreprosentssjanser. Vi får håpe han får det til bedre i Malaga. Er ikke det hans neste arbiedsgiver?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #692 på: 15. Jan. 2010, 16:43 »
Det er nok på bakgrunn av det han har gjort for Sporting. Han var god i City, men i Sporting bommet han på alt som var av hundreprosentssjanser. Vi får håpe han får det til bedre i Malaga. Er ikke det hans neste arbiedsgiver?

På utlån fra City, ja. Håper han får vist sitt utrolige potensialet bedre der enn i Sporting. Han debuterte utrolig nok for det Ecuadoriske landslaget i bare en alder av 16, og det viser hvor god han er.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #693 på: 15. Jan. 2010, 17:27 »
Caicedo hadde vært en kjempesignering for oss! så jeg synes det er kjempesynd at vi ikke har sikret oss hans tjenester. En gamble kanskje? men vi er nødt til å gamble på folk med de rette egenskapene når vi har så begrenset kapital. Garrido på city er også en meget god fotballspiller, hvis han åker ut kan han være noe for oss?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 15. Jan. 2010, 17:35 »
Tror ikke vi får inn noen nye spillere denne måneden jeg, men Simpson tror jeg vi beholder. Har litt tro på at vi henter tilbake Marlon Harewood, men det er maks.
Forrige januarvindu så fikk vi inn Løvenkrands, Nolan og R. Taylor, men da mista vi Given og N`Zogbia, og da lå vi ann til å rykke ned. Vi slet som bare faen, og allikevel så slo ikke Ashley på stortromma og henta inn noen kraftige forsterkninger, noe klubben helt sikkert kunne fått til hvis de virkelige hadde giddi.

Nå leder vi Chamionship med 5 poeng, så jeg tviler veldig sterkt på at klubben henter inn noen nye spillere grunnet den nedsatte hjernekapasiteten til Mr. Ashley.

Om vi ikke får 2 mill £ budet godkjent på Beckford.. vi får konkuranse fra Bolton som har vist interesse, det var en PL klubb til jeg ikke husker også, så det blir vanskelig.

Har troen på at vi kanskje kan få inn Beckford som har levert transfer request til Leeds styret.

Men uten om Beckford, tror jeg ikke vi kommer til å hente noen.
Hvrodan vet du så sikekrt at vi har lagt inn et £2m bud på Beckford? Hører jo mindre og mindre om at Beckford skal til oss. Jeg tviler på at Beckford kommer til oss siden jeg tviler på at vi vil betale det Leeds prisen Beckford til.

Ellers helt enig med Mads. Har prøvd å få frem det samme og har derfor minimale forventinger til dette vinduet. Hvis vi henter en brukbar spiller permantent skal jeg være veldig fornøyd.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #695 på: 15. Jan. 2010, 18:42 »
Tror ikke vi får inn noen nye spillere denne måneden jeg, men Simpson tror jeg vi beholder. Har litt tro på at vi henter tilbake Marlon Harewood, men det er maks.
Forrige januarvindu så fikk vi inn Løvenkrands, Nolan og R. Taylor, men da mista vi Given og N`Zogbia, og da lå vi ann til å rykke ned. Vi slet som bare faen, og allikevel så slo ikke Ashley på stortromma og henta inn noen kraftige forsterkninger, noe klubben helt sikkert kunne fått til hvis de virkelige hadde giddi.

Nå leder vi Chamionship med 5 poeng, så jeg tviler veldig sterkt på at klubben henter inn noen nye spillere grunnet den nedsatte hjernekapasiteten til Mr. Ashley.

Om vi ikke får 2 mill £ budet godkjent på Beckford.. vi får konkuranse fra Bolton som har vist interesse, det var en PL klubb til jeg ikke husker også, så det blir vanskelig.

Har troen på at vi kanskje kan få inn Beckford som har levert transfer request til Leeds styret.

Men uten om Beckford, tror jeg ikke vi kommer til å hente noen.
Hvrodan vet du så sikekrt at vi har lagt inn et £2m bud på Beckford? Hører jo mindre og mindre om at Beckford skal til oss. Jeg tviler på at Beckford kommer til oss siden jeg tviler på at vi vil betale det Leeds prisen Beckford til.

Ellers helt enig med Mads. Har prøvd å få frem det samme og har derfor minimale forventinger til dette vinduet. Hvis vi henter en brukbar spiller permantent skal jeg være veldig fornøyd.

Leste litt fort der :-[

Leeds har satt startspris på 2£... Wolves og Bolton er det som har vist interesse forresten.

Peter

• Gjest
« Siste redigering: 17. Jan. 2010, 14:29 av Peter »

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #697 på: 17. Jan. 2010, 14:41 »
Beckford blir i Leeds ut sesongen. :'(

http://www.leedsunited.com/news/beckford-to-remain-at-elland-road-20100117_2247585_1935123

Like greit. ha er ikke verdt de pengene de skulle ha. Og hadde han gjort det bra for oss så ville han sikkert til en av topp 4 klubbene med en gang. Den gutten luktet problemer lang vei. Nei vi får satse på noen andre, eller konsentrere oss om de talentene vi har!
Andreas Martins

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #698 på: 17. Jan. 2010, 16:08 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2804403.ece

Nå er ikke nettavisen akkuratt den mest troverdige kilden, men Wilshere på lån ut sesongen hadde vært greit:)! Litt mer offensiv kraft enn Butt, og enormt potensiale... kunne drive opp tempoet mer i kamper mot krigelag, vi blir litt treige i spillestilen mot lag som legger seg bak og bare kriger!

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #699 på: 17. Jan. 2010, 16:35 »
Det er vel Daily Mirror som er kilden nettavisen bruker der. Ikke at de er noe mer troverdige da:)
Andreas Martins

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 17. Jan. 2010, 17:15 »
Dersom vi skal ha ein stopper kunne vi kanskje prøvd å hente Rogne. Leste i Bt at Celtic var ute etter han og derfor gikk han ikkje til brann. Men kanskje han ikkje er så mye bedre enn kadar og tozer ??? Syns vertfall det hadde vert moro om vi hadde prøvd. Han er jo uten kontrakt nå eller?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 17. Jan. 2010, 17:29 »
Han er uten kontrakt ja, men hvis må betale utdaningskompensasjon til Stabæk. Har vært snakk om rundt 2 mill her. Var bra da han fikk sjansen forrige sesong og har fysikken så helt klart en spennende spiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 17. Jan. 2010, 18:17 »
Jeg er veldig fornøyd med at Beckford blir i Leeds ut sesongen hvertfall.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #703 på: 17. Jan. 2010, 20:58 »
Newcastle United boss Chris Hughton has been told a wage ceiling of £30,000-a-week will apply to all new signings.

The Sunday Mirror says Hughton has been warned as he searches for three January recruits that any new signings must fall within those strict parameters as Mike Ashley seeks to protect the £30million salary savings he has made in the last 12 months.

A Toon source said: ?Mike Ashley has had to take drastic measures to get the club back on even keel.

?But Chris Hughton is well aware that he can?t hand out Premier League wages while the club are still playing in the Championship.

?He knows what the budget stretches to and he has to work within that.?

The Magpies £1.5m bid to land Leeds striker Jermain Beckford has also hit the buffers as Ashley is again driving a tough bargain on both the fee and wages.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 17. Jan. 2010, 21:08 »
Herlige nyheter med lønnstak. Vi har hatt nok overbetalte middelmådige fotballspillere gjennom tidene.