20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #660 på: 13. Jan. 2010, 17:09 »
Jeg så Merida i U21 elns i høst, han var veldig god :)
Sikker på at Merida kan bli en veldig god spiller, hvis han får spille en del førstelagsfotball...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #661 på: 14. Jan. 2010, 10:57 »
Jeg så Merida i U21 elns i høst, han var veldig god :)
Sikker på at Merida kan bli en veldig god spiller, hvis han får spille en del førstelagsfotball...

En annen spiller som har spilt en del førstelagsfotball i år og muligens kan være tilgjengelig er Swansea's Orlandi

http://www.planetswans.co.uk/article.aspx?ArticleID=10163

Ser og at vi blir linket til Boltons Dan Shittu som erstatning for Kilgallon.
« Siste redigering: 14. Jan. 2010, 11:13 av amt »
Andreas Martins

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #662 på: 14. Jan. 2010, 12:09 »
http://www.goal.com/en/scores/transfer-zone

ljajic kunne ha vært en spiller vi burde ha prøvd oss på, men det er forsent nå.

Å G.Caldwell er forseint å gjøre noe med :( det var den dårligste nyheten. Tror vi hadde klart å konkurrert med Wigan!

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5858825,00.html

er Newcastle en av de store klubbene? antageligvis ikke, men hadde vært artig læll :p
« Siste redigering: 14. Jan. 2010, 12:25 av Ref.Collina »
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #663 på: 14. Jan. 2010, 12:22 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1770_5858921,00.html

Huff og huff.. ikke gi denne mannen lengre enn helst 6 måneder, maks 1 år og 6 måneder. kan ikke si meg overbegeistra for denne nyheten.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5858796,00.html

derimot denne mannen, burde Newcastle ha luktet på og overtlat til spill for oss! til og med kan få'n gratis, er det vel ikke så mye å lure på.
« Siste redigering: 14. Jan. 2010, 12:27 av Ref.Collina »
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 14. Jan. 2010, 12:49 »
Tviler sterkt på at Senderos vil vurdere å gå til en CCC-klubb så tror vi får se etter andre.

Danny Shittu er fint å få inn på lån etter min mening. Bevist at han er en god stopper i CCC. Var stårlende for QPR før de hadde alle pengene de har nå. Det beste ville selvfølgelig være å hentet inn en stopper på permanent basis (som f.eks. Kilgallon), men tror ikke Hughton har de store midlene tilgjenlig og det viktigste er tross alt å rykke opp. Og Shittu er bra backup i CCC.

Peter

• Gjest
« Svar #665 på: 14. Jan. 2010, 13:36 »
Heldigvis er vi for "små" for Sendebæsjen, så vi har heldigvis lite sjans, da sveitserosten tror han er for god for oss.

Danny Shittu hadde vært bra. Kunne tenkt meg og ha med opsjon på kjøp, ved et eventuelt lån. Selv om han ikke har spilt så veldig mye i PL(kanskje en del hos Watford), så hadde han funket greit som backup.

Jeg ble virkelig inponert av Jobi McAnuff fra kampen i går. Sinnsykt stor fart, og en god fot. Synes vi burde prøve oss på ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 14. Jan. 2010, 15:07 »
Jeg kunne heller tenkt meg en back, enn en stopper. Men Shittu er muligens bedre enn Zurab, og da er det jo greit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #667 på: 14. Jan. 2010, 20:38 »
Synes i den situasjonen som klubben er i at vi henter shittu. Får vi i tillegg Simpson på permanent kontrakt som han selv har villet er det bra.

Men vi trenger en krativ midtbane og en målkåt spiss. Holder ikke bare og hente forsvarsspillere om vi skal opp igjen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 14. Jan. 2010, 21:10 »
Shittu er ikke PL kvalitet, men kan gjøre en god jobb i CCC. Stallen er tynn. men vi har kommet så langt med de spillerne vi har. Jeg ville heller at Zurab på lån ut sesongen, en Shittu på permanent basis i 2-3 år.

