20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 169058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #90 på: 11. Nov. 2009, 18:59 »
er du virkelig bare 12 år Peter? :)

Hæ, ja. Hvordan det?

Mener ikke å være arrogant nå, men diskusjonen er ferdig fra min side :)

Skjønner det godt hvis det er på grunn av argumenteringen. Det er jeg ikke god på.
Kall meg gjerne kranglefant, men hvorfor? :)

Synes du er mektig flink for alderen din Peter, stå på! du holder med riktig klubb!

Peter

• Gjest
« Svar #91 på: 11. Nov. 2009, 19:11 »

Hæ, ja. Hvordan det?

Mener ikke å være arrogant nå, men diskusjonen er ferdig fra min side :)

Skjønner det godt hvis det er på grunn av argumenteringen. Det er jeg ikke god på.
Kall meg gjerne kranglefant, men hvorfor? :)

Synes du er mektig flink for alderen din Peter, stå på! du holder med riktig klubb!

Tusen takk! Det setter jeg faktisk stor pris på at du synes! :)

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #92 på: 12. Nov. 2009, 09:44 »
Former England defender Sol Campbell, who walked out on Notts County in September, will be signed by Newcastle United in January

artig syns jeg

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 12. Nov. 2009, 09:57 »
Kilde?

Noen som vet hva han gjør for å holde seg fit om dagen?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #94 på: 12. Nov. 2009, 10:21 »
Han trener med Arsenal 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 12. Nov. 2009, 14:47 »
Høres litt arti ut da, han har jo enormt med erfaring og veldig duellsterk:)
Men tempo er det vel mindre igjen av, slet visst med farten i den ene kampen han spilte i Notts og er tross alt 35 år. Så har litt delte meninger om å få han til klubben :P

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 12. Nov. 2009, 15:17 »
Kontrakt ut neste sesong hadde vore det beste.

Peter

• Gjest
« Svar #97 på: 12. Nov. 2009, 16:51 »
Men tempo er det vel mindre igjen av, slet visst med farten i den ene kampen han spilte i Notts og er tross alt 35 år. Så har litt delte meninger om å få han til klubben :P

Han var jo den 2.raskeste spilleren i Premier League ifjor da. Bare Theo Walcott som var raskere, så jeg ser ikke farten som et visst problem.

Alderen derimot er jeg mer skeptisk til. 35 år gammel? Ja, du har 1-2 år igjen på toppnivå PL/CCC. Men yngre spillere som Ben Tozer og Tamas Kadar slipper jo ikke til, og det er jo synd for de kan bli riktig gode om de for skikkelig trening og erfaring.
Synes allikevel vi burde satse på Sol. Fremdeles slik at han kunne spilt på blant annet Wolves, Wigan og Blackburn og da er han også god nok for oss. Gi han en 2 års kontrakt der lønna består av det han presterer på banen. Altså en pay if play(eller noe sånt) kontrakt!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 12. Nov. 2009, 17:18 »
Greit å få med kilden når man kommer med slikt, han har jo vært linka til oss lenge, men ingenting har skjedd, hvorfor skal det plutselig skje nå?
Ikke det at jeg ikke tror på det, men vil gjerne ha det meste som sier/skrives om Newcastle fra en god kilde.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #99 på: 12. Nov. 2009, 17:35 »
Ser ikke alder som noe problem. Han har erfaring som er gull verdt. Og kan lære de yngre .

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 12. Nov. 2009, 17:49 »
Chronicle skrev her om dagen at det fortsatt var en mulighet for at Campbell kom. I artikkelen ble Houghton sitert på at " han ikke utelukket Campbell for januarvinduet" .Hvis jeg er riktig oppdatert så er første hinder en rettsak i desember som vil avgjøre om Sol får beholde spiller-lisensen.( les Notts-affæren der han bare går vekk fra en 5års kontrakt) Deretter får vi se hva lønnskravene hans blir. Campbell skal tilsynelatende være i god form og trener daglig nå med Arsenal som det ble skrevet over her. Jeg håper ikke vi kjøper denne spilleren. Han har flere episoder bak seg og virker mentalt mildt sagt ustabil :D men kvaliteter, det har han nok fortsatt...

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 12. Nov. 2009, 19:23 »

Han var jo den 2.raskeste spilleren i Premier League ifjor da. Bare Theo Walcott som var raskere, så jeg ser ikke farten som et visst problem.

Alderen derimot er jeg mer skeptisk til. 35 år gammel? Ja, du har 1-2 år igjen på toppnivå PL/CCC. Men yngre spillere som Ben Tozer og Tamas Kadar slipper jo ikke til, og det er jo synd for de kan bli riktig gode om de for skikkelig trening og erfaring.
Synes allikevel vi burde satse på Sol. Fremdeles slik at han kunne spilt på blant annet Wolves, Wigan og Blackburn og da er han også god nok for oss. Gi han en 2 års kontrakt der lønna består av det han presterer på banen. Altså en pay if play(eller noe sånt) kontrakt!
Hehe ja vet det, men leste at det så ut som han slet med farten i den ene kampen han spilte for notts, er jo bare en kamp, men hørtes allikevel rart ut utifra den testen. Kan ikke legge for mye i slike tester heller, toppfart er en ting, men i kampsituasjon er akselerasjon vel så viktig. Det er på de 3 første stegene det er viktigst å være hurtigst da. Ja han er helt klart en spiller som har mye å gi fra seg, både på trening og egne erfaringer som kan veilede våre yngre midtstoppere;) Er enig i en slik type kontrakt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 12. Nov. 2009, 23:13 »
Heller Sol Campbell enn Zurab fra nyttår og utover ihvertfall!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #103 på: 12. Nov. 2009, 23:35 »
Heller Sol Campbell enn Zurab fra nyttår og utover ihvertfall!
jaaah :P

Anthony

• Gjest
« Svar #104 på: 13. Nov. 2009, 10:26 »
Dean Ashton