20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #225 på: 01. Des. 2009, 19:57 »
Enrique skal ikkje selgast, ihvertfall ikkje for 5 mp. Colo kan godt selgast etter sesongen, då han har 75 000 pund i veka og har ikkje bevist noko som helst i PL.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 01. Des. 2009, 20:23 »
Han har ikke prestert på en god stund, ustabil i perioder og tjener godt. Det er spesielt lønna som skremmer andre klubber tror jeg. Hadde han hatt en lavere lønn, ville han vært mye mer attraktiv for andre klubber med en påfølgende budrunde og høyere pris en £5 mill.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 01. Des. 2009, 22:04 »
Hvis pengene for Enrique hadde blitt øremerket til et kjøp av Gareth Bale, og vi hadde fått inn ham istedenfor Enrique sier jeg ja takk.

Jegk larer ikke å se at vi får inn en VB som er bedre en Enrique med tanken på at vi ikke eier nåla i veggen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #228 på: 01. Des. 2009, 22:21 »
Bale er skadeutsatt, å ikke bare litt. Har iallefall vært det.
Bytter ikke Enrique mot han.
Å Enrique kommer til å bli bedre å bedre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 01. Des. 2009, 23:02 »
Colo er vår beste forsvarer, han kan overhodet ikke selges.

Mats: Han var veldig rask, men akkurat som Jonas hadde han ikke et sluttprodukt, veldig få gode innlegg.

Enrique linkes vekk. Hva sier dere? Hans svakheter var åpenbare da Jonas var vekke. Sistnevnte hjelper han veldig mye bakover. Enriques svakheter har vært konsentrasjonssvikt og plasseringsfeil denne sesongen. Han tjener godt også.  Samtidig er han ung, og kanskje han vil ta steget helt ut neste sesong. Mao ikke lett å bestemme seg for noe her.   Jeg heller litt mot salg pga ujevne prestasjoner og høy lønn. Vi får kanskje  £5 mill for ham, samtidig som det frigjøres tilsvarende pga lønna hans.. Betinger sevsagt at vi får bruke pengene på å hente inn et lovende talent.

Er han klomsete Argentineren bedre enn Steven Taylor? Har jo ikke fysikken for Premier League. Selg Colo og få inn en ny Bassong.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 01. Des. 2009, 23:27 »
Spennende forslag med Odonkor! Har han spilt mange kamper i år? Var ikke bare i fjor at han var skadeplaget, han har vel slitt over en lengre periode. Men har han fått skikk på det så mener jeg han er verdt gambelen!

Enrique skal ikke selges. Han er en av de spillerne vi har nå som man lett ser ikke har fått ut et stort potensiale enda. Men han vokser stadig og vil være gull verdt hvis det blir PL til året.

Ser at Darren Gibson spilte en meget god kamp for Man United i dag. Jeg har nevnt han før og tror han kunne blitt et meget bra kjøp for oss!

I kjøpelaget City har vi mange spennende alternativer. Det kanskje mest spennende synes jeg er Felipe Caicedo som med sine 21 år allerede har mye av det som skal til for å lykkes i PL. Er nå på lån i Sporting Lisboa og jeg tror vi kunne slått en god deal her. Jo og Johnson har vi vært inne på før.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 01. Des. 2009, 23:28 »
Selge Jose, som bare blir bedre og bedre jo fler kamper han får under beltet!?
Jeg syns Enrique har vært vår formspiller de siste kampene, han er et angrepsvåpen på venstresida vår og er helt rå en mot en. Herlig innstilling har han også. De tidvis stygge feilene hans syns jeg også det er blitt mindre av også utover i sesongen. Gareth Bale har ikke bevist allverden i PL, og dessuten trenger vi ikke bytte ut Jose heller, vi trenger en god backup/utfordrer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #232 på: 02. Des. 2009, 10:18 »
Newcastle United fear losing Andy Carroll in January.

Fulham, Birmingham City and Bolton Wanderers are among Premiership clubs keeping tabs on the England U21 international leading up to the January market.
The Mirror says Newcastle are ready to turn to Huddersfield striker Jordan Rhodes should they sell Carroll in the winter market.

