20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt til Sports Direct Arena
« Svar #540 på: 10. Nov. 2011, 12:05 »
Hvordan har Spurs klart denne sportslige suksessen uten å selge seg som en hore a? Det lurer jeg på...

Har du fått med deg at de faktisk har solgt noen av sine beste spillere de siste årene? Det samme som du og flere andre er helt imot at Newcastle skal gjøre, nesten uavhengig av pris?

At Spurs solgte Berbatov til Man Utd f eks, mener jeg er kanskje hovedårsåken til at de er der de er nå.

At vi solgte Carroll til Liverpool, mener jeg er en av hovedårsakene til at vi er der vi er nå.

Før alt det jamset om at vi ikke har brukt Carroll pengene kommer igjen (som det pleier å gjøre), så er det mye annet enn faktisk pengene som teller. Bare se på hvordan vi spilte fotball med Carroll på banen, og hvordan vi spiller nå.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 10. Nov. 2011, 12:05 »
Hvordan har Spurs klart denne sportslige suksessen uten å selge seg som en hore a? Det lurer jeg på...

Som jeg har sagt flere ganger: nå har de annonsert at etter at Lane er utbygd, så vil de å selge navnet. Tror du virkelig at vi vil klare å ta dem igjen med flere 100 millioner i forskjell per år i inntektsforskjell?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #542 på: 10. Nov. 2011, 12:06 »

Har du fått med deg at de faktisk har solgt noen av sine beste spillere de siste årene? Det samme som du og flere andre er helt imot at Newcastle skal gjøre, nesten uavhengig av pris?

At Spurs solgte Berbatov til Man Utd f eks, mener jeg er kanskje hovedårsåken til at de er der de er nå.

At vi solgte Carroll til Liverpool, mener jeg er en av hovedårsakene til at vi er der vi er nå.

Akkurat, pluss at de solgte Carrick til Scum for 20 ganger mer enn det de betalte for ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 10. Nov. 2011, 12:10 »

Som jeg har sagt flere ganger: nå har de annonsert at etter at Lane er utbygd, så vil de å selge navnet. Tror du virkelig at vi vil klare å ta dem igjen med flere 100 millioner i forskjell per år i inntektsforskjell?
Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #544 på: 10. Nov. 2011, 12:12 »

Har du vurdert å lese svaret mitt da? Der svarer jeg på det du spør om der... Men kan ikke se at du har svart på alle spørsmålene jeg har stilt deg?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 10. Nov. 2011, 12:13 »
Synes dere det er greit om Ashley døper om klubben til Sports Direct FC og at vi spiller i røde og blå drakter sålenge det kommer penger på konto?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #546 på: 10. Nov. 2011, 12:17 »
Synes dere det er greit om Ashley døper om klubben til Sports Direct FC og at vi spiller i røde og blå drakter sålenge det kommer penger på konto?

Har du virkelig ikke noe bedre å komme med? Det er jo helt latterlig. ???

Men kan du ikke svare på det jeg spurte deg om litt tidligere?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 10. Nov. 2011, 12:20 »

Er det virkelig noe latterligere enn å endre stadionnavnet? Se til Østerrike og Red Bull Salzburg.

Sports Direct United FC kanskje?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 10. Nov. 2011, 12:25 »

Som J Mariues allerede har sagt, gjennom smarte kjøp og videresalg  til en langt høyrere pris. Dette er jo du i mot siden du helst ville beholdt Nolan på sentral midtbane. I så måte følger vi Thams oppskrift. Forskjellen er nå derimot at de gjennom CL har økt sitt inntektsgrunnlag, ergo må vi øke vår for at vi skal klare å henge på.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #549 på: 10. Nov. 2011, 12:34 »

Er det virkelig noe latterligere enn å endre stadionnavnet? Se til Østerrike og Red Bull Salzburg.

Sports Direct United FC kanskje?

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålene mine? Er jo håpløst å diskutere med deg, når du bare leser det du vil lese og lukker øynene for andre ting...

Og ja, det er STOR forskjell på stadionnavn, og klubbnavn.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 10. Nov. 2011, 12:36 »
Jada, jeg er enig i at det er stor forskjell på stadionnavn og klubbnavn. Jeg ønsker bare å tirre dere litt for å se hvor langt dere faktisk er villig til å gå for å få inn penger. Jeg synes det å selge stadionnavnet er langt over streken, mens dere synes det er helt greit. Fair enough.

Orker ikke dra denne diskusjonen noe lenger nå :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 10. Nov. 2011, 13:09 »
Hvor har Daniel sagt at han foretrekker Nolan på sentral midtbane?
Jeg skjønner jo at enkelte ikke fatter dette med fotball, tradisjoner, historie og tilhørighet.
Videre at enkelte på finurlige måter skal stille seg over andre og sitte med universal sannhet. Hvordan en også kan anta at vi helt uten videre skal få inn 100 mill ekstra på dette - og samtidig anta at dette vil gå direkte til spiller. Velvel...

Jeg syns dette er nok et tegn på at Ashley bruker klubben som reklame for drittkjeden sin. Og at han driter totalt i klubbens fans og stolte historie. Bespyelig, det er det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 10. Nov. 2011, 13:18 »
Slik trenden har vært i Europa generelt så kommer det ikke som noe sjokk at vi gjør dette, men forsvarer ikke at det skjer. Alt styres jo av økonomi for tiden, følelser og tilhørighet verdsettes ikke. Det kommer alltid til å være St.James Park.

Håper bare dette resulterer i fantastisk økonomi fremover, bør være et minstekrav.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #553 på: 10. Nov. 2011, 13:21 »
Vet ikke om jeg er helt enig Kristoffer. Mike Ashley har da ikke tjent så mye penger på sitt engasjement i klubben. Han har derimot dekket opp en alt for stor gjeld klubben arvet etter Freddie Shepherd. Dessuten drives klubben på en økonomisk fornuftig måte, og det er og blir viktigere enn mange tror. Hadde det ikke vært for Ashley hadde vi vært i samme situasjon som Bolton og Everton er i nå. Der er det en enorm gjeld. Disse klubbene har ikke mulighet til å kjøpe spillere i det hele tatt slik som situasjonen er.

Vi kan også prise oss lykkelig over at vi ikke har like gale eiere som Blackburn http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10015829
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 10. Nov. 2011, 13:23 »
For noe piss det er Llambias spyr ut. £10 mill i året, en ny spiller osv. osv. Jeg tror ikke det er en eneste supporter som velger en middelmådig (må kunne gå utifra at de fleste spillere innenfor den økonomiske rammen er middelmådigheter) spiller inn per sesong framfor et anstendig og tradisjonelt viktig stadionnavn.  >:(