20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)  (Lest 42184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)
« Svar #330 på: 20. Okt. 2009, 23:06 »
Doncaster heime om eg ikkje tar feil.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 20. Okt. 2009, 23:08 »
Ja, kun et spørsmål om tid før St.James er tom og.

Da vet du lite om Newcastle og Toon Army! Er det en ting som er helt sikkert, så er det at denne fotballklubben er elsket av så mange, og er en viktig del av livet til folket i Newcastle! Jeg vil tippe det kommer rundt 40.000 som det har pleid å gjøre denne sesongen, også på lørdag.

Utrolig skuffende å se tilbake på de 4 siste kampene, som har gitt oss 2 scoringer og kun 2 poeng mot lag som alle er ventet å ligge utenfor den ypperste gruppen av lag i CCC. Det er mye som er galt om dagen, men jeg håper og tror at vi kommer tilbake allerede på lørdag!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 20. Okt. 2009, 23:12 »

Da vet du lite om Newcastle og Toon Army! Er det en ting som er helt sikkert, så er det at denne fotballklubben er elsket av så mange, og er en viktig del av livet til folket i Newcastle! Jeg vil tippe det kommer rundt 40.000 som det har pleid å gjøre denne sesongen, også på lørdag.

Utrolig skuffende å se tilbake på de 4 siste kampene, som har gitt oss 2 scoringer og kun 2 poeng mot lag som alle er ventet å ligge utenfor den ypperste gruppen av lag i CCC. Det er mye som er galt om dagen, men jeg håper og tror at vi kommer tilbake allerede på lørdag!

Enig !

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #333 på: 20. Okt. 2009, 23:14 »
Chris Hughton-----> Hjerneskadd

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 20. Okt. 2009, 23:15 »
Jeg synes ikke vi skal godta å tape tre av 13 kamper jeg.
Det er ALT for dårlig for et lag som selvfølgelig skal kjempe helt i toppen av CCC.

Det er forskjell på å forvente dette, og å tro at det skal være walkover. Vi må selvfølgelig yte en innsats for poengene. Det ser ut til at vi har glemt det nå.

Zurab og Simpson må ha spilt sin siste kamp sammen som stoppere. Men kjenner jeg Chris Hughton rett, så fortsetter de der de slapp og Geremi trekkes ned som høyreback, før han flyttes ut på benken, og senere inn igjen som høyreving, så DM, så høyreback, så benk, så tribune, så DM, så h-ving, så h-back og deretter midtstopper.

Lenge leve totalt inkonsekvente laguttak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 20. Okt. 2009, 23:25 »
Jeg skjønner egentlig ikke at det ikke har vært flere demonstrasjoner mot Ashley jeg. Hvorfor er det ikke sanger, bannere og flagg HVER eneste kamp!?

Så lenge det er et snev av håp om opprykk kommer han til å bli værende som eier. Og det betyr 0 innvestering i Januarvinduet også...

Jeg tror ikke St. James blir tom med det første. Men dersom vi faller ned på 7-8 plass og fortsetter møkkaspillet tror jeg nok ikke det vil være så mange over 25.000 som tar turen på stadion for å se klovner opptre.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #336 på: 20. Okt. 2009, 23:34 »
Jeg skjønner helt ærlig ikke hva som driver den maktsyke tullingen lengre.. misnøye og elendige resultater bør egentlig holde.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 20. Okt. 2009, 23:41 »
Nei, godt spørsmål. Men om vi ser på tabellen, så er det ikke elendige lag vi har tapt mot. Vi er ikke bedre enn at vi spiller i CCC, og dei som er her, er gode nok. Både Nottm og Scunthorpe er formlag, og lag som vil slå fleire gode lag heime. Men som sagt, vi er ikke bedre enn at vi spiller i CCC, og det virker det vanskelig for folk å forstå. Spillet sitter dårlig for øyeblikket, men det kommer til å snu flere ganger denne sesongen. På samme måte som alle andre lag. Boro har hatt en elendig periode, og det samme har WBA no.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 20. Okt. 2009, 23:55 »
Det er ALT for dårlig for et lag som selvfølgelig skal kjempe helt i toppen av CCC.

Det er forskjell på å forvente dette, og å tro at det skal være walkover. Vi må selvfølgelig yte en innsats for poengene. Det ser ut til at vi har glemt det nå.

Zurab og Simpson må ha spilt sin siste kamp sammen som stoppere. Men kjenner jeg Chris Hughton rett, så fortsetter de der de slapp og Geremi trekkes ned som høyreback, før han flyttes ut på benken, og senere inn igjen som høyreving, så DM, så høyreback, så benk, så tribune, så DM, så h-ving, så h-back og deretter midtstopper.

Greit at man ikke vil ha med Hughton videre, men hva faen mener du han skal gjøre!? Vi er jo som hele verden veit syltynt besatt, og hadde ikke mange alternativene. Jeg syns det er BRA han faktisk tør vrake to spillere som var møkk forrigekamp, og de fleste fans også ville ha ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 21. Okt. 2009, 00:12 »
Zurab og Simpson må ha spilt sin siste kamp sammen som stoppere. Men kjenner jeg Chris Hughton rett, så fortsetter de der de slapp

Hva er alternativene der da nå som både Taylor og Coloccini er ute? Vil du la noen av ungguttene få sin debut? Eller kansje kjøre en meget pasningsikker Enrique sammen med hurtigtoget Butt som stoppere?

