20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 168252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Nytt navn på St.James.Park ?????
« Svar #105 på: 05. Nov. 2009, 16:24 »
Kjøp deg inn i historiebøkene! Encyclopaedia Britannica selger oppføringen om Neil Armstrong på eBay, nå kan hvem som helst bli den første mannen på månen! Adolf Hitler har noe lavere minstepris.

peterpan

• Flaskebærer
  • *
  • hjemmelaget genser
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Nov. 2009, 07:45 »
Hør nå her,det er bare å kalle SJP for SJP her på Newutd eller hvor dere skriver/chatter eller snakker med andre,alle de andre forkortelsene er bare å drite i,skikkelig Toonfan kommer aldri til å bruke noe annet en St.James.Park

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Nov. 2009, 08:00 »
Kunne ikke sagt meg mer enig peterpan..
For meg er det St. James' Park, og bare St. James' Park!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Nov. 2009, 13:14 »
For all del, men resten av verden, iallefall våre motstandere vil ELSKE å mobbe oss for dette også.
Jeg sliter med å finne noe som helst i NUFC som ikke er latterlig. (OK vi leder serien, men det er IKKE MA sin fortjeneste)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Nov. 2009, 15:51 »
er enig i at det er dumt, men  betyr det penger i kassa så okei...

hvor mange sier Barclays Premier League? har aldri sett noen skrive det. det er jo på en måte like ille som å ha  Northern Rock på magen.

det er jo for dumt at det er sports direct siden vi ikke tjener på det, men i fremtiden kan dette bidra med sårt trengte kr. og har vi råd til å la vær så går avtalen ut
Han kom, ble mett og dett var dett....

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Nov. 2009, 15:57 »
Kommersielle stadion-navn er noe av det pinligste du finner innen fotballen. Det eneste som er verre er faktisk å forandre selve klubbnavnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Nov. 2009, 18:54 »
Helt enig Berntsen.
St. James' Park er jo grunnen til at Newcastle UNITED eksisterer i dag da. Da er det helt tragisk at en latterlig idiot forandrer dette, som om det ikke hadde noe betydning i det hele tatt.
Navnet, logoen og stadion-navnet skal ikke endres!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 06. Nov. 2009, 20:25 »
Kommersielle stadion-navn er noe av det pinligste du finner innen fotballen. Det eneste som er verre er faktisk å forandre selve klubbnavnet.

Spot on. Spesielt siden vi har hatt denne stadion som vår i etthundredeogsytten år. Men, det er bare et nytt jævla bevis på at Mike Ashley har NULL respekt for alt og alle rundt klubben. Leste også et intervju med en sponsorekspert som fastslo at det ikke var jævla mye peng å finne for en klubb som Newcastle, og forsåvidt noen andre klubber enn topp 4 i England. Spesielt ikke når eieren heter Mike Ashley. Det er latterlig, hele greia..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 06. Nov. 2009, 21:48 »
Eg hadde ikkje hatt så store problem med dette om vi hadde fått masse peng i klubbkassa, men dette navnet, det er helt sinnssvakt, jævla krøllalfa og et navn på ellers 6-7 ord som er direkte flaut. En må begynne å lure på om dette er en hevn fra Ashley mot dei demonstrasjonane som har vore.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #114 på: 06. Nov. 2009, 21:50 »
Men dette må jo på en eller annen slags måte skade Sports Direct også? Ikke det at det bryr meg, men tror ikke på at "All PR er god PR"!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 06. Nov. 2009, 22:01 »
Eg hadde ikkje hatt så store problem med dette om vi hadde fått masse peng i klubbkassa,

Det hadde jeg. Tradisjon, klubbfølelse og stolthet er vel noen av det som burde være det viktigste for en fotballsupporter, det er ihvertfall sånn for meg. Skal klubben selge seg som en hore hele tiden så blir ikke vinnergleden den samme uansett. Hadde ikke byttet ut navnet på SJ Park med et seriegull om jeg kunne bestemme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 06. Nov. 2009, 22:02 »
Newcastle United er ikke Newcastle United uten SJP, så enkelt er det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 06. Nov. 2009, 22:07 »
Eg hadde ikkje hatt så store problem med dette om vi hadde fått masse peng i klubbkassa,

Det hadde jeg. Tradisjon, klubbfølelse og stolthet er vel noen av det som burde være det viktigste for en fotballsupporter, det er ihvertfall sånn for meg. Skal klubben selge seg som en hore hele tiden så blir ikke vinnergleden den samme uansett. Hadde ikke byttet ut navnet på SJ Park med et seriegull om jeg kunne bestemme.

Til en viss grad enig, men no er denne klubben så til dei grader blitt elendig styrt gjennom fleire år, at eg er villig til å ofre navnet på stadionet for å redde klubben. Som eg har sagt før, det er berre et navn, stadionet er den samme og alle vil kalle den St James' Park uansett.

Men måten dette er blitt gjort på no er rett og slett håplaust, og vi kjem til å bli mobba og påminna dette i lang tid framover. Og kjenner eg Ashley rett kan dette bli det offisielle navnet i lenger tid enn ut sesongen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 06. Nov. 2009, 22:18 »
Synes fortsatt ikke det er noen god deal å selge klubbens sjel for å beholde klubbens spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 06. Nov. 2009, 22:24 »
Det er heller ikke prat om noe så prekært. Har vi råd til å betale King Kev for å holde kjeft, så har vi råd til å unngå dette.