20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #675 på: 15. Jan. 2010, 04:05 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1243320/New-Bolton-boss-Owen-Coyle-moves-quickly-Newcastles-Andy-Carroll.html?ITO=1490

Faen. Bolton ute etter Big Andy! Ashley er vel ikke vond å be heller, men får håpe Carroll nekter!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 15. Jan. 2010, 09:20 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1243320/New-Bolton-boss-Owen-Coyle-moves-quickly-Newcastles-Andy-Carroll.html?ITO=1490

Faen. Bolton ute etter Big Andy! Ashley er vel ikke vond å be heller, men får håpe Carroll nekter!

Kommer aldri til å skje. Andy er local lad. Og jeg tror han mye heller vil spille i toppen av Wanker og kjempe om opprykk med Castle enn å dra til Bolton hvor han må kjempe mot nedrykk. Men hvis vi ikke rykker opp i år er jeg redd Tayls og Caro kan ryke.

Og at Ashley kan bestemme seg for å  cashe innn £2 mil er jo klassisk tøv fra engelsk presse. Et salg kan medføre at vi reduserer mulighetene for opprykk. Et opprykk vil føre til flere tv-penger, penger fra ligaen og ikke minst at markedsverdien til castle vil stige. Ergo blir £2 mill et piss i havet for Ashley. Eneste årsaken til en slik tankegang kan være at han vil bruke pengene han får for Caro til å hente inn en ny spiller.
« Siste redigering: 15. Jan. 2010, 09:24 av InspectorC »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 15. Jan. 2010, 09:27 »
Tror ikke Carroll går til nedrykkstruede bolton av fri vilje. Jeg er enig med det magnus sier. Vi har sett dette mønsteret før. Men jeg håper og tror at forskjellen vil bli at vi ikke får inn nødløsninger på permanent basis. Jeg håper Houghton holder hodet kaldt og ikke får inn en haug med b-spillere ala Shittu. Den tiden skal være over. Jeg ergrer meg over at vi ikke prøver å låne flere spillere. Kanskje de venter med det til siste uken av trensfer vinduet? Leste også at kontraktsforhandlingene med Simpson går treigt. Dette er synd. Han er ingen toppspiller, men han er billig, ung og kan bare bli bedre. Derfor håper jeg den avtalen gå i orden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 15. Jan. 2010, 09:39 »
Jeg liker at CH har is i magen Det er ikke krise at vi ikke får inn spillere nå. Vi trenger de rette spillerene til rett pris. Hadde det vært gode gamle dager, ville klubben nå fått panikk og tenkt at vi må jo få inn en skokk for å vise at vi er en storklubb som satser. Resultatet ville vært f.eks at Beckford ble kjøpt for overpris. Og det vil jeg absolutt ikke skal skje,

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 15. Jan. 2010, 11:15 »
Er fornøyd med at Hughton avkrefter interessen for Shittu. Slike spillere ser jeg helst at vi unngår - ikke spesielt ung, og ikke noen spiller som har veldig mye å fare med i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 15. Jan. 2010, 11:15 »
Hughton går nå ut og sier han ikke er interessert i Boltons Shittu. Lurer nå egentlig på hvem andre enn Kilgallon, Simpson, Harewood og Beckford han har på sin radar.
Andreas Martins

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 15. Jan. 2010, 11:31 »
Er fornøyd med at Hughton avkrefter interessen for Shittu. Slike spillere ser jeg helst at vi unngår - ikke spesielt ung, og ikke noen spiller som har veldig mye å fare med i PL.

Enig at et kjøp ikke ville vært feil, men et lån ville jeg vært positiv til. Hadde uten tvil vært god backup i CCC. Hvis Hugton har midler å bruke skjønner jeg at han heller vil hente andre spillere enn Shittu. Hvis det derimot kun kommer til å få inn nye lån tror jeg Shittu er noe av det beste vi kan få.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 15. Jan. 2010, 12:05 »
jeg synes Hugton bør være uskyldig til det motsatte er bevist:)

det kommer mange rare rykter nå, Shittu? Det høres ikke realistisk ut... Jeg synes Hugton har gjort lurt i å låne gode spillere framfor å kjøpe middelmådige spillere. hvis vi kommer opp samtidig som vi sparer midler så kan vi kjøpe mer kvalitet til sommern.

