20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 201493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #150 på: 18. Sep. 2010, 20:06 »
Er egentlig ikke så farlig. Norsk fotball er farlig døllt.

Skal dog sies at jeg følger med selv. Men er LITT kjedelig og se en norsk fotballkamp rett etter at man har sett en engelsk.
Nei.

Simmio

• Gjest
« Svar #151 på: 18. Sep. 2010, 20:13 »
Haha, så sant.
Vålerenga-Viking så ut som knøtte fotball i forhold til Everton-Newcastle :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 18. Sep. 2010, 20:14 »
Hehe - og det var en jævla bra kamp til å være norsk eliteserie :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 21. Sep. 2010, 23:27 »
Alle som mente Moa gjorde et dårlig karriere-trekk ved å gå til H89 kan forberede seg på å spise i seg de ordene, tror jeg. Virker som den perfekte utviklingsarena så langt. Tredje plass i Bundesliga, han har full tillit, og han bøtter inn mål...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Sep. 2010, 00:47 »
Helt klart! Fast førstelagsspill i en passe stor klubb i en av de fire største ligaene i Europa er et fint utgangspunkt for å utvikle seg videre. Vil anta han per nå allerede har doblet verdien sin med måla både for klubb og landslag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Sep. 2010, 08:46 »
Er litt imponert over Moa. Mitt hat mot han var sikkert mye grunnet alle målene han scoret mot oss, for jeg synes alltid han var en møkkaspiller med flaks. Men uansett har han mye å bevise enda.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Sep. 2010, 13:00 »
Han er den type møkkaspiller som dukker opp av intet og avgjør kamper ;)
Har han gjort to ganger som jeg har sett på på Aspmyra - jævla frustrerende, men et slags tegn på kvalitet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 23. Sep. 2010, 18:21 »
Jeg synes det er helt feil å si at Hannover er en for dårlig klubb for Moa. Jeg mener det var et helt riktig steg å ta. Det var på tide for han å komme seg ut av luftbobla som kalles Tippeligaen, og til en bedre liga. Selv om Hannover i utgangspunktet ikke skal ligge i toppen av Bundesliga, så mener jeg det er riktig av Moa å dra til en klubb som ikke har flust av klassespillere, men til en klubb hvor han får spille regelmessig. Motstanden han møter i Bundesliga er såpass bra, at det langt overgår Tippeligaen.

Å møte EL og CL-motstand hver uke hele året må jo være mye bedre enn å møte det annenhver uke, eller mindre i en kort periode av året. Og ettersom Hannover er et dårlig lag i tysk sammenheng, i hvert fall på papiret, så vi jo det si at Moa møter bedre og bedre forsvarsspillere. Å slå Werder Bremen hadde aldri Vålerenga greid. Dessverre så hadde trolig ikke Rosenborg greid det heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 28. Sep. 2010, 23:16 »
Syk kamp mellom Leeds og Preston i dag. 4-6 (0-1,1-1,2-1,3-1,4-1,4-2,4-3,4-4,4-5 og 4-6

Slikt skal jo bare ikke være mulig....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 29. Sep. 2010, 16:57 »
Enda verre er det at Leeds faktisk greier å tape den kampen, etter å ha ledet 4-1.
Gudene vet hvordan de fikk til det.
Som Leeds-manageren sa: Unbelievable and embarrasing.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 12. Okt. 2010, 16:26 »

Burde egentlig ikke postes her siden kjærring"fotball" ikke kan kalles fotball, men siden de faktisk har valgt og kalle kjærring"fotball" for fotball poster jeg den her. Hu der er faen meg helt vill. Om hu ikke blir utestengt i lange tider blir jeg mildt sagt sjokka. :o
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #161 på: 12. Okt. 2010, 17:38 »
Er vel ca ett år siden jeg så filmen sist, så om de ikke har suspendert henne ennå, så tror jeg neppe de gjør det. :) Men ja. Stygge scener. Litt som å se på en viss neger.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 12. Okt. 2010, 17:57 »
RASIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Så videoen først i dag. Men siden jeg ikke følger med på kvinner som prøver å spille fotball, så vet jeg ikke om noe har skjedd. Rimelig ekstremt uansett. Fy faen!
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 13. Okt. 2010, 10:32 »
Er vel ca ett år siden jeg så filmen sist, så om de ikke har suspendert henne ennå, så tror jeg neppe de gjør det. :) Men ja. Stygge scener. Litt som å se på en viss neger.
Det får stå for din regning.
Dette kan jo overhodet ikke sammenlignes.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 13. Okt. 2010, 12:40 »
Dessuten er hun sikkert et råskinn i senga.