20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #555 på: 05. Jan. 2010, 18:58 »
Newcastle are reported to have made formal bids for Sheffield United defender Matthew Kilgallon and Leeds striker Jermaine Beckford.
http://www.eatsleepsport.com/newcastle-united/magpies-launch-double-bid-1002065.html
2 spillere vi trenger. Hadde å håpet evt på Caldwell fra Celtic. Men det blir evt bare vist vi selger Colo? Noe jeg ikke tror vi gjør.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 05. Jan. 2010, 19:38 »
2 spillere vi trenger. Hadde å håpet evt på Caldwell fra Celtic. Men det blir evt bare vist vi selger Colo? Noe jeg ikke tror vi gjør.
Neh. Er ikke noe fan av å betale for å hente tilbake spillere vi tidligere har latt gå gratis. Og er han dessuten så god?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #557 på: 05. Jan. 2010, 20:08 »
Mener vi helt klart bør gå for Boyd hvis Boro er favoritter til å hente han! Blir utrolig skuffet om vi skal la han gå uten å ha prøvd å få han til Newcastle!
Kilgallon kommer, føler jeg meg sikker på :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 05. Jan. 2010, 22:37 »
Mener vi helt klart bør gå for Boyd hvis Boro er favoritter til å hente han! Blir utrolig skuffet om vi skal la han gå uten å ha prøvd å få han til Newcastle!
Kilgallon kommer, føler jeg meg sikker på :)

han kommer ikke til å gjøre så stor forskjell at han aleine vil ta igjen oss, om vi fortsetter i 2010 som vi spilte i 2009.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #559 på: 06. Jan. 2010, 00:03 »
Malaga are hopeful of sealing a deal for Manchester City striker Felipe Caicedo.

The Ecuador international is currently on loan at Sporting Lisbon, however, they have rejected the chance to make the move permanent and are happy for him to return to Eastlands.

City have no plans to use him again this term and are ready to let him leave on loan again for the remainder of the season.

"The interest is real, but a deal is not done," a club source confirmed.

Nå går han kanskje til Malaga av alle ting.... Kunne vært et knallkjøp/lån for oss!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 06. Jan. 2010, 11:22 »
Kilgallon snubs chance to join NUFC

Jan 6 2010 By Lee Ryder, Evening Chronicle

NEWCASTLE UNITED have been told Matt Kilgallon is going nowhere in the January transfer window.

The Sheffield United centre-back was one of United's top targets this month as they look to bolster their back four.

However, Kilgallon will decide on his future in the summer and his agent Paul Masterton said today: We have spoken to Kevin Blackwell to say Matthew is fully committed to Sheffield United until the end of the season.

"We have also informed Newcastle United about the situation.

"Matthew is keen to win promotion with Sheffield United, if that happens we will re-assess the options in the summer."

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/01/06/kilgallon-snubs-chance-to-join-nufc-72703-25537254/

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 06. Jan. 2010, 11:28 »
Yorkshire Post melder det samme så ser dessverre ut som Kilgallon ikke kommer nå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #562 på: 06. Jan. 2010, 12:09 »
Det var synd med kilgallon. Det hadde vært en lettelste å fått inn en ny midtstopper med høyt CCC nivå.  Jeg håper ikke vi signerer "plan B"¨da må vi heller prøve å låne en spiller. jeg leste at Butt skryter veldig av Kadar. Han har vært dugende de kampene jeg har sett av ham. Kanskje holder det med Colo, Taylor, Kadar?  Da må vi isåfall unngå lengre skadeavbrekk på Taylor og Colo.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #563 på: 06. Jan. 2010, 12:31 »
Da er det bare gå for Caldwell fra Celtic. Kontrakten går ut til sommeren der også, å hadde vært en glimrende forsterkning for oss.

Peter

• Gjest
« Svar #564 på: 06. Jan. 2010, 13:39 »
Steveb Caldwell er velkommen for min del, men da vil jeg at han skal være tredjevalget bak Taylor og Colo. Fortsetter Colo og spille dårlig i PL neste år, kan Caldwell heller overta den midtstopperplassen.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 06. Jan. 2010, 15:42 »
Caldwell? Off, skikkelig CCC spiller spør dere meg. Mormor løper jo fortere enn han.

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #566 på: 06. Jan. 2010, 17:53 »
Stephen Caldwell er ikke noe å samle på.. heller GARY caldwell da gitt.. ellers skuffa over att ikke kilgallon ikke kom til klubben.. ikke noe vits å hente han når han ikke vil komme nå.. hent Snodgrass og Boyd itillegg til en god midtstopper, f.eks g.caldwell.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #567 på: 06. Jan. 2010, 18:57 »
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11787_181472,00.html
Dette er mannen jeg snakker om? Gary Caldwell. Han er jo mye bedre en broren.
Å han er ikke så treig, bare fordi Carew springer ifra han.
Vist vi hadde fått han for 1 mill pund eller mindre hadde det vært glimrende. Han holder jo et høyere nivå enn CCC?
Mannen er jo fast på Celtic å spiller fast på Scotland? Vist ikke det i seg selv å til en pris under det jeg skrev?? Ja da vet ikke jeg lengere.
Men kom gjerne med noen tips.
« Siste redigering: 06. Jan. 2010, 19:00 av Lars Arild Stordal »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #568 på: 06. Jan. 2010, 19:06 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11838_5837477,00.html
Liga giants Atletico Madrid have confirmed the club are interested in signing Arsenal starlet Fran Merida.
The teenage Spaniard's future remains uncertain with his Gunners contract due to expire at the end of the season.
Her er det lov å håpe vi hiver oss inn i kampen. Fantastisk spiller som jeg absolutt ville hatt i Newcastle.
Løp å hent 8)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 06. Jan. 2010, 19:45 »
Leeds United striker Jermaine Beckford has handed in a transfer request, his agent has told BBC Radio 5 live.

Leeds United striker Jermaine Beckford has handed in a transfer request, his agent has told BBC Radio 5 live.