20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #120 på: 16. Nov. 2009, 13:43 »
Hvis Fabrice Pancrate scorer sånne mål i Newcastle http://www.youtube.com/watch?v=DQRk9WxFugo så er det greit å hente han inn gratis.
Sånne mål kan jo bare Carroll score;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 16. Nov. 2009, 15:00 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/11/16/gary-caldwell-s-toon-return-ticket-72703-25178367/?

Gary Caldwell tilbake til Newcastle? Hughton skal visstnok være interessert i dette, Caldwell er visstnok også litt lysten, og lønnen kommer ikke til å bli noe problem.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #122 på: 16. Nov. 2009, 15:21 »
Hadde vært bare helt fantastisk det. Hadde forsterket oss veldig.
Bare å håpe vi kommer på banen fort her.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 16. Nov. 2009, 15:53 »
Hadde vært bare helt fantastisk det. Hadde forsterket oss veldig.
Bare å håpe vi kommer på banen fort her.

Fortell meg gjerne hvorfor det ville vært så fantastisk...?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 16. Nov. 2009, 16:15 »
Gary Caldwell er vel bedre enn samtlige av våre midtstoppere, er han ikke? Er vel bare Taylor av våre stoppere som kan måle seg med Gary Caldwell. Taylor gjør til tider mye rart men har bedret seg betraktelig i forhold til tidligere.

Verdt å nevne at G. Caldwell ble kåret til årets spiller i Skottland forrige sesong (2008/09).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #125 på: 16. Nov. 2009, 16:57 »
http://www.youtube.com/watch?v=KI8tkc_MQFQ

Du skulle ikke ha postet den videoen, ødela en meget god sang ;)
Anbefaler alle å skru av lyden hvis man skal se den.. :P
Men Cardozo er en fantastisk spiller. Kommer aldri til å komme til Newcastle, men hadde vært fantastisk moro hvis det hadde skjedd...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #126 på: 16. Nov. 2009, 16:59 »
Caldwell? Kjøp, kjøp, kjøp!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 16. Nov. 2009, 17:12 »
Det gjør jo Stokkelien hele tiden :P

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #128 på: 16. Nov. 2009, 17:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=KI8tkc_MQFQ

Du skulle ikke ha postet den videoen, ødela en meget god sang ;)
Anbefaler alle å skru av lyden hvis man skal se den.. :P
Men Cardozo er en fantastisk spiller. Kommer aldri til å komme til Newcastle, men hadde vært fantastisk moro hvis det hadde skjedd...
Hehe, helt tilfeldig;) Ja, vi må ha lov å håpe på slike ting:) Cardozo har vært linket til oss før tror jeg. Da var vi vel å merke i PL.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 16. Nov. 2009, 17:34 »
Gary Caldwell er vel bedre enn samtlige av våre midtstoppere, er han ikke? Er vel bare Taylor av våre stoppere som kan måle seg med Gary Caldwell. Taylor gjør til tider mye rart men har bedret seg betraktelig i forhold til tidligere.

Verdt å nevne at G. Caldwell ble kåret til årets spiller i Skottland forrige sesong (2008/09).

Jeg ser ikke altfor mange skotske PL kamper, og det var heller ikke det at jeg synes han er så dårlig, men fantastisk er han ikke. Han er en stopper som gjør mye rart til tider. Ingen spesielt god duellspiller. Jeg er skeptisk til om han virkelig er bedre enn Colo, Taylor setter jeg et hakk foran. uansett..vi har få stoppere i stallen, så hadde vært ok å hentet han inn, selv om jeg i utgangspunktet synes vi kun skal konsentrere oss om spillere som går rett inn å forsterker laget, eller unge talentfulle spillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #130 på: 16. Nov. 2009, 17:42 »
Ny kantspiller er første pri

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 16. Nov. 2009, 17:43 »
Jeg er også småskeptisk til å hente det jeg tror vil bli en medioker PL-stopper på 27 år. Da ser jeg heller ungt og lovende inn dørene. Syns også denne Pancrate virker lite lovende. Men vi trenger fortsatt helst en stopper til inn på permanent basis, det er det ingen tvil om.
Samt en ny lynving, og gjerne også en spiss med andre kvaliteter enn de vi har fra før av. Vi trenger generelt fart fremover på banen, sårt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 16. Nov. 2009, 18:57 »
utav kommentarene som ligger på caldwell så ser jeg litt svart på å hente han, men man blir vell ikke årets spiller for ingenting... men det må vell være en grunn til at man ikke tilbyr åretsspiller ny kontrakt?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 16. Nov. 2009, 20:04 »

Jeg ser ikke altfor mange skotske PL kamper, og det var heller ikke det at jeg synes han er så dårlig, men fantastisk er han ikke. Han er en stopper som gjør mye rart til tider. Ingen spesielt god duellspiller. Jeg er skeptisk til om han virkelig er bedre enn Colo, Taylor setter jeg et hakk foran. uansett..vi har få stoppere i stallen, så hadde vært ok å hentet han inn, selv om jeg i utgangspunktet synes vi kun skal konsentrere oss om spillere som går rett inn å forsterker laget, eller unge talentfulle spillere.

Aller helst ser også jeg at klubben henter inn unge talentfulle spillere som er gode nok til å kjempe om en plass i startelveren. Samtidig må vi være litt realistiske, vi er i CCC og kan ikke lenger sikte så altfor høyt. Når vi da blir linket til en tidligere NUFC spiller, som er 27 år og som forrige sesong ble kåret til årets spiller i Skottland, da tror ikke jeg vi kan sikte særlig mye høyere. Ihvertfall ikke når det er snakk om å kunne matche lønna i tillegg.

Må påpeke at jeg hadde rynket kraftig på nesen om vi hadde vært et PL lag som kjempet godt opp på tabellen som vi gjorde for ikke så lenge siden og vi hadde blitt linket til samme spiller. Men det er annen hverdag for klubben nå.

Skotsk fotball er ikke mye å skryte av, men Ranger og Celtic er 2 meget gode lag som hvert bidige år er sterke representanter for Skottland i CL og øvrig E-cup. Så spillerne på disse lagene har også fått tøff matchtrening.
« Siste redigering: 16. Nov. 2009, 20:08 av Frode »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #134 på: 17. Nov. 2009, 11:38 »
Caldwell? Kjøp, kjøp, kjøp!

Helt enig. Og han er vell bosman spiller og.