20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #135 på: 17. Nov. 2009, 15:52 »
Pancrate prøvespiller for Newcastle om dagen og skal spille en reservelagskamp mot Hartlepool. Hughton vurderer å låne spilleren.

Hadde vært digg å få inn Pancrate på den ene vingen, så lenge det ikke går mye utover lønnskostnadene til klubben.
« Siste redigering: 17. Nov. 2009, 15:54 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #137 på: 17. Nov. 2009, 16:19 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Nov. 2009, 21:18 »
Simpson ønsker permanent overgang til N'castle.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1228577/On-loan-Manchester-United-defender-Danny-Simpson-keen-stay-Newcastle.html?ITO=1490

Ønsker Simpson å bli her for godt sier jeg på ingen måte nei. Kul type.

Håper ikke vi signerer Simpson permanent enda. Han er nødt til å bevise mer før vi tar en slik avgjørelse. Er redd han ikke er god nok, jeg synes rett og slett ikke at han har vist noe foreløpig som tilsier at han er verdt å satse på videre når vi skal opp i PL. Det har jo vært enkelte kamper der han har slitt veldig mot CCC spillere.
Lurer på hvorfor ikke Ipswich, Sunderland eller Blackburn signerte han permanent etter å ha vært på lån hos dem.

Men han er jo fremdeles ung (snart 23 år) og har utviklingspotensiale.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #139 på: 17. Nov. 2009, 21:34 »
Han er absolutt god nok, men det kommer helt klart an på hvor mye vi må bla opp for han da. Får vi han billig bør vi prøve å sikre signaturen hans!

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #140 på: 17. Nov. 2009, 21:55 »
Jeg vil også se mer stabilitet i prestasjonene hans før vi signerer han permanent. Men han har absolutt potensiale.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 17. Nov. 2009, 22:03 »
Pancrate prøvespiller for Newcastle om dagen og skal spille en reservelagskamp mot Hartlepool. Hughton vurderer å låne spilleren.

Hadde vært digg å få inn Pancrate på den ene vingen, så lenge det ikke går mye utover lønnskostnadene til klubben.

Han er utan kontrakt, så vi kan hente han gratis dersom det er ønskjeleg. Etter kampreferatet på den offisielle heimesida å dømme, gjorde han ein bra kamp i dag. Ein assist og ellers frisk.

Airey med sine to mål verkar også til å vere ein bra mann for framtida. HOWAY! :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 17. Nov. 2009, 22:15 »

Han er utan kontrakt, så vi kan hente han gratis dersom det er ønskjeleg. Etter kampreferatet på den offisielle heimesida å dømme, gjorde han ein bra kamp i dag. Ein assist og ellers frisk.

Airey med sine to mål verkar også til å vere ein bra mann for framtida. HOWAY! :)

Airey har jeg bare erfaringer fra Football manager, hvor han er en goalgetter for Jr. laget, men han scorer mye i virkeligheten og? :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #143 på: 18. Nov. 2009, 10:42 »
CHRIS Hughton has hinted that trialist Fabrice Pancrate has done enough to earn himself a permanent contract at Newcastle United after declaring himself "impressed" with the French winger's debut in black and white.

http://www.newsnow.co.uk/A/384304179?-19428

Positivt dette her :) Vi vant foresten kampen 3-2.  ;)
Pancrate var sentral i ett av målene.
« Siste redigering: 18. Nov. 2009, 13:44 av SuperAlmeida »

Peter

• Gjest
« Svar #144 på: 18. Nov. 2009, 14:33 »
Så vi falt dessverre for fristelsen. Jaja, han kan absolutt være ett kupp, men også en flopp uten like, noe som ikke ville forundret meg. Håper han bare for kontrakt ut denne sesongen med opsjon på forlengelse. Han har jo spilt i storklubber før og i sin beste form burde han kunne dominere i Championsship.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 18. Nov. 2009, 14:47 »
Så vi falt dessverre for fristelsen. Jaja, han kan absolutt være ett kupp, men også en flopp uten like, noe som ikke ville forundret meg. Håper han bare for kontrakt ut denne sesongen med opsjon på forlengelse. Han har jo spilt i storklubber før og i sin beste form burde han kunne dominere i Championsship.
Vi trenger jo vingalternativer, og se lenge det ikke går for mye utovoer de allerede høye lønnskostnadene vi har, så burde han absolutt hentes.Bedre med en spiller i januarvinduet enn ingen. Vi har vel heller ingen juniorspillere som banker på døra når det gjelder vingplassene (det måtte evt. bli Lua Lua, men han har vi hørt lite fra i det siste (skadet?)).Tror ikke ledelsen gir han en kontrakt som strekker lenger enn ut sesongen uansett.  ::)  ;)
« Siste redigering: 18. Nov. 2009, 14:51 av SuperAlmeida »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 18. Nov. 2009, 15:18 »

Han skal finne på EKSTREMT masse rart før eg velger å kalle en gratis spiller for en flopp....

Peter

• Gjest
« Svar #147 på: 18. Nov. 2009, 15:26 »
Jeg kalte ham da ikke for noen flopp. Det jeg sa var at jeg ikke blir overrasket om han er det. Vi har for vane å hente 30 åringer som ikke presterer. Derfor har jeg grunn til å være skeptisk, men jeg skal ikke avskrive ham.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 18. Nov. 2009, 18:22 »

Han skal finne på EKSTREMT masse rart før eg velger å kalle en gratis spiller for en flopp....

Hvorfor det? Kan ikke spiller som kommer på free transfer være en flopp?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #149 på: 18. Nov. 2009, 18:56 »

Hvorfor det? Kan ikke spiller som kommer på free transfer være en flopp?
Cacapa!