20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #510 på: 02. Jan. 2010, 14:01 »
Hva med Antony Annan fra Rosenborg.? Hadde det vært en spiller for Newcastle

Skal hverken si meg enig eller uenig, for jeg er veldig usikker, men hvorfor skulle han velge å komme til Newcastle nå?
Og med mindre det rabler for Mike Ashley så slenger han nok ikke opp summen som RBK evt. skulle hatt for han.

Har det ikke rabla for Ashley for lenge siden da? ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #511 på: 02. Jan. 2010, 15:28 »
Hva med Antony Annan fra Rosenborg.? Hadde det vært en spiller for Newcastle

Skal hverken si meg enig eller uenig, for jeg er veldig usikker, men hvorfor skulle han velge å komme til Newcastle nå?
Og med mindre det rabler for Mike Ashley så slenger han nok ikke opp summen som RBK evt. skulle hatt for han.

Har det ikke rabla for Ashley for lenge siden da? ;)

hihi. rabla på nytt.  ;)
En annen ting jeg kom til å tenke på ved Annan, er ikke han en defensiv/sentral midtbanespiller?
Det er vel egentlig ikke det vi trenger akkurat nå.

Peter

• Gjest
« Svar #512 på: 02. Jan. 2010, 15:36 »
Moses hadde vært dritbra, men personlig(for en gangs skyld) vil jeg fylle litt på med gamliser som har spilt i Premier League for middels bra lag. Ikke reservene til de store klubbene, men 1.lagsspillerene til foreksempel Wigan. Fra Wigan kunne vi forsøkt oss på Mario Melchiot eller Maynor Figueroa.

Den sjokoladespisene sveitserosten Sendemel, tviler jeg på vi trenger.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #513 på: 02. Jan. 2010, 17:16 »
Moses hadde vært dritbra, men personlig(for en gangs skyld) vil jeg fylle litt på med gamliser som har spilt i Premier League for middels bra lag. Ikke reservene til de store klubbene, men 1.lagsspillerene til foreksempel Wigan. Fra Wigan kunne vi forsøkt oss på Mario Melchiot eller Maynor Figueroa.

Jeg er forsåvidt enig med deg, men er sjokkerende hvis du vil ha Mario Melchiot. 33 år gammel og har aldri vært spesielt god i PL bortsett fra et par greie sesonger i Chelsea for snart 10 år siden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 02. Jan. 2010, 18:14 »
Vi trenger en spiss så fort som mulig! Ingen av våre spisser er blant de 10 toppscorerne. Vi har Nolan på delt 5. plass med sine 10 mål, men etter det må vi helt ned til 16. plass for å finne vår mestscorende spiss som er Ameobi med sine 7 mål. Det er også de eneste 2 spillerne våre som er inne blant de 20 mestscorende.

Spiss må være førsteprioritet nå. Vi begynner å få en del kamper nå der vi ikke klarer å avgjøre til vår fordel selv om vi skaper nok av sjanser. Samme var det med Derby i romjula.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 02. Jan. 2010, 18:17 »
Benjani må vel vere mulig å få på lån. Har knapt sett han i citydrakta før han putta mot Boro i dag.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 02. Jan. 2010, 18:23 »
Benjani må vel vere mulig å få på lån. Har knapt sett han i citydrakta før han putta mot Boro i dag.

Et veldig stort sprang både sportslig og økonomisk fra ManCity til NUFC for øyblikket. Tror vi skal være litt mer realistiske.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 02. Jan. 2010, 18:28 »
Syns vi bør gruse på for å skaffe Boyd. I nødsfall har vi også muligheten med å hente Harewood videre på lån. I mine øyne er han en bedre goalgetter enn noen andre spisser vi har.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 02. Jan. 2010, 18:34 »

Et veldig stort sprang både sportslig og økonomisk fra ManCity til NUFC for øyblikket. Tror vi skal være litt mer realistiske.

Benjani som spiller reservelagsfotball i City burde i alle fall sjølv vere interessert i å få spille fast fotball i CCC, om det var det du tenkte. Kan ikke tenke meg at City som vil dra nytte av et utklån, vil kreve penger av oss.

Peter

• Gjest
« Svar #519 på: 02. Jan. 2010, 19:23 »

Jeg er forsåvidt enig med deg, men er sjokkerende hvis du vil ha Mario Melchiot. 33 år gammel og har aldri vært spesielt god i PL bortsett fra et par greie sesonger i Chelsea for snart 10 år siden.

Kan gå med på det. Tok egentlig Melchiot bare som et eksempel på hva slags spilletyper vi burde prøve oss på. :)

Ellers ser det ut som Hull rykker ned og de har jo noen bra spillere. Geovanni er kjempe god, men jeg er redd han er av den "flopp typen". 50/50 % for at han gjør det bra vil jeg si. Kamil Zayette og Jimmy Bullard er spennende. Sistenevnte har jo vist kjempe ofte at han holder PL nivå høyt og er derfor en som kan bidra med rutine i laget samt andre kvaliteter.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #520 på: 02. Jan. 2010, 19:26 »
Sitter og ser på valencia mot espanyol nå... Nakamura (ex. celtic) har overhodet ikke vært noen hit for espanyol og jeg har forstått det sånn at han absolutt kan være på vei ut allerede i januar. Nakamura er en spiller som jeg tror kunne bidratt med noe kreativt hos oss. Ikke minst på dødballer. Vad tycks? lån?

Noen kompiser av meg møtte forresten Bullard på byen I Manchester nå i jula. Han var så full at han ikke klarte å prate, men ga meget gjerne bort en god klem .haha

Peter

• Gjest
« Svar #521 på: 02. Jan. 2010, 19:28 »
Hahaha!!!! Kanskje jeg burde redigere innlegget mitt over og heller bare satse på Zayette? ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 02. Jan. 2010, 19:31 »
Tss, har da selv møtt Runar Berg så dritings at han ikke klarte prate i 2008 når han hadde en glimrende sesong, så det skal du vel ikke bry deg med! :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #523 på: 02. Jan. 2010, 19:36 »
bare å kjøpe Bullard! :D

Peter

• Gjest
« Svar #524 på: 02. Jan. 2010, 19:38 »
Haha! Da så! Verdt et forsøk!  :D