20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #255 på: 03. Des. 2009, 21:41 »
Jamie O'hara hadde vært gull, men er bare på lån.
Tror ikke Spurs er så veldig hyppe på å selge han egentlig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 04. Des. 2009, 09:32 »
Ben Haim er ikkje god nok og vil ikkje forsterka laget vårt. O`Hara hadde vore bra ja. Trur ikkje vi skal ha for høge forhåpningar til transferfronten, vertfall ikkje så lenge Ashley er eigar.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anthony

• Gjest
« Svar #258 på: 04. Des. 2009, 10:26 »
appropo pompey, hadde ikke vanden borre vært noe på backplass?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 04. Des. 2009, 12:00 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/111138/Laurent-Robert-eyes-Newcastle-return/
Hadde vært litt gøy da :P

Hehe, han får heller komme tilbake neste gang vi skal ha testimonial, det blir vel Shola sin det  :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 04. Des. 2009, 12:21 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/111138/Laurent-Robert-eyes-Newcastle-return/

Jeg er en STOR fan av Laurent Robert, definitivt en av de aller viktigste grunnene til suksesstiden under Sir Bobby. Ikke minst har Shearer mye å takke Robert for at han står med klubbrekorden i dag. Den venstrefoten hans er nok topp5 av hva jeg har sett i PL siden jeg begynte å følge med på slutten av 90-tallet. Frisparkene og cornerne hans var gull!

Spørs nok hvor god han er i dag, men har man en slik fot som han, så kan du nesten få lov til å stå ving i 90 minutter ;) Tror allikevel jeg sier nei takk, og heller husker han som en stor spiller for klubben.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #261 på: 04. Des. 2009, 13:33 »

Sitat
Hughton admitted the Championship leaders are monitoring Sol Campbell?s situation now that the former England defender has cleared up his dispute with Notts County.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 04. Des. 2009, 16:39 »
Laurent Robert er hjertelig velkommen tilbake for min del ass! Mener det er konge å bytte innpå han hver gang det er 20 minutter igjen av en kamp, når Jonas har vært svak osv. Bare å be Robert gå inn på og forsøke å skyte hver gang han har mulighet det. Forbauser meg ikke om han kan bli matchvinner et par ganger på den måten. Så lenge jeg har levd har jeg ikke sett noen andre enn Roberto Carlos, Kolodin og Rivaldo skyte hardere enn vår gode gamle franskmann. Skulle kjøpt drakta hans med engang!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 04. Des. 2009, 17:25 »
Ingen som husker hvor ufattelig ræva Robert var mot slutten av oppholdet i Newcastle?

Jeg elsket ham da han var på sitt beste, men det er mange år siden, og jeg synes ikke vi bør hente ham tilbake.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 04. Des. 2009, 17:31 »
Ingen som husker hvor ufattelig ræva Robert var mot slutten av oppholdet i Newcastle?

Jeg elsket ham da han var på sitt beste, men det er mange år siden, og jeg synes ikke vi bør hente ham tilbake.

Det var ikke bare Robert som ble dårlig da den grusomme skotten tok over for Robson.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 04. Des. 2009, 17:39 »
Det er sant, men det var ikke bare under Souness at nedturen fortsatte for Robert...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 04. Des. 2009, 17:47 »
Nedturen startet den dagen Robson ble sparka, og etter det gikk det gradvis nedover. De siste årene har vært dårlig. Men ingen som kan garantere at Robert ikke hadde gjort det bra i Championship. Sier bare at det hadde vært gøy og gitt han en kontrakt ut sesongen feks :) Tror han ville blitt VELDIG motivert og ser for meg at han kunne vært ganske frisk hvis han hadde fått noen minutter på slutten av kamper. Jeg blir ihvertfall ikke sur hvis jeg går inn på nettavisen å leser at Robert har skrevet under på kontrakt som strekker seg ut sesongen :) Da trekker jeg på smilebåndet og bestiller en ny Robert drakt med eneste gang!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 04. Des. 2009, 18:27 »
Robert tilbake i castle hadde vært utrolig morsomt. Du visste aldri hva du fikk fra ham, bortsett fra dødlige dødballer og innlegg. Men han var mye av og på. Helst av et par kamper og deretter på i en kamp. Spilte litt tungvint til tider,. De gangene han fikk alt til å gli var han utrolig konge å se på. Han kunne vinne kampene alene. Så lenge han ikke skal ha noe sign on fee sier jeg bare ja takk. Caro kommer til å bøtte inn mål hvis Robert får spille litt m ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 04. Des. 2009, 19:41 »
Hehe, Campbell og Robert? Hvis dette skjer, så begynner jeg å lure på denne ungdomssatsningen til Ashley! :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 04. Des. 2009, 23:05 »
Robert!?! Kvifor ikkje berre finna nummeret til alle gamle heltar og starta ringja rundt.