20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #465 på: 31. Des. 2009, 09:21 »
Leste her han hadde scoret 150 mål å tatt over rekorden fra godeste Henke Larsson.
Å han hadde 148 tror jeg. (hadde litt feil, men fant link)
Uansett en bragd, å hadde ikke sagt nei takk til han. Men tror de fleste klubber i Premier League har sett hva han er god for å at kontrakten utløper til sommeren.
Så det blir nok evt en budrunde i januar. Eller så selger de han ikke, siden de gjør det så bra å ligger an til å vinne serien.
Sliter ikke de med en veldig dårlig økonomi og?

Boyd gjorde ekte hattrick i første omgang og tangerte med det Celtic-legenden Larssons 158 mål. Boyd lot seg ikke affisere av at spissmakker Kenny Miller ble utvist tidlig i annen omgang. Han satte inn to mål til og er dermed oppe i 160. Dermed er svenskens rekord slått.
http://www.dagbladet.no/2009/12/31/sport/fotball/glasgow_rangers/9721264/
« Siste redigering: 31. Des. 2009, 09:35 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #466 på: 31. Des. 2009, 09:57 »
Jermaine Beckford has put his £2million switch to Newcastle on hold - so he can help Leeds try to shoot down Manchester United at Old Trafford.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Leeds-star-puts-Newcastle-move-on-hold-to-face-Manchester-United-in-the-FA-Cup-article272187.html

Ikke store artikkelen. Men ser ut som noe kan skje ganske fort vist dette stemmer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 31. Des. 2009, 10:32 »
Det er 2 millioner rett i dass. Mannen spiller dritt mot nonleaguelaget Kettering, så jeg tviler på at han blir noe særlig til suksess hos oss.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #468 på: 31. Des. 2009, 11:24 »
Herre! Da blir han jo indisponibel for oss i Fa-cupen. Latterlig i så fall!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 31. Des. 2009, 11:38 »
Beckford vil være en utrolig nedtur om det blir vårt spisskjøp. Han er 26 og ikke kommet lengre enn Legue One. Delph ble vel sett på som den beste spilleren i Leeds, og han har vel ikke akkurat tatt PL med storm etter overgangen til Villa. Kan aldri tenke meg at han er bedre enn Ameobi engang.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #470 på: 31. Des. 2009, 11:57 »
Ser for meg at Beckford er bedre foran mål, men ikke bedre på noe annet. Hverken Beckford eller Ameobi bør være del av vårt foretrukne spisspar i PL.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 31. Des. 2009, 13:06 »
Ser for meg at Beckford er bedre foran mål, men ikke bedre på noe annet. Hverken Beckford eller Ameobi bør være del av vårt foretrukne spisspar i PL.

Han er ikke bedre foran mål. Det er det som er problemet. Er ikke en spiss som er på rett plass til rett tid. Og han er ikke noe brukbar avslutter, dvs at han er litt som Robbie Keane: scorer på det utroligste, men er i stand til å bomme på åpent mål. Det vi trenger er en spiss med habile prestasjoner. Ikke en som svinger fra kamp til kamp. De har vi nok av.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 31. Des. 2009, 13:53 »
Det er jo akkurat det Beckford er kjent for: Å være en knallgod avslutter. Jobber ikke så hardt, men scorer mål.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #473 på: 31. Des. 2009, 14:14 »
Det er jo akkurat det Beckford er kjent for: Å være en knallgod avslutter. Jobber ikke så hardt, men scorer mål.

Akkurat det jeg trodde også.
Men tror allikevel ikke at han blir noen hit i Newcastle. Kan være god i CCC, men i PL er jeg mer usikker..

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #474 på: 31. Des. 2009, 15:01 »
Sånn eg no har forstått det, så er Boyd en goalgettertype uten serlig fart. Med andre ord ikke den typen eg håper på. Uansett, hadde han beholdt den scoringsfrekvensen om han kom hit, så kunne han vert så treig som bare fan for min del..

Hadde Shearer ekstrem fart da? Å være en goalgetter er å være på rett sted til rett tid, og en egen evne til å skape sjanser og mål ut av intet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #475 på: 31. Des. 2009, 15:02 »
Jeg deler skepsisen her inne. Boyd virker som et langt mer fornuftig valg, all den tid han ihvertfall har hamret mål inn i SPL. Goalgettere i SPL har jo tidligere vist seg å kunne duge også i PL. Beckford kan ikke lengre betegnes som et talent, og for meg kan det høres ut som en litt dårligere versjon av Michael Chopra ut fra slik han blir beskrevet. Bare at Chops faktisk jobber jævla bra i tillegg til å være fabelaktig fremfor kassa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #476 på: 31. Des. 2009, 17:49 »
Boyd scoret visstnok 4 mål i går(eller 3) i kampen mot Hibs eller noe. Scorer sykt mye mål, og ville klart blitt den og finne bak på min neste Newcastle drakt. Digger ham sykt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #477 på: 31. Des. 2009, 17:56 »
Han scoret 5 mål igår.
Leste her han hadde scoret 150 mål å tatt over rekorden fra godeste Henke Larsson.
Å han hadde 148 tror jeg. (hadde litt feil, men fant link)
Uansett en bragd, å hadde ikke sagt nei takk til han. Men tror de fleste klubber i Premier League har sett hva han er god for å at kontrakten utløper til sommeren.
Så det blir nok evt en budrunde i januar. Eller så selger de han ikke, siden de gjør det så bra å ligger an til å vinne serien.
Sliter ikke de med en veldig dårlig økonomi og?

Boyd gjorde ekte hattrick i første omgang og tangerte med det Celtic-legenden Larssons 158 mål. Boyd lot seg ikke affisere av at spissmakker Kenny Miller ble utvist tidlig i annen omgang. Han satte inn to mål til og er dermed oppe i 160. Dermed er svenskens rekord slått.
http://www.dagbladet.no/2009/12/31/sport/fotball/glasgow_rangers/9721264/

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #478 på: 01. Jan. 2010, 10:48 »
Begynner året med en skikkelig godbit ::)
Newcastle are considering a move for Heidar Helguson after having a £1.25million bid for Leeds United striker Jermaine Beckford rejected :o >:(
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1239772/Newcastle-turn-Heidar-Helguson-Leeds-rebuff-1-25m-Jermaine-Beckford-bid.html?ITO=1490

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 01. Jan. 2010, 13:34 »
Han kommer garantert til å score en del mål for oss, og hadde det f.eks dreid seg om et lån ut sesongen, for så å satse på en skikkelig spiss når vi forhåpentligvis rykker opp, så hadde eg vert positiv. Heller Helguson ut sesongen enn å hente middelmådigheter som Boyd elelr Beckford.