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #340 på: 21. Okt. 2009, 00:24 »

Jeg sa det kanskje på litt feil måte i en tid rett etter kampen jeg var frustrert som F. Men med sånne resultater idag så er vi i League One om 4 år. Begynner å ligne Southampton/Leeds her.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 21. Okt. 2009, 08:57 »

Greit at man ikke vil ha med Hughton videre, men hva faen mener du han skal gjøre!? Vi er jo som hele verden veit syltynt besatt, og hadde ikke mange alternativene. Jeg syns det er BRA han faktisk tør vrake to spillere som var møkk forrigekamp, og de fleste fans også ville ha ut.

Heilt einig Kristoffer. Kva fan er vitsen med å gå på CH? Tidlegare rosa alle han for at han i det heile teke gadd å ta jobben som midlertidig manager. ALLE veit at mannen har begrensningar som manager. Det er det ingen som nektar for, og det er nok noko han og sjølv veit. Sjølvsagt veit han at han ikkje har det som skal til for å få Nufc tilbake i toppen av PL. Men kanskje har han det som skal til å få oss oppatt, kanskje. Men kva er igrunn vitsen med å ha ein som kun kan få oss opp, men ikkje å holda oss der og få oss mot nye høgdar.(?) Og her er det MIKE ASHLEY kjem inn, han er rota til alt "ondt" i denne klubben. Og det kan ingen nekta for. Alle ser kor SYLTYNN stall vi har, no med både Taylor og Colo ute. Kor useriøst er ikkje det viss vi skal vera ein klubb som seriøst skal kjempa om opprykk? Einaste Ashley har gjort er å "prøva" selgja klubben, ingenting har han gjort for å få oss opp igjen.
Kvifor skal CH ta hatten å gå? Det er jo garantert at flesteparten av dei viktigaste spelarane får nok av sirkuset då og forlet klubben ilag med han. Fordi vi alle veit at alternativa til CH er JFK og O`deary. Vi veit alle at vi då mest sannsynle er eit steg nærmare League 1 enn PL.
Det er så ufatteleg useriøst og barnsleg å komma med utsagn som : "skyt CH", "CH er hjerneskadd". Rett heller sinnet og frustrasjonen mot Ashley. Det er greit å sakleg diskutera CH sin kompetanse og spelarane sin innsats osv, men hugs at MIKE ASHLEY er hovudgrunnen til at vi er der vi i er idag. Det er det ingen tvil om. Og mannen gjer absolutt ingenting for å redda oss. Der gjer i det minste CH sitt beste, og han har ekte følelsar for klubben vi alle elskar.

Ein kan sjå på det slik; Viss vi vinne kampar, verte vi bedøva og gløymer at MIKE ASHLEY drep klubben sakte. Fordi at så lenge han er eigar har ikkje denne klubben noko framtid. Taper vi kampar går det opp for oss kva den mannen har gjort og gjer, og den smerten er ubeskriveleg...
« Siste redigering: 21. Okt. 2009, 09:02 av lgrinde »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #342 på: 21. Okt. 2009, 12:08 »
Vi kan godte oss med at Boro sliter mer enn oss og har sparket sin Manager og at vi tross tap ligger 2 plass.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #343 på: 21. Okt. 2009, 12:20 »
Ja, det virker nesten som om alle sliter i CCC nå om dagen. WBA gikk jo på et tap som nesten var ennå mer pinlig enn vårt. Men nå begynner jo tabellen å bli utrolig jevn. Er bare fire poeng ned til tiendeplassen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 21. Okt. 2009, 14:59 »
Er veldig mye godt du her sier Lgrindeog Kristoffer. Det er enkelte her på forumet som varierer veldig i sine utsagn. Når castle gjør det bra blir CH genierklart, mens han også av de samme blir stemplet som en idiot etter et tap eller to.

Vi sliter mye pga av smal stall. VI har ikke komplementære spillere. Og i tillegg er Colo og Tayls ute, og etter antall mål sluppet inn de siste kampene vises dette.

CH skal ha skryt for at han tør å sette ut spillere som har vært ræva. Samtidig bør han kritiseres for, og her kommer min kjepphest, at han bruker Løven på feil plass. Han er ingen ving, men en spiss. Løven spiller dårlig nettopp fordi han blir brukt på kant. Denne prioriteringen synes jeg blir enda mer merkelig sett i lys av at vi fullstendig mangler fart på topp. I tillegg kan det jo nevnes at en spiss trenger litt tillit. Wood har vært ute lenge, og selv om han har spilt dårlig trenger han å bli varm i trøya. Samtidig kan det også forsvares at CH tar affære hvis han har spilt så ræva som rapportene sier. Mao eksisterer det ikke én enkelt løsning.

Et annet problem er at spissene våre ikke scorer. Både Wood, Caro og Ranger er bokssspillere. Var det noe vits i å da hente inn Wood med tanke på at hva vi faktisk trenger mye mer er gode kanter, i stand til å slå innlegg. Hadde vi hatt vinger som kunne ha slått innlegg ville både Caro og Ranger ha scoret mange mål tror jeg.  Og da ville Wood egentlig vært overflødig.
« Siste redigering: 21. Okt. 2009, 15:01 av InspectorC »