20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sheffield United - Newcastle United(02. November 20:45)  (Lest 41315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sheffield United - Newcastle United(02. November 20:45)
« Svar #30 på: 27. Okt. 2009, 19:47 »
Selvfølgelig kan det komme straff i tillegg til de 3 kampene, men voldelig oppførsel er i utgangspunktet 3 kamper.

Visste det at det kan komme på over 3 kamper, men visste ikke at 3 var minste greia for voldelig oppførsel.

Peter

• Gjest
« Svar #31 på: 27. Okt. 2009, 19:58 »
3 kamper er helt OK for meg. Begynner man med voldlig oppførsel ovenfor andre kunne det greit vært 5-8 kampers karantene.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Okt. 2009, 22:52 »
Hvis han, slik det faktisk ser ut som på bildene, tar kvelertak på motspilleren, er det bare rett og rimelig med 3 kamper. Men nå er Simpson og forhåpentligvis Colo tilbake, så da skal vi klare oss greit. Taylor bør jo nærme seg også...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Okt. 2009, 13:53 »
Vi må satse på en 4-3-3 formasjon siden venstresiden vår i 4-4-2 suger balle. I tillegg vil jeg satse på Kruhl: Mener vi bør benytte Wanker til å spille ham god. Harper er lojal og har vært med dem siste kampene. Men en dunge av klubber ser på Kruhl, og jeg er redd for at hvis han ikke blir brukt så vil progresjonen hans stoppe.

Kruhl
Homer - Colo- Tayls -Enrique

Raylor - Smith - Guthrie

Nolan- Ranger/Caro - Løven

Med dette laget vinner vi, garantert  ;D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Okt. 2009, 14:32 »
Det vile vore direkte urettferdig å sette ut Harper, som er vår mest rutinerte mann som har vore meget solid denne sesongen, til fordel for Krul som spelte bra i opninga mot West Brom var det vel, men som etter det eg har hørt var direkte elendig i begge ligacup-kampane.

No står det faktisk om opprykk her, og då er det ingen grunn til å gamble på den måten, er han ikkje god nok er han ikkje god nok. Han er fortsatt berre 21 år og har mange år på å utvikle seg fortsatt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Okt. 2009, 15:54 »
Harper skal selvfølgelig fortsette i mål ja. Han har på ingen som helst måte spilt seg ut av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Okt. 2009, 17:44 »
Så vi skal satse på en 35 åring som sannsynligvis ikke er god nok for PL og vrake en 20åring som mange klubber sikler på og som er regnet for å være et virkelig stort talent? Det er nettopp mens vi befinner oss i Wanker at vi må spille de unge gode.  Hvis klubben ikke snart lærer å avle egne talenter kommer vi aldri til å komme ut av det økonomiske uføret klubben befinner seg i. For å si det rett ut så er talentutviklingen til castle helt grusom: Det største talentet vi har avla de siste 10 åra er Sholadinhio, og det sier sitt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Okt. 2009, 18:09 »
Så vi skal satse på en 35 åring som sannsynligvis ikke er god nok for PL og vrake en 20åring som mange klubber sikler på og som er regnet for å være et virkelig stort talent? Det er nettopp mens vi befinner oss i Wanker at vi må spille de unge gode.  Hvis klubben ikke snart lærer å avle egne talenter kommer vi aldri til å komme ut av det økonomiske uføret klubben befinner seg i. For å si det rett ut så er talentutviklingen til castle helt grusom: Det største talentet vi har avla de siste 10 åra er Sholadinhio, og det sier sitt.

Jeg er litt enig med deg, men Harper har spilt litt for bra til å vrakes nå. Jeg håpet på Krul som førstevalg foran denne sesongen, og jeg tror fortsatt det ville vært en god løsning. Ikke minst på litt lengre sikt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Okt. 2009, 18:12 »
Krul har vist i ligacup at han enda er uferdig, og vi har som mål å rykke opp. Harper er god nok for PL han, selv om han ikke vil bære blant de beste der. Han er definitivt god nok for CCC, og per nå har han stått såpass bra at han bidrar til trygghet bakover, og det er viktig når vi skal kjempe helt i toppen av denne divisjonen. Vi skal selvfølgelig satse på talenter, men ikke for enhver pris.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Okt. 2009, 18:59 »
Nå blir jo ikke Krul mindre uferdig av å bare sitte på benken og få like få innhopp som Harper har gjort heller da. Krul må spille for å bli bedre. Harper har som alle vet blitt en dårligere keeper av å sitte på benken i alle disse årene. En periode var han minst like god som Given. Men i de senere årene var han klart dårligere. Han har blitt litt bedre etter at Given dro til City og han rykket opp som førstekeeper, men han har gått glipp av veldig mye verdifull utvikling. Harper er bare 34 og har sannsynligvis enda tre-fire sesonger igjen på toppnivå. De tre-fire årene vil være ekstremt viktige for Tim Kruls utvikling. Får han ikke spille mer enn tre kamper i sesongen i de tre årene, så blir han en dårligere keeper. Selv om en keeper er på sitt beste fra han fyller 30 og utover, så er de tidlige årene ekstremt viktig for hvor god han blir. Sitter du veldig mye på benken tidlig i 20-åra, så blir du neppe mer enn en ok PL-keeper med årene. Som vi kan si om Harper.