Ja, nærmer oss januar å ryktene kommer nok til å bli enda hetere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Des. 2009, 12:10 »
Gi meg en god grunn til at Andy Carroll skulle ønske en overgang til et av de bunnlagene der...den finnes ikke. Etter all sannsynlighet er han PL spiller for sin barndomsklubb om et halvt år. Mulig Gary Megson har lyst på Carroll, men han kan jo bare drømme. Hadde det vært en stabil topp 8 klubb i PL, så hadde det derimot vært en annen sak..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 02. Des. 2009, 13:59 »
The Journal skriver i dag at Harewood er veldig lysten på en permanent overgang til oss, og at Hughton enda ikke har bestemt seg om akkurat dette. Selv synes jeg faktisk Harewood skal få tiden frem til januar på seg til å overbevise. Personlig mener jeg han potensielt er en mye bedre spiss enn Ameobi, og jeg tror også at han vil bli bedre. Fyren har knapt spilt kamper de siste årene, og gikk også glipp av preseason.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #235 på: 02. Des. 2009, 14:08 »
Fytti, Odonkor var rask! De overdrev ikke med "the worlds fastest player" eller hva det sto! Skeptisk om han greier Premier League, da det ser ut som om han filmer/legger seg veldig fort ned i enkelte klipp. I Premier League vil han også møte mer taklesterke lag og spillere som Stoke som brekker benet ditt hvis du kommer forbi dem. Helt klart en jeg ville vurdert.
Når det gjelder Enrique kan vi gjøre hva som helst. Best hvis han blir da!
Neste sesong kunne vi vel prøve på for eksempel Chris Eagles(Burnley), John Bostock(Spurs, kanskje for mye og håpe på) eller Pino på AC Monaco. For de som ikke har hørt om sistenevnet er han en Colombiansk spiller, født i 1987, driblesterk ving, spiss med et bra skudd.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 02. Des. 2009, 15:34 »
The Journal skriver i dag at Harewood er veldig lysten på en permanent overgang til oss, og at Hughton enda ikke har bestemt seg om akkurat dette. Selv synes jeg faktisk Harewood skal få tiden frem til januar på seg til å overbevise. Personlig mener jeg han potensielt er en mye bedre spiss enn Ameobi, og jeg tror også at han vil bli bedre. Fyren har knapt spilt kamper de siste årene, og gikk også glipp av preseason.

Synes han har vært skremmende dårlig i flere av kampene han har spilt, men hvis han kan bevise jevnlig med scoringer og godt spill ut låneavtalen hans så kan jeg endre synet mitt. Etter de 10 kampene han har spilt hitill så er inntrykket ikke godt nok.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 02. Des. 2009, 15:44 »
Det er jeg enig i, men vi har jo tidligere sett spillere hos oss som eksempelvis Michael Owen og nevnte Ameobi som har trengt noen kamper under beltet før de har kommet seg i form. Harewood har spilte skremmende lite fotball de siste sesongene, så jeg syns vi bør se an hvor godt han spiller fremover. Jeg har ihvertfall ikke avskrevet han helt enda.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 02. Des. 2009, 16:51 »
Selge Jose, som bare blir bedre og bedre jo fler kamper han får under beltet!?
Jeg syns Enrique har vært vår formspiller de siste kampene, han er et angrepsvåpen på venstresida vår og er helt rå en mot en. Herlig innstilling har han også. De tidvis stygge feilene hans syns jeg også det er blitt mindre av også utover i sesongen. Gareth Bale har ikke bevist allverden i PL, og dessuten trenger vi ikke bytte ut Jose heller, vi trenger en god backup/utfordrer.

At han gjør mindre feil nå er ikke tilfeldig. Jeg tror det i hovedsak kommer av at han får fryktelig mye hjelp defensivt av Jonas.  For en liten periode tilbake var det ganske mange her på formet som plutselig var blitt mindre begeistret for enrique. Han gjorde et par kostbare feil.  Årsaken var selvsagt at i den perioden var Jonas skadet.

Er litt skeptisk til Harewood. Han er nå 30 år. Vi har både Caro og Ranger: Unge talenter som fyller same rolle som Harewood.   

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 02. Des. 2009, 17:10 »
Eg er sterkt i mot eit salg av Jose og nokon andre i forsvaret vårt. Kvifor forandra på noko som fungerar ekstremt godt(vertfall i skrivande stund)?.