20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Erik Huseklepp  (Lest 31743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #45 på: 16. Mai 2010, 20:58 »
Sigurdason er utrolig spennende! Han håper jeg virkelig at Newcastle følger med i fremtiden.
Huseklepp er jeg ambivalent til...
For 2mill og til bruk på kant, synes jeg vi skal gi Huseklepp et forsøk..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 16. Mai 2010, 21:00 »
hvordan kom du fram til Musecash?

Har blir visst kalt det i følge Hoseth. Maennen kom på byen med en blondine i hver hånd. Og når han i tillegg hever rundt 3 millioner i året så følger resten av seg selv  :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #47 på: 16. Mai 2010, 21:04 »
Faktisk ikke noe jeg liker så dårlig som teite kallenavn, og lignende..... :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 16. Mai 2010, 21:17 »
Tror ikke det er fysikken til Huseklepp det står mest på.  Det største forskjellen med de to ligaene er tempoforskjellen. Skjønner ikke at så mange henger seg opp i fysikken når det er bevist flere ganger at du ikke trenger å være bygd som en midtstopper for å klare deg. Klarer han å ta tempoet vil ikke fysikken være et problem. Ingen forlanger at en ving/spiss skal mose motstanderen. Det forventes at de klarer å unngå å bli taklet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 16. Mai 2010, 21:20 »
Tror ikke det er fysikken til Huseklepp det står mest på.  Det største forskjellen med de to ligaene er tempoforskjellen. Skjønner ikke at så mange henger seg opp i fysikken når det er bevist flere ganger at du ikke trenger å være bygd som en midtstopper for å klare deg. Klarer han å ta tempoet vil ikke fysikken være et problem. Ingen forlanger at en ving/spiss skal mose motstanderen. Det forventes at de klarer å unngå å bli taklet.

Han kommer fortsatt til å bli spist levende i den grad han ikke får den samme respekten som han får i TL.

Forøvrig nok et eksempel på hvor elendig han er foran mål..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 16. Mai 2010, 22:16 »
Alle speidere fra PL-klubber tar feil med andre ord. Virker som enkelte på dette forumet burde søkt jobb som speider. Dere har tydeligvis bedre peiling.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 16. Mai 2010, 22:31 »
Alle speidere fra PL-klubber tar feil med andre ord. Virker som enkelte på dette forumet burde søkt jobb som speider. Dere har tydeligvis bedre peiling.

Jasså, er han kjøpt altså?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 16. Mai 2010, 22:33 »

Hadde vel ikke vært noen vits i å fortsatt speide på han hvis han har så liten sjans til å lykkes som enkelte mener her?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 16. Mai 2010, 22:37 »

Hadde vel ikke vært noen vits i å fortsatt speide på han hvis han har så liten sjans til å lykkes som enkelte mener her?

Han kan ha hatt "kampen(/e)" når speideren(e) så ham. Han er jo bra i Norge, så må de vurdere om han er bra nok for PL. Vi får se, men det har stillnet voldsomt. 

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 17. Mai 2010, 00:35 »
Det er vel med Huseklepp som med de fleste andre spillerne som går fra Norge. De snakkes ned noe helt ekstremt på forhånd av de som mener at spilleren aldri kommer til å klare seg før det viser seg at de holder et OK nivå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 17. Mai 2010, 00:38 »
Det er veldig ekstremt syns jeg, ofte i den negative retninga, men også av og til motsatt. Blitt endel prat om at noen skal dra en Solskjær igjen og greier, Moa ble jo vannvittig hausa opp, og Elyonussi også for å nevne noen.
Tror nok både en spiller som Moa med rett utvikling, og Huseklepp nå kan bli habile spillere i PL dersom ting ligger til rette til det - akkurat som Gamst som viste seg å være en habil PL-spiller som holder et stabilt bra nivå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 17. Mai 2010, 08:16 »
Det er veldig ekstremt syns jeg, ofte i den negative retninga

Ekstremt er å si at han er elendig. Det tror jeg ingen har sagt. At folk ikke har troen på ham i PL er ikke ekstremt, men helt gyldig.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 17. Mai 2010, 11:50 »
Moa hadde aldri vært snakk om hadde det ikke vært for at han spillte i Enga. Han er rett og slett ikke god nok i mine øyne. Elyonussi var god når han spillte i Fredrikstad, jeg tror han kunne blitt veldig god også hvis han hadde fått tillit i Herenveen. Når man bytter trener så mange ganger iløpet av en sesong så er det ikke rart det går ut over laget og individene.

Tror han kommer seg bra nå når han har fått spillt seg inn litt selvtillit igjen:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 17. Mai 2010, 11:59 »
Det er veldig ekstremt siden alt av spiller automatisk avfeies som ikke god nok for engelsk fotball straks de er norsk. Moa er for meg en veldig god spiller, uavhengig av om han spiller på Enga eller ei. Det viste han for to år siden, og jeg syns han er på vei til noe denne sesongen også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 17. Mai 2010, 15:12 »
Det er veldig ekstremt siden alt av spiller automatisk avfeies som ikke god nok for engelsk fotball straks de er norsk. Moa er for meg en veldig god spiller, uavhengig av om han spiller på Enga eller ei. Det viste han for to år siden, og jeg syns han er på vei til noe denne sesongen også!

Jeg skjønner ikke Hypen rundt Moa. Nå har han spilt en god kamp for Enga igjen, og da deklareres han for god for TL. Han har til gode å prestere over tid. Ta f.eks mot Molde: Da var han brukbar i 1. omgang. Etter pause klarte MFKs rumpe forsvar å stå bedre. Dvs at stopperene var raskt oppe i ryggen på ham da han fikk ballen. Dette tok Moa fullstendig ut av kampen. Han er derimot mye bedre når han får ballene i bakrom eller kan utfordre mot mål. Brukbar avslutter også. Men for at han skal ha noe som helst i en annen liga å gjøre må han bli bedre med mann i rygg. Der har han mye å gå på ennå.