20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europa League  (Lest 68755 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #90 på: 19. April 2012, 23:04 »
Falcao. Herregud for en spiller!

Tror han har putta i de siste 340 kampene han har spilt.
:besty:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 20. April 2012, 09:48 »
Skjønner ikke helt dette med Falcao. Var ikke han linket til all verdens topptopptoppklubber da han spilte i Porto? Og nå spiller han for Atletico Madrid, og gjør det ikke akkurat dårligere. Kan umulig skjønne at han spiller særlig lenge for de røde, hvite og blå, om han fortsetter sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 20. April 2012, 10:14 »
Det har kanskje noe med prislappen å gjøre. Ryktene sier at han kostet Atletico over 40 millioner euro. Det er slik de alltid har vært, går all-in på spissene og driter i resten. At de satser nesten alt av både Aguero og De Gea pengene på 1 spiller er forsåvidt ganske vanvittig, men de treffer nå blink hver gang.

Verdien på han har hvertfall ikke falt, så hvis noen vil ha han må de virkelig punge ut.
« Siste redigering: 20. April 2012, 10:16 av Andy »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 20. April 2012, 15:07 »
Falcao spiller nok i Chelsea eller City, neste sesong.
Same old Shearer, always scoring!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #94 på: 20. April 2012, 17:58 »
Husker da Falcao spilte i River Plate. Gjorde ikke noe spesielt ut av seg, og scoret kun 30 mål på 90 kamper i en liga som er langt dårligere enn de europeiske.

Nå er han en av verdens beste spisser og verdt 50+ mill euro.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Peter

• Gjest
« Svar #95 på: 20. April 2012, 20:00 »
Det som er litt spesielt med Falcao i forhold til mange andre spisser er at han ikke egentlig besitter noen ekstremferdigheter som f.eks Cavani og Aguero. Han er ikke spesielt rask, har ikke et kjempe bra skuddbein... men han er alltid på rett plass til rett tid. Og det er nok for ham. Han scorer alltid uansett!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. April 2012, 20:05 »
Jepp, han er et godt eksempel på at man ikke trenger å være noe hurtigtog for å være på det nivået som spiss. Men av det jeg har sett av han, han han jo en veldig bra skuddfot? Eller?

Peter

• Gjest
« Svar #97 på: 20. April 2012, 20:16 »
Hehe, ja det er ikke så aller værst skuddbein, hadde blant annet en perle mot Valencia igår. Men av det jeg har sett av ham, er ikke skuddene fra distanse hans store styrke, men kanskje jeg har sett for lite av ham?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 20. April 2012, 21:13 »
Uenig. Han har ekstremferdigheter som avslutter generelt, og med hodet spesielt. En av verdens aller beste hodespillere selv om han er godt under 180cm.

Peter

• Gjest
« Svar #99 på: 20. April 2012, 21:28 »
Ja, det skal jeg være enig i, men å være en av verdens beste hodespillere gjør deg ikke til en av verdens beste spisser. Carroll i glansdagene var også en av verdens beste hodespillere, men aldri blant de beste spissene generelt sett, og det har Falcao klart.
Falcao har veldig gode avslutninger, men som jeg ser det er det posisjoneringen hans som er hans største styrke. Med den unike plasseringen sin i banen, kompanserer han for alt han mangler av fart og teknikk.
Han er rett og slett utrolig fotballsmart, og det gjør ham til den spissen han er!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 20. April 2012, 22:29 »
Ikke det alene nei, men det er da uansett en viktig del av spillet hans, i likhet med posisjoneringsevnen som du nevner. Var vel egentlig bare ment som et svar til din påstand om at han ikke har noen ekstremferdigheter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 30. Aug. 2012, 20:53 »
Molde og RBK til Europa League! :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 30. Aug. 2012, 20:55 »
Hurra! Ryker TIL nå og vi sikrer oss blir dette bra :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 30. Aug. 2012, 20:58 »
Sannsynlighetsregning har jeg drevet lite med siden jeg hadde 3MX på VGS, men hoderegningen tilsier at sjansen, forutsatt at Tromsø og Nufc tar seg videre, er relativ høy (..hvis man legger godviljen til) for at vi får sett et av disse oppgjørene i vinter.

RBK - NUFC
MFK - NUFC
TIL - NUFC

Se for dere TIL - NUFC i stiv kuling, -3 grader og med snøbrøyting i pausen. Da regner jeg til og med at Pardew investerer i en Bergans Isogaisa  :lol:
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 31. Aug. 2012, 09:59 »
I vinter? Du mener altså vi kommer til å møte dem i en kvartfinale, eller noe?
Jeg tror sjansen er større for å møte Molde i løpet av høsten. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon