20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bristol City(03. Oktober 16:00)  (Lest 29033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bristol City(03. Oktober 16:00)
« Svar #180 på: 03. Okt. 2009, 18:00 »
Damn, men høres ut som vi dominerer store deler av 2.omgangen og hadde vi fått straffen vi skulle hatt hadde dette gått veien. Så sipper ikke så mye for vi er gode nok, mangler bare den siste biten...... men utrolig kjipt at dommeren skal ødelegge for oss.....  :-\

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Okt. 2009, 18:01 »
Nok et sterkt resultat.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #182 på: 03. Okt. 2009, 18:02 »
Nok et sterkt resultat.

Sterkt resultat var det jo ikke men presset jo mye i 2.omgang så tror ikke vi trenger å bekymre oss så mye ennå....

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Okt. 2009, 18:05 »
Fy faen. Akkurat nå er jeg bare skuffet over at vi ikke klarer å score! Vi skaper jo nok målsjanser i til å vinne med 3-4 mål!
Vi var innefektive mot QPR, og vi fortsetter med det samme idag.
Vi må blir mye tøffere foran mål fram mot neste kamp, for hvis vi fortsetter med å sløse så mange sjanser så kan vi få det tøft framover!

Vi får legge denne kampen bak oss - og fryde oss over at vi fortsatt er på topp av tabellen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Okt. 2009, 18:05 »
Hverdagen har kommet til St. James' Park.
Hyggelig å høre.

Det er utilgivelig å ikke vinne hjemme mot Bristol City. Jeg gir blanke f... i om vi ble snytt for straffe eller om vi hadde 100 STORE målsjanser. Så lenge vi ikke scorer mål har vi gjort en ALT for dårlig jobb. Håpløst.

Gi oss en ny eier og en ny manager, vær så snill.
Og vi merker at vi ikke har en goalgetter som vi vet leverer.
Vi har heller ikke en spiller som kan gjøre det lille ekstra, men som river av oss håret til daglig.

Fortell meg hva som var så fantastisk med at vi rykket ned igjen?

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Okt. 2009, 18:06 »
Nok et sterkt resultat.

Sterkt resultat var det jo ikke men presset jo mye i 2.omgang så tror ikke vi trenger å bekymre oss så mye ennå....

Eg synes det er bekymrende at vi ikke klarer å omsette trøkk i mål !

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Okt. 2009, 18:08 »

Vi leder en tabell på flere år! Sett bort ifra skadetabellen - som vi har ledet de siste 10 årene

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Okt. 2009, 18:12 »
Det er mye vi som Newcastle fans hadde sett vært annerledes om dagen. Men vi vet alle realiteten.
Ingen hadde vel regnet med at vi skulle vinne hver kamp denne sesongen. Før sesongen var det jo mange på forumet her som sa de ville være fornøyd dersom vi holdt oss godt inne på øvre halvdel.
Vi er fortsatt ubeseieret på hjemmebane, og har tapt bare en kamp. Kampen i dag var sannsynligvis ikke god, men i løpet av 46 kamper vil det nok komme flere slike opplevelser som i dag.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Okt. 2009, 18:21 »
Okey. Vi leder en tabell. Hva så?
Vi har mistet altfor mange av våre beste spillere. Og vi står igjen med gode allround-spillere, men det er ikke noe spesielt. Andy Carroll er god i lufta, har et bra skudd, sterk i kroppen og alt det der. Men hvor er, unnskyld uttrykket, x-faktoren? Han har mange av de samme ferdighetene som Shearer hadde, men likevel er han ikke engang verdt fisen til Kongen. Ja, selv Shearers tånegler var bedre enn Carroll. Men ser vi bare på skills, så har de jo mye av det samme. Men der Carroll er jevnt over god på det meste, skjøt Shearer hardere enn to hester sparker, han var jævlig god i lufta, til tross for at han ikke hadde den helt store spensten og ikke var noe fyrtårn.

Joda, nå var Shearer en spiss i ypperste verdensklasse. Men Andy Carroll er ikke en gang i ypperste Championship-klasse. Det er ikke uten grunn av Michael Chopra er toppscorer i Championship. Han mangler mye ferdighetsmessig. Men han scorer mål. På bestilling.

Andy Carroll har flere strenger å spille på enn Chopra. Men hvem er det som scorer flest mål? Jo nettopp, Chopra. Og hva er det viktigste for en spiss? Å score mål. Så hvem er best av de to? Ja, nettopp, Michael Chopra.

