20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nytt navn på St.James.Park ?????
« Svar #255 på: 14. Sep. 2011, 20:06 »
oikotte kamper klarer jeg ikke, så all ære til deg for det,

Virkelig? Synes det er suverent at folk støtter spillerne selv om Ashley er en kjip kis.
Nei.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 14. Sep. 2011, 20:20 »
Enig med Boris her. Man kan straffe Ashley økonomisk ved å la være å kjøpe supporterutstyr, ikke kjøpe mat og drikke på kampen osv. Men selv om bedriften tilhører Ashley på papiret, er det likevel oss supporetere som "eier" klubben, det er vårt lag som spiller. Og dette laget synes jeg man fortsatt skal støtte.

Hadde kjernen til problemet vært høye billettpriser, ville det stilt seg litt annerledes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 14. Sep. 2011, 20:33 »
Han kjøpte jo klubben for å reklamere for sitt støgge firma da i utgangspunktet - så sånn sett er det vel ikke overraskende. Drittsekk dog.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 14. Sep. 2011, 20:45 »
Dette gjør han altså gratis. Selv om det er han som eier klubben, er det helt vanvittig uforskammet å bringe opp det jævla lånet hver gang det er snakk om økonomien, og aldri si et ord om hvordan han voldtar klubben for ressurser ellers. Null respekt for klubben eller fansen. Helvetes idiot.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 14. Sep. 2011, 20:48 »
Boikotte kamper klarer jeg ikke, så all ære til deg for det,

Virkelig? Synes det er suverent at folk støtter spillerne selv om Ashley er en kjip kis.

Går vel mer på at man klarer å få seg til å gjøre det enn at jeg er så veldig enig i valget. Selv hadde jeg aldri klart å avbestille en fotballkamp med Newcastle basert på min misnøye med styret, uavhengig av syn på boikotter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 14. Sep. 2011, 20:48 »
Blir bra når det blir hovedsponsoren vår og som reward trekker han bare fra lånet sitt :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 14. Sep. 2011, 20:56 »
Dette gjør han altså gratis. Selv om det er han som eier klubben, er det helt vanvittig uforskammet å bringe opp det jævla lånet hver gang det er snakk om økonomien, og aldri si et ord om hvordan han voldtar klubben for ressurser ellers. Null respekt for klubben eller fansen. Helvetes idiot.

Har du en kilde på dette? Meg bekjent så vet vi at han gjorde dette gratis ut 2009-10 sesongen som et prøveprosjekt (fra 4. november 2009). Regnskapet for 2010-11 har jeg ikke sett enda.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 14. Sep. 2011, 20:59 »
Mener å ha lest et innlegg på NO hvor det stod at vi i fjor fikk £49.000 fra Sports Direct. Hvorfor i all verden skulle han gidde å spytte inn masse penger fra firmaet sitt når han kan gjøre det gratis?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #263 på: 14. Sep. 2011, 21:01 »
Hahaha. Ashley. Ikke overraskende. Begynner å like fyren, makan til esel.  ;D
Who else...... Alan Shearer

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #264 på: 14. Sep. 2011, 21:29 »
Mener å ha lest et innlegg på NO hvor det stod at vi i fjor fikk £49.000 fra Sports Direct. Hvorfor i all verden skulle han gidde å spytte inn masse penger fra firmaet sitt når han kan gjøre det gratis?

Jeg spekulerer hverken ene eller andre veien jeg, bare etterlyser en kilde på at vi ikke får penger for dette . Et innlegg fra NO er nå så, men uansett gjelder antageligvis det tallet der fra 2009-10 (?), og da har jo klubben selv uttalt at vi ikke skulle få penger fra Sports Direct ut den sesongen. Så at vi i det hele tatt har fått penger er nesten litt overraskende.

For sesongen 2010-11 skal vi få penger for navnet etter mitt syn, spesielt etter Llambajasen sine egne utsagn om saken. På spørsmål om stadionnavnet fra 2010-11 og fremover svarte han:
"[...] if it brings in a good chunk of money to the club, that goes straight to the team, then do you know what, it's a revenue we should look at".

Man kan spekulere og mene mangt om dette, og jeg blir slettes ikke sjokkert om Ashley-regimet igjen foretar idiotiske valg og løftebrudd. Likevel vil jeg helst se det med egne øyne, og ikke ta ren uttalt frustrasjon/forventning eller fanpostede foruminnlegg som kilde på at noe uten videre er tilfelle.

Jeg bare lurer på hvordan man nå kan vite at klubben ikke får penger for dette. Har man sett gjeldende regnskap, uttalelser e.l. for eksempel? Det kan jeg i så tilfelle tenke meg å lese.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 14. Sep. 2011, 22:06 »
Det er so jevla gale. Eg finne ikkje ord. Og eg som nettopp har kjøp fly og hotell til Swansea-kampen 17 des. Det er med ein bismak at eg betalar noko som helst til den fjotten.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 14. Sep. 2011, 22:41 »
Skal også på swansea kampen ;)
Men hva gjør dette egentlig? Går jo ikke ut over spillerne på noen som helst måte.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 14. Sep. 2011, 22:46 »
Det er jo noe dritt, men er jo strengt tatt ikke det verste som kunne skje. En liten reklamelogo foran NEWCASTLE UNITED? Usmakelig, men mye bedre enn f. eks. å fjerne bokstavene, som det også var prat om. Dette er jo noe som uansett vil forsvinne ved neste eierskifte. (!)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 14. Sep. 2011, 22:58 »
Det er jo noe dritt, men er jo strengt tatt ikke det verste som kunne skje. En liten reklamelogo foran NEWCASTLE UNITED? Usmakelig, men mye bedre enn f. eks. å fjerne bokstavene, som det også var prat om. Dette er jo noe som uansett vil forsvinne ved neste eierskifte. (!)
??? ??? ??? Forvent deg en logo på andre siden av klubbnavnet også. Dette er noe av det værste jeg har sett. Fryktelig!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 14. Sep. 2011, 23:03 »
Skal også på swansea kampen ;)
Men hva gjør dette egentlig? Går jo ikke ut over spillerne på noen som helst måte.
Så du bryr deg ikke om at kødden fucker opp hele stadion? Sports Direct er snart smurt over hele SJP og det skal vi ikke bry oss om? Kødden bruker oss som ren markedsføring for sin bedrift uten at vi får en puck igjen for det.

Masse reklame han ikke betaler for.
Kjøper billige spillere for å selge dyrt videre sånn så han kan fortsette å annonsere gratis for SD.
Fornøyd med å være en middelshavsfarer så lenge reklamen er smurt over alt.

Det er jo helt sjukt åssen han bruker klubben. Finnes ikke respekt ovenfor historie og fans overhode. Og folk tror at f.eks utelatelsen av å kjøpe spiss i sommer var fordi vi ikke klarte å hente noen? Kyss meg midt i mellom rævbollene!