20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169182 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #150 på: 18. Nov. 2009, 19:19 »
Kluivert

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #151 på: 18. Nov. 2009, 19:30 »
Kluivert
Haha, sant. Trodde aldri vi kom til å få han, så signa vi'n.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 18. Nov. 2009, 19:44 »
Kluivert
Haha, sant. Trodde aldri vi kom til å få han, så signa vi'n.

I rekken av flopper i Newcastle, så fortjener Kluivert absolutt ingen plass! Min definisjon på en flopp er i alle fall en spiller som man har store forventninger til, som koster mye, men som ikke presterer ( les: Luque)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 18. Nov. 2009, 20:04 »
Scoret 13 mål på 35 kamper, ingen flopp i mine øyne. Hadde en god porsjon dårlige kamper selvfølgelig, samtidig som laget hadde en traurig sesong med avgangen til Sir Bobby etter en måned og inntoget til Souness. Vi skal også huske på at han var matchvinner mot både Chelsea og Tottenham som tok oss til semifinalen i FA cupen den sesongen. Gir Kluivert ok.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #154 på: 18. Nov. 2009, 20:10 »
Luque er den største floppen vi har hatt i nyere tid. Ellers var jo både Viana, Cacapa flopper.
« Siste redigering: 18. Nov. 2009, 20:13 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 18. Nov. 2009, 20:12 »
Acuna var ingen flopp spør du meg, da var Kluivert en mye større i såfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 18. Nov. 2009, 20:13 »
Acuna var ingen flopp spør du meg, da var Kluivert en mye større i såfall!
Mulig det, da tar jeg bort han.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 18. Nov. 2009, 21:10 »
For å bytte tema litt igjen. Jeg synes vi legger lista veldig lavt når det gjelder spillere som kommer inn denne sesongen. Spillere som Zurab, Harewood, Simpson og nå sist Pancrate er ikke spillere som vil hjelpe klubben noe særlig om vi skulle havne i PL. Simpson er vel kansje den beste av disse og det sier vel sitt.

Jeg synes CH og co heller kan la være å kjøpe/låne spillere som ikke forsterker laget. Er vel bedre å spare disse pengene til en ordentlig forsterkning og heller satse på klubbens egne unggutter intill videre.

Jeg vil ikke være særlig positiv om det er slike spillere vi skal stole på neste sesong om vi befinner oss i PL! Noen hakk høyere opp skalaen ville gjort seg.

Peter

• Gjest
« Svar #158 på: 18. Nov. 2009, 21:19 »
Er Pancrate helt klar egentlig?
Vi skal jo bare beholde Simpson, Harewood, Zurab og Pancrate(?) noen måneder til. Oppholdet går snart ut.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Nov. 2009, 21:55 »
Er Pancrate helt klar egentlig?
Vi skal jo bare beholde Simpson, Harewood, Zurab og Pancrate(?) noen måneder til. Oppholdet går snart ut.
Han skal fortsatt prøvespille ut uka, så tror jeg de tar en evaluering på fredag.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #160 på: 18. Nov. 2009, 22:06 »
Klart nei takk for min del!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #161 på: 18. Nov. 2009, 22:07 »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 18. Nov. 2009, 22:13 »
Hvis Hughton meiner han er god nok så kjør på med lån ut sesongen. Alt som kan auke opprykksjansane våre er hjertelig velkommen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #163 på: 18. Nov. 2009, 22:25 »
Nå er han jo free agent da, så blir vel ikke noe lån ut sesongen.
Men hvis han ikke krever altfor mye i lønn, og er god nok, synes jeg også at han bør få kontrakt ut sesongen. Dermed kan han ikke bli en flopp. Er han ikke god nok, tar vi bare en Løvenkrands på han ;)
Sender et brev i posten der vi sier at han ikke er ønsket videre ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Nov. 2009, 22:25 »
Så vi falt dessverre for fristelsen. Jaja, han kan absolutt være ett kupp, men også en flopp uten like, noe som ikke ville forundret meg. Håper han bare for kontrakt ut denne sesongen med opsjon på forlengelse. Han har jo spilt i storklubber før og i sin beste form burde han kunne dominere i Championsship.

Han skal finne på EKSTREMT masse rart før eg velger å kalle en gratis spiller for en flopp....

Hvorfor det? Kan ikke spiller som kommer på free transfer være en flopp?

Kan det ja. Hvis han f.eks får ALT for mye lønn. Og heller ikke leverer varene i forhold til lønnen ;)
« Siste redigering: 18. Nov. 2009, 22:30 av ErikLi »