20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168536 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #480 på: 01. Jan. 2010, 14:04 »
Er man middelmådighet når man har scoret 100 mål for en klubb på 150 kamper? Helguson ville vært ubenyttet reserve i alle kamper hvis han hadde spilt for Glasgow, som Boyd gjør. Dessuten er Boyd 5-6 år yngre en Helguson.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #481 på: 01. Jan. 2010, 14:43 »
Boyd er 26 år, og tror han ville vært en perfekt signering for oss nå.
Man vet aldri, men Boyd har syke stats.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #482 på: 01. Jan. 2010, 14:57 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=182997

Newcastle United are said to be interested in Algerian defender Nadir Belhadj, who is currently facing the axe at crisis club Portsmouth.

Belhadj, along with Younes Kaboul, David James, Kevin-Prince Boateng and David Nugent are to be transfer-listed and off-loaded in the coming month to try and raise enough funds to stave off Pompey's impending bankruptcy.

Skal vi dra nytte av elendigheten til Popmey? :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #483 på: 01. Jan. 2010, 15:02 »
Belhadj hadde vært en kjempesignering ihvertfall! Blitt veldig imponert av han. Men vil tro det er mange klubber som er interessert i han evt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #484 på: 01. Jan. 2010, 15:30 »
Ja, vil tro det jeg også.
Men som du sier, en kjempesignering.
Kan han ikke spille venstreback og venstre midtbane?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 01. Jan. 2010, 15:38 »
Ja, tror han kan spille både i forsvar og på midten!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #486 på: 01. Jan. 2010, 15:46 »
Han kommer garantert til å score en del mål for oss, og hadde det f.eks dreid seg om et lån ut sesongen, for så å satse på en skikkelig spiss når vi forhåpentligvis rykker opp, så hadde eg vert positiv. Heller Helguson ut sesongen enn å hente middelmådigheter som Boyd elelr Beckford.

Hvis Boyd er en middelmådig signering, hva er Helguson da?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 01. Jan. 2010, 15:48 »
Heller Helguson ut sesongen enn å hente middelmådigheter som Boyd elelr Beckford.
Hahahaha, storfavoritt til årets dummeste kommentar allerede på årets første dag?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 01. Jan. 2010, 15:54 »
Er noen som synes det er bedre å hente en tidligere Lillestrøm spiller som i dag er lånt ut fra QPR til Watford, framfor en spiller som bøtter inn mål for Rangers, og som har noen år igjen av karrieren sin.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #489 på: 01. Jan. 2010, 15:59 »
Jeg har ikke sett ham spille, men det er akkurat slike billige kjøp vi bør gjøre. Spesielt siden vi nå ikke befinner oss i PL. I den situasjonen klubben er i, har vi ikke råd til en skokk med dyre bomkjøp, igjen,

Peter

• Gjest
« Svar #490 på: 01. Jan. 2010, 16:14 »
Belhadj hadde vært en av de beste signeringene det er realistisk og kunne få på dette tidspunktet. Kjempe rask, herlig skuddslegge, kan spille i nesten hele forsvaret+ving. Spørsmålet er da om han kan spille i Newcastle så lenge. Alderen er bra, bare 27 år, men jeg leser på wikipedia at siden 99 har han spilt for Lens, Guegnon(lån), Guegnon, Sedan, Lyon, Sedan(lån), Lens, Pompey(lån), Pompey. En "nomade" som vi egentlig alt i alt skulle gidde og punge litt ut for.

Younes Kaboul får vi aldri tak i. Mange storklubber i England er ute etter ham, og han har skyhøye ambisjoner vil jeg tro.

Boateng ville jeg også gjerne fått, men vi har nok av sentrale midtbanespillere nå?

James hadde vært spennende. HVIS han ikke var så gammel. Ja, man kan spille bra keeper som 39 åring, men i CCC er Harper og Krul mer enn gode nok, og i PL 10/11 ville han ha fylt 40 og året etter vil han være 41. Tror ikke han gidder og spille et halvt år heller.

David Nugent har ikke akuratt vist seg frem for Pompey eller Burnley, og han er også litt mer hodespiller type, og det har vi nok av for lengst.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #491 på: 01. Jan. 2010, 17:09 »
Kevin Prince Boateng er vel litt den midtbanemannen vi savner?
Har ikke sett på altfor mange kamper hvor Pompey har spilt, men har ikke han ganske god teknikk, pasninger og hurtighet a?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 01. Jan. 2010, 18:11 »
Jeg har ikke sett ham spille, men det er akkurat slike billige kjøp vi bør gjøre. Spesielt siden vi nå ikke befinner oss i PL. I den situasjonen klubben er i, har vi ikke råd til en skokk med dyre bomkjøp, igjen,

Du mener altså Helguson nå? Du mener at Helguson er mannen som skal skyte oss til PL og fortsette hamre inn mål der?!
Skal vi gå for i mine øyne svært begrensete spillere bare fordi de er billige?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 01. Jan. 2010, 18:14 »
Nei, jeg stiktet til han duden fra Pompey. Helgusson vil jeg ikke ha.
« Siste redigering: 01. Jan. 2010, 20:06 av InspectorC »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 01. Jan. 2010, 18:45 »
Kevin Prince Boateng er vel litt den midtbanemannen vi savner?
Har ikke sett på altfor mange kamper hvor Pompey har spilt, men har ikke han ganske god teknikk, pasninger og hurtighet a?

Ustabil spiller, som er fucka i hodet. Nei takk til han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM