20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #180 på: 22. Nov. 2009, 20:07 »
Jeg har små forventninger til pancrate. Tviler på at d blir noen forlengelse om vi skulle rykke opp. Er skeptisk siden han ikke har lykkes med prøvespill hos andre CCC klubber.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 22. Nov. 2009, 20:13 »
Særs skeptisk selv ja. Veldig mystisk at Sheff Utd fant han for dårlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 22. Nov. 2009, 20:56 »
Vi vet vel strengt tatt ingenting om hvorfor han ikke signerte for Sheffield U? Kanskje krevde han for mye i lønn? Han fant seg ikke til rette blandt de andre spillerne?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 22. Nov. 2009, 21:10 »
Selvfølgelig veit vi ikke det, men for min del bidrar det helt klart til en viss skepsis til spilleren. Det betyr ikke at jeg ikke skal gi han en sjanse, han har fått kontrakt etter å ha vært her såpass lenge at Hughton og co har fått sett endel av han. Men jeg skal innrømme at forvetningene ikke er veldig høye!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 22. Nov. 2009, 21:37 »
Vi vet vel strengt tatt ingenting om hvorfor han ikke signerte for Sheffield U? Kanskje krevde han for mye i lønn? Han fant seg ikke til rette blandt de andre spillerne?

Det kan være andre årsaker ja, men hvorfor har ingen andre vist interesse for han tidligere, eller siden kontrakten hans gikk ut?
Han har blitt lånt ut til andre klubber de siste sesongene, men også de har latt være å signere han permanent.

Skal ikke se bort ifra at han holder CCC nivå, det gjør han nok helt sikkert, men er dette en fremtidsrettet transfer? Trodde vi skulle bygge et slagkraftig lag rundt de rutinerte spillerne som allerede er der, gi spillerne tid med verandre før en evt PL retur.

Tror vi skal slite kraftig i PL neste sesong om vi skulle klare å rykke opp med lånespillere og spillere på korttidskontrakter. Synes rett og slett ikke at spillere som Harewood, Zurab, Simpson og nå Pancrate er PL materiell. I tillegg hentet vi R. Taylor i januar i år. Heller ikke han er noe særlig i PL.

Synes vi nå må sikte litt høyere i kvalitet, eller gå etter unge talentfulle spillere som er klare for gjennombrudd på A-lags nivå.
Om vi fortsetter å signere slike spillere vi har gjort i det siste er jeg redd vi får en kjapp retur tilbake til CCC om vi skulle klare et opprykk i mai 2010. En lignende sesong som Sunderland hadde i PL for noen år siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 22. Nov. 2009, 21:53 »
Alle spillere varierer i prestasjon, og Pancrate kan godt ha hatt en dårlig uke i Sheffield. Nivået er ikke så lavt at en god spiller nødvendigvis brillierer på en ukes prøvespill.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 22. Nov. 2009, 22:26 »
Har som sagt ikke de store forventningene jeg heller, men for å se litt positivt på det så har jo Pancrate spilt i solide franske klubber + at han har vært på lån i Betis. Han må jo ha noen kvaliteter for å kunne ha dette på CVen.

Når det er sagt er det vanskelig å være uenig med Frode at innkjøpspolitikken vår ikke lukter PL-klasse av. Lagene som ikke har forsterket seg kraftig med spillere som holder godt nivå i PL når de har rykket opp til PL har slitt også, og med Ashley som eier og Hughton som manager har jeg heller ingen tro på at vi kommer til å bruke mye penger på slike spillere. Om vi rykker opp og det ikke skjer endringer i klubben er jeg også redd det blir en rask retur.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 22. Nov. 2009, 22:46 »
Ingen tvil om at det at vi bare kjøper spillere som knapt nok er god nok for Wankership kan gi oss alvorlig trøbbel når vi skal forberede oss på livet i PL igjen. Da må vi selge over halvparten av dagens stall, og erstatte dem med spillere som er minst dobbelt så gode.

Det kommer selvfølgelig aldri til å skje. Og sannsynligvis vil vi om vi rykker opp bare se en par/tre spillere som er gode nok for PL komme inn dersom dagens regime fortsetter.

