20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2010  (Lest 168479 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2010
« Svar #60 på: 08. Nov. 2009, 02:26 »
Nå som FFK rykka ned mener jeg absolutt vi bør se på muligheten til å hente Celso Borges. Han har riktignok vært ujevn i tippeligaen , men jeg mener absolutt han har bevist at han kan prestere på høyt nivå. - blant annet på landslaget for Costa Rica. Ledelsen i FFK er jo helt på trynet (les Adiyah, toppscorer i u-20 vm selges til første bud på latterlige 11 millioner) så vi bør ha muligheten til å få han skambillig.  En ung overall-perle som kan slipes til å passe inn i fysisk engelsk fotball, og det beste er at han er kreativ og kan score mål. Akkurat hva vi trenger!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 08. Nov. 2009, 02:38 »
Ja, eller Adiehy eller hva han FFK spilleren som ble U20 VMs beste spiller heter. Eller han er det vel bare å glemme, når han ikke kom til enighet med AC Milan engang...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #62 på: 08. Nov. 2009, 02:49 »
Han ble enig med Milan allikevel :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Nov. 2009, 03:33 »
Åja, så nettopp at han krevde 12 mill, og at det ikke ble noe av overgangen :P ... heller Serie A enn Adecco :P

Peter

• Gjest
« Svar #64 på: 08. Nov. 2009, 12:27 »
Nå som FFK rykka ned mener jeg absolutt vi bør se på muligheten til å hente Celso Borges. Han har riktignok vært ujevn i tippeligaen , men jeg mener absolutt han har bevist at han kan prestere på høyt nivå. - blant annet på landslaget for Costa Rica. Ledelsen i FFK er jo helt på trynet (les Adiyah, toppscorer i u-20 vm selges til første bud på latterlige 11 millioner) så vi bør ha muligheten til å få han skambillig.  En ung overall-perle som kan slipes til å passe inn i fysisk engelsk fotball, og det beste er at han er kreativ og kan score mål. Akkurat hva vi trenger!

Borges kan ikke score på annet en hode og der har vi jo BigAndy så jeg ser ikke vitsen med å hente en slik middelmådighet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 08. Nov. 2009, 12:29 »
Åja, så nettopp at han krevde 12 mill, og at det ikke ble noe av overgangen :P ... heller Serie A enn Adecco :P

Huff, ble kvalm av og se den VIF logoen din så nærmt Newcastle logoen:p

Tror det viktigste i januar vinduet blir og beholde sentrale spillere som Taylor, Nolan, Carroll. Om formen fortsetter så vet nok spillerene at de er i PL neste sesong og at Newcastle er en større klubb en Bolton, Birmingham som jeg ser er linka med Carroll.. Men hva kuken Ashley finner på er ikke godt og vite...

Får vi inn 1-2 spillere på lån i januar er det mer enn bra nok for at vi skal rykke opp..

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 08. Nov. 2009, 12:58 »

Borges kan ikke score på annet en hode og der har vi jo BigAndy så jeg ser ikke vitsen med å hente en slik middelmådighet.

Vitsen er nok deg det...
Hva med at: han er ung, pasningsterk, kreativ og har alle forutsetninger til å bli en box to box-spiller av klasse. Og i tillegg scorer han faktisk mål med bena også. Vi har muligheten til å kjøpe denne spilleren til gibortpris og gi han en sjanse og jeg tror det kunne blitt kjempespennende. Tipper en pris på 15-20 mill. Tror det er slike spillere vi må satse på for vi har tross alt ikke allverdens funds om dagen...

Peter

• Gjest
« Svar #67 på: 08. Nov. 2009, 13:25 »

Vitsen er nok deg det...
Hva med at: han er ung, pasningsterk, kreativ og har alle forutsetninger til å bli en box to box-spiller av klasse. Og i tillegg scorer han faktisk mål med bena også. Vi har muligheten til å kjøpe denne spilleren til gibortpris og gi han en sjanse og jeg tror det kunne blitt kjempespennende. Tipper en pris på 15-20 mill. Tror det er slike spillere vi må satse på for vi har tross alt ikke allverdens funds om dagen...

Får man ikke si noe uten å bli kalt en vits? Da er det heller du som er vitsen.

Han har scoret 6 mål denne sesongen. 4 av dem på hodet og to på returer. Er det noe å skryte av? Gibortpris? Ha! 15-20 millioner for Borges. Ikke narr meg til å le. Hadde vi brukt 5 millioner hadde selv det vært for mye. Han er ikke så ung heller, han er 22-23. Kreativ og kreativ han greier vel å score ett og annet mål mot dårlige keepere som Opdal, Myhre og Jarstein. På sitt beste kan han sikkert spille i Tysk Bundesliga 2, men det er tvilsomt han er god nok for.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Nov. 2009, 14:53 »
Kan man ikke heller gi Stig Johansen kontrakt ut året da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #69 på: 08. Nov. 2009, 14:54 »
Kan man ikke heller gi Stig Johansen kontrakt ut året da?

Hehe. Er det vits i å signere en spiller man vet man ikke skal bruke? :)
« Siste redigering: 08. Nov. 2009, 15:01 av Peter »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Nov. 2009, 14:56 »
Hehe, var bare for å nevne en spiller som scorer litt mål i TL. Jeg er jævla skeptisk til å hente spillere fra TL, og Borges har ikke klart dominere på noen som helst måte i TL. Da bør vi jo ihvertfall ikke kaste ut 10-20 millioner på en slik spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Nov. 2009, 16:50 »

Ciljan scorer ikke nok, og har kanskje heller ikke nok assists, men han er en spiller som er veldig flink i oppbygningen av spillet og er veldig ofte innvollvert i scoringer selv om han ikke er sist eller nest sist på ballen. God begge veier, ballsikker, smart, løpssterk, utviklingspotenisale!

sikker på det ikkje er jonas du beskriver no??? det e vertfall spott on av min beskrivelse av jonas

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Nov. 2009, 20:37 »

Ciljan scorer ikke nok, og har kanskje heller ikke nok assists, men han er en spiller som er veldig flink i oppbygningen av spillet og er veldig ofte innvollvert i scoringer selv om han ikke er sist eller nest sist på ballen. God begge veier, ballsikker, smart, løpssterk, utviklingspotenisale!

sikker på det ikkje er jonas du beskriver no??? det e vertfall spott on av min beskrivelse av jonas

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Nov. 2009, 20:47 »
Genialt Øyvinden :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 08. Nov. 2009, 21:49 »
Legg også til at Ciljan er en fenomenal en-touch-spiller.