20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)  (Lest 42196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VegardAa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)
« Svar #30 på: 19. Okt. 2009, 23:55 »
Uten colo og saylor går nok dette like dårlig som på lørdag.

Midtbanen blir liggende bakpå pga de må hjelpe til bakover så mye. Dere så jo målet som var på Lørdag. HVEM var det som kom springende etter han som scorte? Jo SMITH. Ikke ene enste back å se.. Nei.... Skeeeptiiiisk

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 20. Okt. 2009, 08:27 »
Må heve oss i denne kampen. Ikkje akkurat ideelt at begge midtstopperane våre er ute fortsatt. >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 20. Okt. 2009, 08:40 »
Jeg vil ikke ha geremi på benken engang.

Carroll - Ranger
                 Nolan
        Butt - Smith - Guthrie   
Enrique - Simpson - Zurab - Raylor
                  Harps

Så driter vi en lang i vinger, fordi den eneste vingen vi har er Jonas, og han kommer aldri til innlegg uansett.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 20. Okt. 2009, 10:17 »
Ikke mye som skal til før vi har en jævla juvel på kanten? Jo, det er jævli mye som skal til! Mannen er 26år og eier absolutt ingen avleverings- og avslutningsteknikk. Greit nok at han jobber bra, men hva hjelper det når han i neste øyeblikk slår ballen til en motspiller eller ut av banen?

Jeg er ingen fan av Geremi, men som andre sier, han kan faktisk produsere assist og mål, i motsetning til Jonas.

Heilt einig! Glad for at det er andre som ser det og. Kva er vitsen med å vera CCC beste driblar viss det ikkje kjem noken scoringar ut av det. Verken i form av assists eller at han scorar sjølv. Jonas spelar på Argentina, som visstnok skal til VM, og så greie han ikkje markera seg i CCC?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #34 på: 20. Okt. 2009, 16:57 »
Jeg vil ikke ha geremi på benken engang.

Carroll - Ranger
                 Nolan
        Butt - Smith - Guthrie   
Enrique - Simpson - Zurab - Raylor
                  Harps

Så driter vi en lang i vinger, fordi den eneste vingen vi har er Jonas, og han kommer aldri til innlegg uansett.

Denne støttes, noe jeg har skrevet før i tråden. Bortsett fra at jeg vil bytte ut Butt med Jonas. Ikke fordi vi skal ha en "ving", men jeg tror Jonas vil gjøre det veldig bra som indreløper. Løper mye, og til tider veldig riktig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #35 på: 20. Okt. 2009, 17:00 »
Geremi vil jeg tørre å påstå er en bedre fotballspiller enn Jonas. Han har brukbar teknikk, god spillforståelse, god fot til skudd, pasninger og innlegg. Hos Jonas ser man ikke annet enn en fyr med langt hår som løper og løper.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #36 på: 20. Okt. 2009, 17:18 »
Geremi vil jeg tørre å påstå er en bedre fotballspiller enn Jonas. Han har brukbar teknikk, god spillforståelse, god fot til skudd, pasninger og innlegg. Hos Jonas ser man ikke annet enn en fyr med langt hår som løper og løper.
Nettopp Jonas orker å løpe, derfor bør han starte. I tillegg blir Enrique mer med fremover med Jonas foran seg. I de kampene jeg har sett Geremi i år har det blitt litt vell mye støttepasninger og liten fremdrift. Han er god på døballer, men der har vi Raylor, som jeg mener er klart best kvalifisert til å ta. Greit at han tar når Raylor ikke spiller, men ikke ellers. Geremi sin storhetstid er over! Han skal være glad for lønna si, og ta til takke med å være innbytter! Basta!  ::)
« Siste redigering: 20. Okt. 2009, 17:20 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 20. Okt. 2009, 17:30 »
Vær så snill. Jonas dro i alle fall meg langt opp fra stolen mange ganger forrige sesonger da han fintet sett forbi diverse backer i PL, eller taklet så det sang. Når Geremi er på banen sitter eg støpt i stolen min, i god viten om at ingenting kommer til å skje, før han slår den obligatoriske støttepasninger sin og noen andre skaper noe. Jonas før Geremi anyday. Det tror eg alle egentlig er enig i. Alle vil i alle fall ha han i laget etter kveldens kamp  ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 20. Okt. 2009, 17:32 »
Ville faktisk putta inn både Donaldson og Lua Lua fremfor Geremi!  :D
« Siste redigering: 20. Okt. 2009, 18:04 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. Okt. 2009, 17:44 »
Vær så snill. Jonas dro i alle fall meg langt opp fra stolen mange ganger forrige sesonger da han fintet sett forbi diverse backer i PL, eller taklet så det sang. Når Geremi er på banen sitter eg støpt i stolen min, i god viten om at ingenting kommer til å skje, før han slår den obligatoriske støttepasninger sin og noen andre skaper noe. Jonas før Geremi anyday. Det tror eg alle egentlig er enig i. Alle vil i alle fall ha han i laget etter kveldens kamp  ;)

Sjølvsagt håpar eg at Jonas skal vera dritgod, men det har han ikkje vist, vertfall ikkje denne sesongen. Og det er skremmande når vi spelar i CCC.

