20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 200433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #705 på: 15. Nov. 2012, 00:33 »
Prater vi bare overgangssum da? For der lå vel Henderson rundt 15 mill pund vel? Zlatan har jo kvalmt høy lønn da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #706 på: 15. Nov. 2012, 00:35 »
Zlatan tar vel ut ca 25M euro i året i lønn, så billig er han ikke. Men det han gjorde idag; GODDAMNIT!
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #707 på: 15. Nov. 2012, 09:47 »
Rett og slett komisk at det en gang i tiden var en slags medieskapt krig mellom talentet til Zlatan og talentet til gampefotballspilleren Carew. Håper han får gullballen neste gang, fantastisk type.
Spillertypen er fantastisk.Det er det ingen tvil om. Personligheten er det dog verre med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 15. Nov. 2012, 10:17 »
Humoren og personen Zlatan er jo hysterisk. Skjønner ikke hva folk klager på...

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #709 på: 15. Nov. 2012, 10:28 »
Fantastisk fotball spiller.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 15. Nov. 2012, 20:12 »
Rett og slett komisk at det en gang i tiden var en slags medieskapt krig mellom talentet til Zlatan og talentet til gampefotballspilleren Carew. Håper han får gullballen neste gang, fantastisk type.
Spillertypen er fantastisk.Det er det ingen tvil om. Personligheten er det dog verre med.

Tja. Jeg fikk i alle fall mye mer sansen for Zlatan etter å ha lest boka hans. Virker som en bra fyr som noen ganger kanskje gjør litt dumme ting.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #711 på: 15. Nov. 2012, 23:00 »
Enig Geir, boka hans satt ting i et litt annet lys for min del. Likte han før jeg leste den, digger han etter! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #712 på: 15. Nov. 2012, 23:20 »

Tja. Jeg fikk i alle fall mye mer sansen for Zlatan etter å ha lest boka hans. Virker som en bra fyr som noen ganger kanskje gjør litt dumme ting.

Han virker joegentlig ikke som en bra fyr i boka... ;)

Men jeg digger Zlatan. Verdens 3.beste spiller uten tvil for min del!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 19. Nov. 2012, 17:02 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 20. Nov. 2012, 08:38 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/beckham-jeg-vil-oppleve-en-siste-utfordring-3928535.html

Kvar trur du Beckham drar?

Eg trur det blir ein arabisk liga, eller PSG.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 20. Nov. 2012, 14:34 »
Kva er det skotsk fotball holder på med?

http://www1.skysports.com/football/news/11789/8260071/SPL-chief-executive-Neil-Doncaster-has-revealed-SPL-clubs-are-unanimous-in-approving-expansion

24 lag, og så dele det opp i 3 avd på nivå 1.  :koko:

Dette er jo bare ett av mange forslag, og hvis du vet litt om økonomien i skotsk fotball nå skjønner du at noe drastisk må gjøres. Skottland har allerede "mistet" sin største protestantiske klubb i rangers og står i alvorlig fare for å "miste" Hearts også. Det er skumle tider og bra at det skotske forbundet skjønner at noe drastisk må til. Tror ikke dette er løsningen de ender opp med dog.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 20. Nov. 2012, 14:51 »
Det har eg fått med meg, men det forslaget der var idiotisk. Og vil neppe hjelpe.

Høyrte det var snakk om ein "liga" à Royal League sammen med Belgia og Nederland for å få bedre matching på topplagene i dei tre landene.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 25. Nov. 2012, 05:11 »
Deilig å se Real gå på nok en smell. "Verdens beste spiller" klarer tydeligvis ikke gjøre alt alene. Eller noe som helst alene, ser det ut som for tiden.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 25. Nov. 2012, 22:13 »
Deilig å se Real gå på nok en smell. "Verdens beste spiller" klarer tydeligvis ikke gjøre alt alene. Eller noe som helst alene, ser det ut som for tiden.
Messi derimot... ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 25. Nov. 2012, 22:16 »
11 poeng. Virker jo nesten kjørt allerede :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida