20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nytt navn på St.James.Park ?????
« Svar #345 på: 18. Sep. 2011, 22:24 »
Kan ikke du bare begynne å støtte en annen klubb? Omtrent det eneste som kommer ut av munnen din er negativt.  Faen meg ikke rart christian måtte ha en pause fra dette forumet.

Du får ta deg ein pause du og då. Ein kan sei mykje om det som kjem ut av din munn og. MA er ein fjott mesteparten av tida. Det er har han vist gong på gong. Og her verkar det som han vil krona heilte driten. Du skjønnar vel at folk reagerar?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 18. Sep. 2011, 22:31 »
Hvem var det jeg holdt med nå igjen? Sportsdirect.comNewcastleSportsdirect.com var det ja. Nice Ashley ;D
Who else...... Alan Shearer

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 18. Sep. 2011, 22:36 »
Huff så vakkert.. Det var dråpen.. Kommer ikke til å være positiv til styret lengre eller kjøpe deres historier. Vi har vel vært litt for naive. Carroll, Nolan, Enrique, Barton la alle fire ut om styret. Må jo ha vært noe galt da? Men de fleste her inne kjøpte styrets historie. Styret har alltid en avansert unnskyldning på lager. Fansen er naive og har godtatt alt for mye. Bare at vi er snille nok til å ikke gripe mer inn enn det vi har gjort, og at vi har støtta klubben og styret så mye som vi har, og stolt på styrets historier, mens de sitter å driter loddrett i fansen og kommer med løgnhistorier og behandler både fans, spillere, og klubbens historie som dritt.. Både spillere og fans fortjener så sykt mye bedre..

MA, kom deg ut.. Du har gjort nok skade.. Eier ikke klubbfølelse, eller følelser i det hele tatt..
« Siste redigering: 18. Sep. 2011, 23:20 av thomashaer »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 18. Sep. 2011, 23:05 »
Av alle de idiotiske tingene MA har gjort, så er dette det jeg bryr meg desidert minst om, men er ikke så veldig pent akkurat.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 18. Sep. 2011, 23:23 »
Jeg syns det er en trist ting og et slags videre bevis på hans lille respekt for klubben som institusjon. Men jeg er ikke sjokkert, og klikker ikke av den grunn - kanskje på grunn av at man nesten er blitt vant med slikt. Jeg tror nok han selger straks han får det han mener han fortjener - rett og slett. Inntil videre må vi bare håpe han styrer med en viss stabilitet og uten å gjøre totalt forferdelige avgjørelser som spiller inn rent sportslig. Som person har han og Llambias enormt lav stjerne hos meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #350 på: 18. Sep. 2011, 23:24 »
Grunnen til stillheten frå min side nå, er at eg kun har iPhone å sjekke forumet med heime ;) Ca 1 veke igjen til ny pc er på plass :) Dog, pausen før i sommer var med god grunn, folk er i overkant negativ til alt.(både da og nå) Men må sei eg ristar på hovudet av over spamingen av sportsdirect på St.James Park.

Er det så rart? Når så og si alt tyder på at han bare er interessert i å fremheve firmaet sitt? Når vi har en puppet som manager, og når vi bare kjøper unge, billige spillere med videresalgsverdi?

Jeg er veldig happy med sesongstarten og at vi har tatt mye poeng osv, men jeg klarer ikke å glede meg fullt og helt over det, så lenge Ashley er i klubben. Jeg vedder en tier på at mange av våre nøkkelspillere blir solgt i Januar/ i sommer, og at vi må bygge laget på nytt igjen. Men gud som jeg håper at jeg tar feil.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 18. Sep. 2011, 23:39 »
Grunnen til stillheten frå min side nå, er at eg kun har iPhone å sjekke forumet med heime ;) Ca 1 veke igjen til ny pc er på plass :) Dog, pausen før i sommer var med god grunn, folk er i overkant negativ til alt.(både da og nå) Men må sei eg ristar på hovudet av over spamingen av sportsdirect på St.James Park.

Er det så rart? Når så og si alt tyder på at han bare er interessert i å fremheve firmaet sitt? Når vi har en puppet som manager, og når vi bare kjøper unge, billige spillere med videresalgsverdi?

Jeg er veldig happy med sesongstarten og at vi har tatt mye poeng osv, men jeg klarer ikke å glede meg fullt og helt over det, så lenge Ashley er i klubben. Jeg vedder en tier på at mange av våre nøkkelspillere blir solgt i Januar/ i sommer, og at vi må bygge laget på nytt igjen. Men gud som jeg håper at jeg tar feil.

Må faktisk innrømme at det er noe av de få tingene jeg støtter styret på. Gjør mye bra kjøp for billige summer. Å kjøpe ungt lønner seg også i lengden.
« Siste redigering: 18. Sep. 2011, 23:41 av thomashaer »

Simmi

• Gjest
« Svar #352 på: 18. Sep. 2011, 23:41 »

Må faktisk innrømme at det er noe av de få tingene jeg støtter styret på. Gjør mye bra kjøp for billige summer.

Joda, det er bra at vi kjøper godt, billig og ungt, men kommer vi noe videre hvis de blir solgt etter et år eller to?

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #353 på: 19. Sep. 2011, 00:10 »
Tror de fleste fans inkludert undertegnede driter rimelig langt i om hvorvidt klubben gjør det "bra eller ikke" økonomisk så lenge det har 0 innvirkning på spillerkjøp uansett.