Peter

• Gjest
« Svar #40 på: 20. Okt. 2009, 18:27 »
Nettopp Jonas orker å løpe, derfor bør han starte. I tillegg blir Enrique mer med fremover med Jonas foran seg. I de kampene jeg har sett Geremi i år har det blitt litt vell mye støttepasninger og liten fremdrift. Han er god på døballer, men der har vi Raylor, som jeg mener er klart best kvalifisert til å ta. Greit at han tar når Raylor ikke spiller, men ikke ellers. Geremi sin storhetstid er over! Han skal være glad for lønna si, og ta til takke med å være innbytter! Basta!  ::)

Jeg vet vel at han orker å løpe, men det gjør han ikke til noen bedre spiller enn Geremi. Da kunne de like godt kasta inn på meg...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. Okt. 2009, 18:45 »

Jeg vet vel at han orker å løpe, men det gjør han ikke til noen bedre spiller enn Geremi. Da kunne de like godt kasta inn på meg...
Det er en grunn til at han spiller for det argentinske landslaget da.  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 20. Okt. 2009, 18:47 »
Geremi er tregere enn en snegle. Han treffer på kun 1 av 10 innlegg. Kun 1 av 5 enkle pasninger. Og ett av hundre skudd.

Jonas har mye større fart, selv om han ikke er spesielt rask. Jonas har teknikk, driv med ballen. Jonas er veldig løpssterk uten ball. Jonas slår ikke de beste innleggene. Der er han omtrent på nivå med Geremi. Ikke vesentlig dårligere, men heller ikke vesentlig bedre. Jonas kan skape noe, i motsetning til Geremi. Jonas kan dra seg forbi tre-fire mann, få frispark i en farlig posisjon, og dermed får vi automatisk flyttet laget høyere opp. Jonas er også den som ofte slår den nest siste pasninga.

Hvis Jonas løper til dødlinja, slår en støttepasning til Enrique på kanten av 16, som i sin tur legger et glimrende innlegg til Carroll, så har vi plutselig scoret mål. Og Jonas har gjort en utmerket jobb. Selv om det var Enrique som fikk assisten og Carroll som scora målet.

Selv om Guthrie skyter frisparket i mål, så var det Jonas som fremprovoserte det, og da har han gjort en god jobb.

Vi kan garantere at Geremi ALDRI vil skaffe oss disse frisparkene. Geremi kommer seg i nærheten av motstanderens 16-meter to ganger på 90 minutter. Jonas er der minst 10 ganger, i en middels kamp.

Geremi spiller kun én vei. Det er alt han orker. Jonas er en toiveis-spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #43 på: 20. Okt. 2009, 18:51 »
Geremi er tregere enn en snegle. Han treffer på kun 1 av 10 innlegg. Kun 1 av 5 enkle pasninger. Og ett av hundre skudd.

Jonas har mye større fart, selv om han ikke er spesielt rask. Jonas har teknikk, driv med ballen. Jonas er veldig løpssterk uten ball. Jonas slår ikke de beste innleggene. Der er han omtrent på nivå med Geremi. Ikke vesentlig dårligere, men heller ikke vesentlig bedre. Jonas kan skape noe, i motsetning til Geremi. Jonas kan dra seg forbi tre-fire mann, få frispark i en farlig posisjon, og dermed får vi automatisk flyttet laget høyere opp. Jonas er også den som ofte slår den nest siste pasninga.

Hvis Jonas løper til dødlinja, slår en støttepasning til Enrique på kanten av 16, som i sin tur legger et glimrende innlegg til Carroll, så har vi plutselig scoret mål. Og Jonas har gjort en utmerket jobb. Selv om det var Enrique som fikk assisten og Carroll som scora målet.

Selv om Guthrie skyter frisparket i mål, så var det Jonas som fremprovoserte det, og da har han gjort en god jobb.

Vi kan garantere at Geremi ALDRI vil skaffe oss disse frisparkene. Geremi kommer seg i nærheten av motstanderens 16-meter to ganger på 90 minutter. Jonas er der minst 10 ganger, i en middels kamp.

Geremi spiller kun én vei. Det er alt han orker. Jonas er en toiveis-spiller.
Der traff du hodet på spiker'n!  ;) Bra sammenligning.  ::)

Peter

• Gjest
« Svar #44 på: 20. Okt. 2009, 18:51 »

Det er en grunn til at han spiller for det argentinske landslaget da.  :P

Det er en grunn til at Geremi har 104 landskamper da. Mot Jonas sine 20.