Hadde vært gøy med en forsterkning i forsvaret. Da kunne vi gitt gass i FA cupen uten å være like bekymra over om Taylor eller Colo blir langtidskada. Akkurat nå driter jeg i om vi henter Beckford også. Løven virker å ha funnet storformen. Carroll blir bedre for hver kamp. Ranger tar små skritt, og goal assasain Shola er ikke dårligere en beckford.
« Siste redigering: 14. Jan. 2010, 22:51 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 14. Jan. 2010, 21:15 »
Akkurat nå driter jeg i om vi henter Beckford også. Løven virker å ha funnet storformen.
Seriøst eller? Løven spiller bra mot et elendig Plymouth-lag og du mener han har funnet storformen og vi kan drite i å hente andre forsterkninger.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #670 på: 14. Jan. 2010, 21:51 »
Husker vi luktet på han bafetami gomis fra st'etienn eller hva det var i fjor, han er en spiller jeg kunne tenkt meg i Newcastle, men han koster vel et par kroner. Han er kanskje en type spiller vi bør se på etter at vi har rykket opp.

Nå er det vel greit å finne spillere som kan yte en innsats for klubben. Barton skal få en sjanse til av meg, men finner han på noe mer tull bør han rykke på hue og ræva ut av denne klubben..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 14. Jan. 2010, 22:18 »
Gomis spiller vel i Lyon nå, og er nok lite interessert i en overgang til Newcastle! :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 14. Jan. 2010, 23:01 »
Akkurat nå driter jeg i om vi henter Beckford også. Løven virker å ha funnet storformen.
Seriøst eller? Løven spiller bra mot et elendig Plymouth-lag og du mener han har funnet storformen og vi kan drite i å hente andre forsterkninger.

Seriøst ja. Beckford har ikke prestert noe i CCC. Han kan ikke garantere mer mål en de spissene vi allerede har. Jeg ønsker meg først og fremst en stopper til, selv om jeg har tro på at Kadar kunne klart seg bra i 4-5 kamper på rad. Og slik ting har utartet seg i Beckford saken, hvor leeds vil ha overpris ser jeg helst at vi dropper handelen. Og løven gjorde det bra mot et dårlig plymouth lag ja. Nå skal vi heldigvis ikke møte city, Chelsea manu osv før neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 14. Jan. 2010, 23:09 »
Gomis er stor, sterk, god med ballen og bra å ha som oppspillspunkt å bygge angrepspillet rundt, men han er ikke en spiss som bøtter inn mål. Det er en slik spiss vi bør hente nå! Uansett så er Gomis langt over hva vi kan hente pr dags dato allikevel. Poenget mitt er at vi ikke bør hente spillere som er for like i ferdigheter til dem vi allerede har.

I Carroll, Ameobi og Ranger har vi spillere som er ganske like i ferdigheter til det Gomis er. Carroll og Ranger er jo kansje de vi bør satse mest på i de kommende årene om PL blir en realitet. Da bør vi også hente en makker til dem, en målscorer som vet å utnytte rommet disse spillerne skaper. Da vil også disse spillerne heve seg betraktlig. Beckford eller Boyd ville vært bra.

Har ikke sansen for alle spillerne vi blir linket til om dagen. Skal vi kjøpe spillere må vi hente noen som er bedre enn dem vi har for å gjøre laget bedre. Skal vi bare ha stallfyll kan vi leie.

Shittu, Cort og Rothen er spillere jeg helst ser vi ikke signerer permanent.
« Siste redigering: 14. Jan. 2010, 23:12 av Frode »

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #674 på: 14. Jan. 2010, 23:10 »
Tror dette vinduet her kan dessverre ende ganske labert.
Er sånn passe fornøyd med hva Hugton har fått til hittil på tranfermarkedet. Ingen katastrofale kjøp/lån, men ingen "geniale" heller helt midt på tre.
Det som bekrymrer meg er at jeg begynner og se et mønster fra tidligere transfer vindu.
Kilgallon kommer ikke ( ryktene sier at han signerer for everton i sommer). Beckford  kan veldig lett ryke over pris (har aldri hørt om en spiller fra league one som har blitt prissats for ca to til tre mill pund og et halvt år igjen av kontrakten sin).
og Med 17 dager igjen av vinduet ser det ganske svart ut for Newcastle.

Vi vet vel hvordan denne visa ender etter å ha følgt Newcastle de siste 3 årene?
Ingen av spillerne treneren uttaler seg om i media kommer. Kanskje et panikk kjøp eller to. Og helt sikkert veldig frustrerte fans (inkludert meg) som blir frustrert over nok et mislykket transfer vindu når det er helt tydelig at vi trenger forsterkninger ASAP!