20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #570 på: 06. Jan. 2010, 19:58 »
Hva med Aiden McGeady på Celtic, blir han for dyr? Kanskje neste sesong?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 06. Jan. 2010, 20:11 »
Hadde heller håpet det hadde vært Kilgallon som hadde gjort dette, men skal bli spennende å se hva Beckford kan få til hvi han kommer.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #572 på: 06. Jan. 2010, 21:18 »
Leeds United striker Jermaine Beckford has handed in a transfer request, his agent has told BBC Radio 5 live.

Leeds United striker Jermaine Beckford has handed in a transfer request, his agent has told BBC Radio 5 live.
Jepp. http://www.leedsunited.no/beckford-vil-bort/
Dette sier Leeds Norge hvertfall:

Beckford vil bort

Leeds Uniteds toppscorer Jermaine Beckford har levert inn en søknad om å få bli solgt fra klubben.

Spissens kontrakt går ut etter denne sesongen og han ønsker ikke å fornye. Partene klarte ikke å bli enige om lønna i sommer, og den 30. desember leverte han inn en søknad om å få bli solgt fra klubben.

Beckford blir kun solgt om det kommer et bud som er interessant for begge parter, samt at klubben får skaffet seg en erstatter før overgangsvinduet stenger igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 06. Jan. 2010, 21:32 »
Argh! Typisk! Spilleren jeg vil ha blir i klubben, mens Beckford som jeg ikke vil ha kommer sannsynligvis til castle.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #574 på: 06. Jan. 2010, 21:38 »
Argh! Typisk! Spilleren jeg vil ha blir i klubben, mens Beckford som jeg ikke vil ha kommer sannsynligvis til castle.
Hvorfor vil du ikke ha Beckford, ser ut som han kan ende opp i Villa også. Det sier nok om Beckford. Han er en strålende goalgetter.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #575 på: 06. Jan. 2010, 22:19 »
Jeg blir godt fornøyd hvis vi sikrer oss Beckford, tror han kan bli en investering verdt gull! :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #576 på: 06. Jan. 2010, 23:04 »
Jeg blir godt fornøyd hvis vi sikrer oss Beckford, tror han kan bli en investering verdt gull! :)
Samme her. Sikrer vi oss signaturen hans, kommer jeg til å kjøpe Newcastle skjorta hans.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #577 på: 07. Jan. 2010, 09:15 »
Newcastle United are making a shock move for Napoli star Ezequiel Lavezzi.

The Sun says the Championship table-toppers want Napoli striker Lavezzi.

Lavezzi, 24, will cost more than £5million.

But he will come with the backing of his Argentina team-mates Fabricio Coloccini and Jonas Gutierrez, who are Toon favourites.

Lavezzi, nicknamed The Tank, has hit 17 goals in 77 games for Napoli and Newcastle have watched him play for club and country.

He said: "I want to speak with Napoli to see if there will be a chance to leave this summer."
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #578 på: 07. Jan. 2010, 09:16 »
Stoke City defender Leon Cort is interesting Newcastle United.
The Evening Chronicle says Toon boss Chris Hughton is likely to turn to Cort after seeing Matthew Kilgallon choose to remain with Sheffield United for the rest of the season.
Cort featured for Stoke in their FA Cup win over York City, but remains available from the Potters this month.

Er han god eller?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #579 på: 07. Jan. 2010, 09:38 »
Stoke City defender Leon Cort is interesting Newcastle United.
The Evening Chronicle says Toon boss Chris Hughton is likely to turn to Cort after seeing Matthew Kilgallon choose to remain with Sheffield United for the rest of the season.
Cort featured for Stoke in their FA Cup win over York City, but remains available from the Potters this month.

Er han god eller?

Han er vel ikke akkurqat noe for fremtida, sikkert en typisk CCC spiller, og jeg mener vi ikke burde sikte på slike spillere når vi forhåpentligvis/sansynligvis bare har igjen en halv sesong i CCC.
Vi må rett og slett sikte høyere.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #580 på: 07. Jan. 2010, 09:59 »
But he will come with the backing of his Argentina team-mates Fabricio Coloccini and Jonas Gutierrez, who are Toon favourites.
Lavezzi, nicknamed The Tank, has hit 17 goals in 77 games for Napoli and Newcastle have watched him play for club and country.
He said: "I want to speak with Napoli to see if there will be a chance to leave this summer."
Hadde ikke dette vært utrolig?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 07. Jan. 2010, 10:01 »
Som vanleg når det gjeld transfer så gløymer folk kor klubben ligg og det meste av realisme forsvinne ut vindauga. Kven var det som hoppa i taket når vi signerte Bassong? Eg personleg hadde vertfall aldri høyrt om karen, men det viste seg å vera eit røvarkjøp. Vi må teinkja smart og kjøpa billeg, vi har dessuten ikkje noko valg, når Ashley garantert ikkje har mykje pengar å gi til transfer.
Vi er ein CCC-klubb med eit frynsete rykte etter fleire år med dårleg styring og null stabilitet. Kva lokkar så spelarar til vår klubb? Jo, det er pengar! No har vi forhåpentlegvis lært av feila våre, og for tak i spelarar som vil kjempa og blø for drakta og ikkje kunn pengane.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 07. Jan. 2010, 12:26 »
Hadde ikke dette vært utrolig?

Skal røyke sokkene mine om dette skjer!! Eneste måten og få en slik spiller er jo og kaste penger etter han og det skal "nye" Newcastle slutte med!!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #583 på: 07. Jan. 2010, 13:13 »
En ting som kan sies med sikkerhet er at Beckford forlater Leeds etter at de offentliggjorde hans ønsker om å bli satt på transferlista. I tillegg så daterte de ønsket til før kampen mot Man U, noe som garantert kommer til å gjøre Leeds supporterne veldig forbanna. Spørsmålet er bare hvilken klubb som får han, og her er nok Leeds ute etter å melke mest mulig penger forståelig nok. Og Newcastle er ute etter å få han så rimelig som mulig pga kontrakten hans går ut i sommer og han går da gratis. Dette vil jo egentlig tilsi at han kommer ikke til å gå til Newcastle, om vi ikke legger langt mer penger på bordet enn det vi føler han er verdt. Men jeg tør å påstå med sikkerhet at hans dager i Leeds er talte, men har sterke tvil på at vi ender opp med han. Jeg tror Harewood kommer istedenfor helt på tampen av overgangsvinduet kun for at styret ønsker å vise at de støtte Hughton. De synes nok egentlig at hans lønn og de pengene Aston Villa skulle ha nok og er for dyrt. Styret ønsker nok at opprykk (inntekt) skal være sikret før de ønsker å investere noe i spillere. Med andre ord er det meget viktig at vi rykker opp på første forsøk. Hvis ikke så er nok dette siste gangen vi ser frem imot ett overgangsvindu med Mike Ashley bak roret.
Andreas Martins

Peter

• Gjest
« Svar #584 på: 07. Jan. 2010, 13:40 »
Hehe! Eziquel Lavezzi? Haha! Vi får aldri tak i han! Han kan få bedre tilbud av andre klubber, for og komme til en nedrykksklubb vil han ha masse penger, og det skal vi ikke gi ham. Han er en klassespiller, men 17 mål på 77 kamper er mildt sagt lite inponerende for en spiss.