Given ble førstekeeper nesten med en gang han kom til klubben. I en alder av 21 år. Hvis ikke vi rykker rett opp mener jeg Harper må vike for Krul, og at vi lar Krul få prøve og feile litt inntil han blir en trygg og stabil førstekeeper. Given hadde også noen fæle tabber i starten av sin karriere. Hvem har vel ikke sett den som alltid er med på alle keepertabbekompilasjoner på youtube, mot Coventry, der han slipper ned ballen for å sparke den ut, bare for at Coventry-spilleren kan skyte ballen i mål.

Det vil overraske meg om Krul er såpass usikker at det koster oss et opprykk. Og kanskje bør han få sjansen uansett om vi spiller i Premiership eller Wankership neste sesong.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Okt. 2009, 21:22 »
Nå blir jo ikke Krul mindre uferdig av å bare sitte på benken og få like få innhopp som Harper har gjort heller da. Krul må spille for å bli bedre. Harper har som alle vet blitt en dårligere keeper av å sitte på benken i alle disse årene. En periode var han minst like god som Given. Men i de senere årene var han klart dårligere. Han har blitt litt bedre etter at Given dro til City og han rykket opp som førstekeeper, men han har gått glipp av veldig mye verdifull utvikling. Harper er bare 34 og har sannsynligvis enda tre-fire sesonger igjen på toppnivå. De tre-fire årene vil være ekstremt viktige for Tim Kruls utvikling. Får han ikke spille mer enn tre kamper i sesongen i de tre årene, så blir han en dårligere keeper. Selv om en keeper er på sitt beste fra han fyller 30 og utover, så er de tidlige årene ekstremt viktig for hvor god han blir. Sitter du veldig mye på benken tidlig i 20-åra, så blir du neppe mer enn en ok PL-keeper med årene. Som vi kan si om Harper.

Given ble førstekeeper nesten med en gang han kom til klubben. I en alder av 21 år. Hvis ikke vi rykker rett opp mener jeg Harper må vike for Krul, og at vi lar Krul få prøve og feile litt inntil han blir en trygg og stabil førstekeeper. Given hadde også noen fæle tabber i starten av sin karriere. Hvem har vel ikke sett den som alltid er med på alle keepertabbekompilasjoner på youtube, mot Coventry, der han slipper ned ballen for å sparke den ut, bare for at Coventry-spilleren kan skyte ballen i mål.

Det vil overraske meg om Krul er såpass usikker at det koster oss et opprykk. Og kanskje bør han få sjansen uansett om vi spiller i Premiership eller Wankership neste sesong.

Veldig enig Jokke. Husket godt da Given var i midten av 20 årene. Han hadde noen brølere også da. Spesielt da ballen ble spilt tilbake til ham. Jeg holdt pusten hver gang han fikk ballen da. Men plutselig ble han en sykt god keeper. Veldig synd at Given ikke dro før sesongslutt. Jeg vet at det var enkelte mål Harper slapp inn som Given ville ha tatt. Men det er lite vi kan gjøre med det nå.

Det som er det skumle å spille med talenter, er selvsagt at kamper tapes pga at de gjør feil som erfarne spillere ikke ville ha gjort. Men jeg er overbevist om at en slik taktikk vil lønne seg i lengde. Og da er det viktig at vi har et trenerapparat som ser potensialet og lar spillerne gjøre disse feilene nettopp fordi at de ser dem i fremtiden vil bli bedre.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 28. Okt. 2009, 22:38 »
Det ideelle for Krul hadde selvsagt vert å spille uke inn og uke inn, gjerne i PL. Men Krul har helt klart tiden på sin side, og i bunn og grunn er det det som er best for laget som gjelder. Er på ingen måte redd for at Krul ikke skal bli en klassekeeper for oss, selv om han sitter på benken no.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 28. Okt. 2009, 23:30 »
Eg hadde vore einig i å satsa på Krul hadde vi hatt ein form for plan i denne klubben, men slik ståa er no, vil eg at Harper skal stå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 29. Okt. 2009, 21:09 »
Slik ståa er nå, uten et forsvar og uten et Lag, med kjempestor L, så er det selvfølgelig bedre med Harper. Men vi kan ikke la Krul sitte på benken i tre-fire år til. Denne sesongen går bra. Kanskje også neste. Men etter det MÅ han spille regelmessig. Enten det er for oss eller en annen klubb.
Krul er 21 år. Innen sesongen er over vil han ha fylt 22.
Etter neste sesong vil han være 23. Da har han ventet lenge nok. Da må han spille, skal han bli en toppkeeper.

Han kan ikke vente med å spille fast for en klubb før han fyller 27, 28 år. Da ender han opp som Harper.

Selv om mange av de beste keeperne engelsk fotball har sett begynte sin karriere i små klubber i lavere divisjoner, uten det helt store presset, så spilte de likevel fast allerede fra ung alder.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 31. Okt. 2009, 11:09 »
Noen som vet om en streaminglink til kampen idag? eller er den bare på radio?