Og skjer det, så rykker vi rett ned igjen, som den desiderte jumbo.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Nov. 2009, 01:06 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-manager-Chris-Hughton-only-planning-for-promotion-not-the-long-term-article229671.html?

Her innrømmer jo forøvrig Hughton at han ikke ser etter spillere som skal være gode nok for PL akkurat nå.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Nov. 2009, 12:05 »
Sikkert for vanskelig å gjøre de 2 tingene samtidig ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Nov. 2009, 13:35 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Kan vel ikke helt sammenligne Kluivert med de 3 andre der? De 3 du nevner øvertst der var jo lettvektsboksere, mens Kluivert var glad i og ta seg ett glass ute på byen med Bramble og Dyer :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Nov. 2009, 13:36 »
Hvorfor?

Fordi Newcastle alltid henter urokråker til klubben.

Bellamy, Bowyer, Barton, Kluivert for å nevne noen.

Kan vel ikke helt sammenligne Kluivert med de 3 andre der? De 3 du nevner øvertst der var jo lettvektsboksere, mens Kluivert var glad i og ta seg ett glass ute på byen med Bramble og Dyer :)

Først**  :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Nov. 2009, 14:49 »
Ingen tvil om at det at vi bare kjøper spillere som knapt nok er god nok for Wankership kan gi oss alvorlig trøbbel når vi skal forberede oss på livet i PL igjen. Da må vi selge over halvparten av dagens stall, og erstatte dem med spillere som er minst dobbelt så gode.

Det kommer selvfølgelig aldri til å skje. Og sannsynligvis vil vi om vi rykker opp bare se en par/tre spillere som er gode nok for PL komme inn dersom dagens regime fortsetter.

Og skjer det, så rykker vi rett ned igjen, som den desiderte jumbo.

Klarer vi og beholde laget vi har no, så er eg rimelig trygg på at vi holder oss. Dette kommer selvfølgelig ann på om vi unngår meir usportslig faenskap.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Nov. 2009, 19:25 »
Jeg er skeptisk med tanke på dagens mannskap. Mener vi har altfor mange svake kort. Flere spillere som varerier altfor mye i prestasjonene.

Ryan Taylor er ingen PL-spiller. Coloccini var farlig dårlig i mange kamper forrige sesong. Zurab har vist seg som en livsfarlig spiller å ha i forsvaret. Simpsons er ung, urutinert og ustabil i prestasjonene.
Vil være skeptisk med tanke på å gå en veldig tøff PL-sesong i møte med Danny Simpson og Ryan Taylor som våre høyrebacker.
Hvor god er egentlig Carroll? Hvor lang tid trenger Ranger? Hvordan vil disse to gutta håndtere PL?

Dessverre, men jeg tror dagens stall ikke vil være god nok til å overleve i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. Nov. 2009, 19:53 »
Jeg er skeptisk med tanke på dagens mannskap. Mener vi har altfor mange svake kort. Flere spillere som varerier altfor mye i prestasjonene.

Ryan Taylor er ingen PL-spiller. Coloccini var farlig dårlig i mange kamper forrige sesong. Zurab har vist seg som en livsfarlig spiller å ha i forsvaret. Simpsons er ung, urutinert og ustabil i prestasjonene.
Vil være skeptisk med tanke på å gå en veldig tøff PL-sesong i møte med Danny Simpson og Ryan Taylor som våre høyrebacker.
Hvor god er egentlig Carroll? Hvor lang tid trenger Ranger? Hvordan vil disse to gutta håndtere PL?

Dessverre, men jeg tror dagens stall ikke vil være god nok til å overleve i PL.

Jeg er 100% enig, skal vi klare oss i PL må stallen forsterkes, laget er for ustabilt.
Lag som rykker opp må alltid forsterkes, nesten uten unntak, og vi er hvertfall ikke noe unntak.
Klart vi kan beholde stammen i årets lag, men noen plasser må det forsterkes enkelt og greit, ikke nødvendigvis med spillere som går rett inn på laget i så veldig mange posisjoner.