Så hva var egentlig så positivt med nedrykket vårt? At vi fikk "starte på nytt"? Med det resultat at klubbens økonomi er verre enn noen gang?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Okt. 2009, 18:27 »
Er vel forhåpentligvis ingen som synes det var positivt at vi rykket ned. Men nå må vi snart innse realiteten.
Og dessuten blir det litt feil å sammenligne dagens Newcastle spillere, med den beste vi noengang har hatt. Dersom Carroll blir halvparten så god som Shearer var på sitt dårligste, så er jeg fornøyd.

Vi har et par spillere som er i ypperste CCC klasse, nemlig Nolan, Smith, S Taylor, Harper og R Taylor som jeg vil trekke frem. Og det er vel først og fremst disse og som har bidratt mest til at vi faktisk ligger på toppen av tabellen, og ja hva så? Skal vi tilbake til PL, så er det vel bra at vi leder!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Okt. 2009, 18:27 »
Med Mike Ashley som eier av klubben er det større sannsynlighet for at vi spiller i PL neste år nå, enn om vi ikke hadde rykket ned. Blir for dumt å slakte laget fordi man spiller uavgjort mot Bristol City. Når man treffer treverket tre ganger og blir snytt for et klokkeklart straffespark har man i det minste gjort noe riktig. Jeg hadde vært mer bekymret om vi ikke hadde skapt noe i det hele tatt.

Er glad jeg ikke dro over for å se kampene mot QPR og Bristol City som jeg lenge vurderte...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Okt. 2009, 19:00 »
Det var et snev av ironi i den setningen Joakim. Bare for å ha det på det rene ;)

Et nedrykk var uungåelig. Vi så varsellampene blinke i lenger tid, uten at en dritt ble gjort. Vi hadde en spillerstall som ga faen i klubben - så lenge pengene kom inn på konto. Det så ut til at spillerne hadde null klubbfølelse. Det var null sammarbeid, null plan overhodet og en ledelse som hadde huet i ræva!

Det siste har vi fortsatt, men vi er kvitt spillere som Owen, Viduka, Cacapa, Xisco, Duff osv - spillere som kun spilte for pengene. Iallefall kunne det virke slik. Vi mistet beklageligvis Bassong til Tottenham ( noe som svir noe jævlig!) og Martins til Wolfsburg. I tillegg forsvant Beye..
Det virker som om klubbfølelsen er mye tydeligere denne sesongen. Spillerne kjemper i hver kamp. Jeg vil trekke fram Smith spesielt, som har imponert stort denne sesongen. Andre jeg vil trekke frem er Nolan, Taylor, Harper. I tillegg har vi spillere som Ranger og Carroll som har spilt bra!

Jeg sier ikke at nedrykket var en bra ting. Men vi fikk iallefall ryddet opp i endel av problemene denne klubben hadde.
Jeg sier ikke at det ikke er problemer enda - for det er det tydeligvis. Både på den økonomiske siden, og på ledernivå.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Okt. 2009, 19:04 »
linjedommeren fikk hard medfart i dag fra fansen. Han var IKKE populær etter fellingen av Harewood.

Må innrømme at jeg er litt flau på klubbens og fansens vegne når det mest oppfinnsomme de kan synge er "Toon-toon Michael Owen"

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 03. Okt. 2009, 20:28 »
linjedommeren fikk hard medfart i dag fra fansen. Han var IKKE populær etter fellingen av Harewood.

Må innrømme at jeg er litt flau på klubbens og fansens vegne når det mest oppfinnsomme de kan synge er "Toon-toon Michael Owen"

Og med det vil dei få fram...? (at vi ikkje scorar?)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Okt. 2009, 21:33 »
Hverdagen har kommet til St. James' Park.
Hyggelig å høre.

Det er utilgivelig å ikke vinne hjemme mot Bristol City. Jeg gir blanke f... i om vi ble snytt for straffe eller om vi hadde 100 STORE målsjanser. Så lenge vi ikke scorer mål har vi gjort en ALT for dårlig jobb. Håpløst.

Gi oss en ny eier og en ny manager, vær så snill.
Og vi merker at vi ikke har en goalgetter som vi vet leverer.
Vi har heller ikke en spiller som kan gjøre det lille ekstra, men som river av oss håret til daglig.

Jesu kristu. Her snakker man jo svartmaling Siv Jensen ville vært stolt av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida