20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168811 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #495 på: 01. Jan. 2010, 18:56 »
Da så :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 01. Jan. 2010, 20:15 »
Nei, jeg stiktet til han duden fra Pompey. Helgusson vil jeg ikke ha.

Beklager, jeg ble bare ganske sjokka over den derre :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 01. Jan. 2010, 22:25 »
Hva med Arsenals midtstopper Philippe Senderos? Han er jo så langt ute i kulda som er mulig å komme i Arsenal, kun 2 Ligacup kamper står han oppført med dnne sesongen. Han overlever garantert 5 mnd i CCC før han igjen vil være tilbake i PL!  ;) Ikke gamle karen heller med sine snart 25 år.
Har han falt ut skikkelig med Wenger siden det har blitt så lite spilletid? For noen sesonger siden var han jo nærmest fast?

James Vaughan er jo et alternativ vi har blitt linket med før og som fortsatt sliter benken i Everton. 21 år og som har litt andre kvaliteter enn hva våre store spisser besitter. Ung og lovende spiss som garantert vil bli bedre med mer spilletid. Vil også kunne gi Moyes noen sårt trengte pound til hans egne transfermål.

Videre bør vel også Craig Gardner i Villa være en interessant spiller. 23 år og kan spille på midtbanen og på backplass. 1 kamp i Ligacupen og 1 kamp som inbytter så langt for Villa denne sesongen.

Også interessant å se hva som skjer i Portsmouth for tiden. Ifølge The Guardian kan spillerne si opp kontrakten om de ikke får lønn før tirsdag. Da har de 14 dagers oppsigelses tid. Flere gode og unge spillere derfra.

Boyd, Kilgallon og Sol Campelle er jo andre billige alternativer.
Håper klubben gjør noen fremstøt på overgangsmarkedet nå. Det er flere gode spillere tilgjengelig for billige penger. Her kan CC gjøre noen gode kjøp om han får midler og er interessert!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #498 på: 01. Jan. 2010, 23:01 »
Flere gode og interessante spillere der Frode!
Men så spørs det da om Ashley er interessert i å bruke penger på de. Det hadde nok spart oss for en del dyre spillere i sommer tror jeg, samtidig som de får tid til å spille seg inn sammen med de andre.

Håper det skjer noe i januar, men tviler meget sterkt!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #499 på: 01. Jan. 2010, 23:11 »
Vi trenger en spiss. Shola og Carrol er ikke nok. Ja vi har Ranger, men han er enda bare et talent. Smith kan vell også brukes som spiss, men det lukter ikke akkurat mål av han. Beckford er nevnt, men jeg hadde vell kanskje prøvd og hente Marlon på lån resten av sessongen i tillegg.

Per Ciljan Skjelbred hadde vært glimrende på midten.

I forsvar så tror jeg på Campbell og Simpson på permanent basis.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 01. Jan. 2010, 23:58 »
Senderos kunne faktisk vært et bra kjøp, karrieren hans trenger en gjenopplivning også. Januar i fjor gikk han på lån til AC Milan, så spørs hvor interessert han er i å komme til Newcastle å spille CCC. Når vi er tilbake i PL, så kan han derimot være et godt alternativ. Grunnen til at han ikke spiller er neppe noen klinsj med Wenger, Senderos har rett og slett ikke vært spesielt god og har gjort mye feil når han har spilt siste par årene.

James Vaughan er et kjempetalent, men har vært utrolig mye skadet siste sesongene. Tror Everton vil satse på han, hvis ikke er det absolutt en spiller vi burde prøve oss på.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 02. Jan. 2010, 00:35 »
Hva med Zaki? Vet at han er fullstendig useriøs i toppen, men ferdigheter har han nok av.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 02. Jan. 2010, 00:57 »
Ser at det er flere klubber som sliter med å utbetale lønn nå for tiden, blant dem Crystal Palace. Ikke at de har så mange interessante spillere, mange "gamlinger". Men den 18 år gamle høyrebacken Nathaniel Clyne, vingen Moses (19) og vår tidligere ving Ambrose (25). 
Nesten litt utrolig at NUFC (Robson?) solgte eller kvittet seg med Ambrose i en alder av 20 år. Han burde vel strengt tatt fått litt bedre tid på seg?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 02. Jan. 2010, 01:10 »
Var vel Souness som sto for det salget?
Likte Darren Ambrose. Han spilte sjeldent, fikk få muligheter, men gjorde seg aldri vekk når han fikk sjansen. Ganske målfarlig var han også, og er forsåvidt enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 02. Jan. 2010, 01:11 »
Det var Souness som kvittet seg med Ambrose. Robson hadde skikkelig tro på han, og solgte jo Solano fordi han regnet med Ambrose. Litt usikker på hvorfor Souness lot Ambrose gå, men det var jo ganske klart for alle å se at han skulle bygge opp sitt eget lag i Newcastle.

Victor Moses er spennende, og har gjort det bra i CCC. Sean Scannell er en annen unggutt på Palace som også er spennende, men ikke vært like fremtredende som Moses i år.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 02. Jan. 2010, 01:21 »
Souness hadde jo også den famøse uttalelsen om at 11 James Milner'e vinner ikke trofeer for deg, eller noe slikt da...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #506 på: 02. Jan. 2010, 01:51 »
"we?ll never win anything with a team full of James Milners"

;)

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #507 på: 02. Jan. 2010, 12:03 »
Hva med Antony Annan fra Rosenborg.? Hadde det vært en spiller for Newcastle

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #508 på: 02. Jan. 2010, 13:04 »
Hva med Antony Annan fra Rosenborg.? Hadde det vært en spiller for Newcastle

Skal hverken si meg enig eller uenig, for jeg er veldig usikker, men hvorfor skulle han velge å komme til Newcastle nå?
Og med mindre det rabler for Mike Ashley så slenger han nok ikke opp summen som RBK evt. skulle hatt for han.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 02. Jan. 2010, 13:56 »
Heller Helguson ut sesongen enn å hente middelmådigheter som Boyd elelr Beckford.
Hahahaha, storfavoritt til årets dummeste kommentar allerede på årets første dag?

Er du så jævlig korka at du ikkje forstår ka eg meina ? Eg sier ikke at Helguson er noen bedre spiller enn Boyd og Beckford, men at han er bra nok til å rykke opp. Boyd og Beckford er eg rimlig sikker på at ikkje er god nok for å gjøre det nokke serlig i PL. Derfor kunne eg heller tenkt meg Helguson ut sesongen og heller satse på en skikkelig spiss, permanent når vi rykker opp. Faen det er irriterende når folk ser etter feil hos folk !  >:(