På overgangsfronten oppfører vi oss og handler som en nedrykksklubb, null investeringer - så da er det vel dundrende likegyldig hvor mange millioner vi får inn på bok.

Jeg klarer ikke glede meg UTELUKKENDE over økonomien når INGENTING av det kommer laget og den sportslige delen til gode.  På hvilken måte vil du si at den gode økonomiske driften har gitt seg utslag sportslig InspectorC?

Vi har like mye gjeld som i 2006. Vi kom på 12e plass nå som da. Vi er en halv milliard i pluss fra spillersalg de siste 5 årene.

Ingenting tilsier at Ashley investerer noe som helst i laget. Da blir det for meg HELT feil å hylle han for den økonomiske biten som UTELUKKENDE er egoistisk motivert.

Jeg vil se sportslige investeringer uten hensyn til gjensalg osv, investeringer som i første rekke tar sikte på å styrke oss. Da kan vi kanskje begynne å snakke om et snev av cred til Fat cunt Mike.

Inntil da - no way.  Klubben drives med kalkulator og excel-ark for øyeblikket.
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #354 på: 19. Sep. 2011, 00:42 »

Så lenge man driter i hvorvidt klubben gjør det bra økonomisk eller ikke, er det ganske hyklersk å bry seg om hvor mye klubben bruker på nye spillere eller ikke.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #355 på: 19. Sep. 2011, 01:04 »
Maken til meningsløs påstand. Det er ingen sammenheng mellom de to tingene når eieren vår heter Fat cunt potatohead Mike. Mange av klubbene som går med underskudd investerer likevel i spillere. Når vi endelig har masse penger på bok velger vi å kjøpe absolutely fucking nobody.

Men du kan sikkert utdype det mildt sagt latterlige utsagnet ditt. Tror det er en god del fans her på forumet som gjerne vil se litt mer penger brukt på forsterkninger, men samtidig har gitt opp å glede seg over at vi har fått godt betalt for våre største stjerner. De pengene ser vi likevel ingenting til.
« Siste redigering: 19. Sep. 2011, 01:07 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 19. Sep. 2011, 01:28 »
Det jeg mener er at hvis du ikke bryr deg om det økonomiske, så er det kun det sportslige igjen. Hvor mye en spiller koster har dermed ikke noe å si. Det er hvor god spilleren er som betyr noe. Det sportslige kan (i hovedsak) ikke kritiseres før mot slutten av sesongen når man kan se om laget har gjort det bedre eller dårligere fra forrige år.

Dersom du skryter av at det eneste du bryr deg om er det sportslige, blir det dermed hyklersk når du tuter over hvor lite som er investert i klubben. Så lenge klubben gjør sportslige fremskritt, så er vel det det eneste som betyr noe?? Du vet ikke enda om klubben kommer til å gjøre det dårligere eller bedre enn i fjor, så kanskje du skulle konsentrere deg om å heie på laget inntil da fremfor å kritisere alt annet som klubben foretar seg?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 19. Sep. 2011, 02:54 »
Latterlig påstand?? Uten Ashley hadde vi vært skakkjørt det er det da for faen ingen tvil om. Du er jo like latterlig da, når du svarer med synsing, og at if this or that så ville det uansett ordnet seg?? Slik det ordnet seg med Leeds da eller? Skift klubb til City da for faen, det er så mye negativ surmuling å piss at jeg lurer på hva med Newcastle du egentlig støtter? Når man håper at man får rett i sine negative konklusjoner, slik at man kan hovere overfor andre medsupportere om man til slutt skulle få rett, da er det noe som skurrer. Hvis du skal mene at alle andre er latterlige så lag ditt eget forum å snakk med deg selv. Da er det ingen som kan si noe mot deg, da kan du være høvding å si at alle andre er latterlige.
« Siste redigering: 19. Sep. 2011, 03:53 av Torjus »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #358 på: 19. Sep. 2011, 08:12 »
Tenker vel egentlig som så at det er greit han får reklamere litt med tanke på at han har spyttet inn noen millioner pund i rentefritt lån etc. Men at det er pent, nei det er det overhodet ikke. Respektløst, jada, men jeg bryr meg mer om resultater og spillere og klubben generelt enn om et (om dog en smule enormt) reklameskilt eller to.

Gidder ikke fyre meg opp før jeg ser hvordan første del av sesongen går og hvordan januar-vinduet blir for vår del. Skal vurdere å fyre meg opp etter det...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 19. Sep. 2011, 08:35 »

Som kesse så elegant påpeker, av alt det negative MA har gjort, er denne skiltingen den jeg bryr meg minst om.

Simmi: Se på Liverpool? Har Henderson eller Carroll storspilt?Det er nødvendigvis ikke sammenheng mellom kvalitet og pris. De har investert tungt, og klarer de ikke CL i år, kan klubben være økonomiske fokked for flere sesonger fremover. Og den risikoen vil jeg ikke at vi skal ta. Og bare så det er klart, Liverpools eier er fattigere en MA. Fra et økonomisk og sportslig ståsted er det alltid fornuftig å kjøpe inn spillere med videresaglsverdi, fordi salgssummen kan brukes til å hente inn erstattere.I tillegg skal vi ikke forvente at vi skal klare å holde på våre beste spillere. Igjen se på Lpool, de måtte selge Torres. Tom ManU måtte kvitte seg med Ronaldo. Mao. de fleste spillere selges, så fremt prisen er rett, eller at klubber som Barca ol banker på døren.