Samtidig liker jeg at vi sender ut signaler om at vi ikke betaler alt for ingenting.
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 15. Jan. 2010, 12:16 »
Shittu ville da vært helt realistisk å fått inn på lån. Spiller omtrent ikke for Bolton. Skal uansett vente med å vurdere Hughton før vidnduet er lukket, men jeg er redd dette  blir et nytt skuffende vindu for vår del.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 15. Jan. 2010, 13:01 »
Simsponløpet virker kjørt:

It is also understood Simpson’s wage demands were too high for the Magpies’ budget in the Championship, with United keen to offer a deal which would have increased only if they achieved promotion back to the Premier League.

En fornuftig politikk av castle synes jeg.  Om vi bruker Simpson eller Raylor går opp i opp tror jeg. Førstnevnte er kanskje et hakk bedre defensivt, mens Raylor bidrar mye mere fremover enn hva Simpson gjør.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #685 på: 15. Jan. 2010, 14:35 »
Tror ikke vi får inn noen nye spillere denne måneden jeg, men Simpson tror jeg vi beholder. Har litt tro på at vi henter tilbake Marlon Harewood, men det er maks.
Forrige januarvindu så fikk vi inn Løvenkrands, Nolan og R. Taylor, men da mista vi Given og N`Zogbia, og da lå vi ann til å rykke ned. Vi slet som bare faen, og allikevel så slo ikke Ashley på stortromma og henta inn noen kraftige forsterkninger, noe klubben helt sikkert kunne fått til hvis de virkelige hadde giddi.

Nå leder vi Chamionship med 5 poeng, så jeg tviler veldig sterkt på at klubben henter inn noen nye spillere grunnet den nedsatte hjernekapasiteten til Mr. Ashley.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #686 på: 15. Jan. 2010, 15:02 »
Tror ikke vi får inn noen nye spillere denne måneden jeg, men Simpson tror jeg vi beholder. Har litt tro på at vi henter tilbake Marlon Harewood, men det er maks.
Forrige januarvindu så fikk vi inn Løvenkrands, Nolan og R. Taylor, men da mista vi Given og N`Zogbia, og da lå vi ann til å rykke ned. Vi slet som bare faen, og allikevel så slo ikke Ashley på stortromma og henta inn noen kraftige forsterkninger, noe klubben helt sikkert kunne fått til hvis de virkelige hadde giddi.

Nå leder vi Chamionship med 5 poeng, så jeg tviler veldig sterkt på at klubben henter inn noen nye spillere grunnet den nedsatte hjernekapasiteten til Mr. Ashley.

Om vi ikke får 2 mill £ budet godkjent på Beckford.. vi får konkuranse fra Bolton som har vist interesse, det var en PL klubb til jeg ikke husker også, så det blir vanskelig.

Har troen på at vi kanskje kan få inn Beckford som har levert transfer request til Leeds styret.

Men uten om Beckford, tror jeg ikke vi kommer til å hente noen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 15. Jan. 2010, 15:12 »
Gler meg til Ashley er vekke. Blir ikkje kjøpt ein fotballsko eller ball så lenge han eiger klubben!

Peter

• Gjest
« Svar #688 på: 15. Jan. 2010, 16:07 »
Ser ikke ut som vi noen gang får Beckford, hvertfall ikke i dette transfervinduet.

SuperAlmeida: Du er Napoli fan, ikke sant? Hadde Santacrose vært noe og satse på? Ung og brukbar midtstopper av det lille jeg har sett av ham.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #689 på: 15. Jan. 2010, 16:20 »
Ser ikke ut som vi noen gang får Beckford, hvertfall ikke i dette transfervinduet.

SuperAlmeida: Du er Napoli fan, ikke sant? Hadde Santacrose vært noe og satse på? Ung og brukbar midtstopper av det lille jeg har sett av ham.
Santacroce er en god midtstopper det, men tror han blir litt i dyreste laget. Han har vært en god del skadet, og har ikke spilt noen kamper denne sesongen. Så mao. ville jeg ikke hatt han på toppen av ønskelista. Han trenger tid til å trene seg opp igjen.

Peter: Var det ikke du som var en av forkjemperne for å hente Caicedo, han har forøvrig blitt kåret til fjorårets flopp av 70.000 lesere av Maisfutebol. :D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".