20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #195 på: 23. Nov. 2009, 20:18 »
Vi har også latterlig lite variasjon i spillermaterialet vårt. Vi mangler i stor grad fart og kreativitet fremover på banen. Der har vi virkelig en utfordring. Jeg tør ikke sette min lit til at Pancrate er en soleklar løsning på dette foreløpig ihvertfall. Så jeg tror vi hadde slitt bra i bunnen av PL med dette laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #196 på: 23. Nov. 2009, 20:20 »
Hva med å prøve oss på Steven Fletcher når vi rykker opp?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #197 på: 23. Nov. 2009, 23:16 »
Spennende spiller.
Men skal vi overleve Premier League, trenger vi noen spisser som scorer mål, ellers trenger vi vinger som kan drible av noen spillere å slå gode innlegg til våre enorme spisser. Vingene må å kunne score noen mål selv.
Per i dag har vi nesten bare Nolan som scorer for oss? Å hva vist Nolan blir skadet, kommer de spillerene vi nå har til rådighet til å kunne føre oss opp til Premier League?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 23. Nov. 2009, 23:23 »
synes spissdiskusjoner er spennende fremover. Hva med å hente en Jo på billigsalg fra Manchester City. Han kan fort være en mann som kan blomstre for oss tror jeg. Giovanni Dos Santos har jeg jo foreslått tidligere. Petrov kan fort havne i skyggen blant stjernene i city. Han er rett og slett ikke spektakulær nok tror jeg. Han hadde vært en våt drøm i forhold til å løse vårt vingproblem ;D  Gareth Bale er også høyaktuell som ving og dødballtaker.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 23. Nov. 2009, 23:54 »
Nja, synes ikke han scorer så mye  :-\ og det er vel strengt tatt en goal-getter vi hadde trengt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Nov. 2009, 00:03 »
Det man trenger aller mest når man rykker opp er spillere som har prestert i PL. Man er nødt til å tenke litt kortsiktig akkurat når man har kommet opp, så  kan man begynne spe på med litt mer spennende kjøp etterhvert. Ser f.eks hvor langt Stoke har kommet med å hente f.eks Faye, Beattie, Sørensen da de rykket opp. Spillere som vet hva PL dreier seg om.

Da nytter det ikke med spillere som Steven Fletcher eller Gio dos Santos, som KAN slå til. Selvsagt kan man hente unge spillere også, men er man nyopprykket så trenger man å legge inn en ekstra safetymargin på overgangsmarkedet. Flott hvis man klarer å hente inn et par unge talenter også, dessuten har vi flere spennende spillere allerede. Ranger, Krul, Carroll, LuaLua, Kadar, Vuckic har alle potensial til å bli PL spillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 24. Nov. 2009, 14:57 »
Etter min mening har de lagene som har beholdt sin stamme fra the championship klart seg veldig bra. Så lenge spillerene er samspilte og jobber utifra et kjent system. Det at vi har en liten gruppe spillere som har klare oppgaver er egentlig en blessing in disguise for oss. Vi kan nå lage et lag med tydelig formasjon og roller for spillerene. Med dette sagt så skader det ikke og ha spillere som kan gi oss andre egeneskaper som laget per dags dato mangler. Det vi mangler i min mening idag er en god høyre ving og utility forsvarer som kan dekke opp på bekk osv. Skulle dog ønske at vi bestemte oss mer for et fast spisspar.....

Peter

• Gjest
« Svar #202 på: 24. Nov. 2009, 16:08 »
Nja, synes ikke han scorer så mye  :-\ og det er vel strengt tatt en goal-getter vi hadde trengt.

Han har vel scoret 6-7 mål hittil denne sesongen. Det synes jeg er inponerende til å spille for et ganske dårlig lag som Burnley.

Hadde også vært spennende å hente Jo, ja. Men har ikke Everton opsjon på kjøp utifra låneavtalen? Uansett en spennende spiller.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. Nov. 2009, 16:23 »
Steven Fletcher har bare scoret 3 mål  PL, og 3 i Liga Cupen.

Peter

• Gjest
« Svar #204 på: 24. Nov. 2009, 16:29 »

Er det så ille da? Synes det er bra jeg! Men jeg skjønner godt at dere har et annet syn på denne saken. ;)

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Nov. 2009, 16:38 »

Er det så ille da? Synes det er bra jeg! Men jeg skjønner godt at dere har et annet syn på denne saken. ;)
Nei det er ikke så verst med tanke på at han er i burnley, men er heller ikke veeeeldig imponerende. Skulle gjerne sett at han hadde scoret enda fler bare i PL ;)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 25. Nov. 2009, 10:43 »
Var det forresten ikke noe av det samme med Ranger?
Han var jo en Stoke-reject hvis jeg ikke husker feil, noe som har vist seg å være en god deal for Newcastle. Stort talent.
Der det skurrer hos meg er at han har vært free agent så altfor lenge. Hadde han vært på prøvespill i August hadde det vært noe, men å plutselig plukke han opp i slutten av november er litt bekymringsverdig, siden alle de gode spillerne tilsynelatende burde ha en klubb allerede da...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 25. Nov. 2009, 11:01 »
Nile Ranger var Soton-reject, men det gikk hovedsaklig på utenomsportslige ting.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #208 på: 26. Nov. 2009, 15:36 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5722026,00.html
Ja takk!
Leste et sted at vi kanskje låner han før emergency loan-vinduet stenger i dag, og kjøper han i januar. Han holder vel ok PL-standard også?
Er også 25 år, så ikke en dum handel i mine øyne.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #209 på: 28. Nov. 2009, 06:17 »
En jeg håper vi virkelig prøver oss på er BRUNT i WB. Herregud for en spiller.