20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemskort!!  (Lest 10095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #15 på: 17. Juli 2005, 13:45 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Joakim"
Det er da vel ikke liv i disse planene fortsatt, er det det da? Håper virkelig ikke det.

Fordi?

Ja det lurer eg oxo på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #16 på: 17. Juli 2005, 20:16 »
Jeg trodde jeg hadde uttrykt meg klart nok mot dette tidligere jeg, og at det ikke var behov for å gjenta det.

Inntil videre, så ser jeg ikke på NewUtd som annet enn en alternativ nettside. Skal man ha medlemskort til en nettside? Den skjønner ikke jeg. Jeg klarer ikke se et eneste godt argument for å plutselig skulle begynne med medlemskort, uten at det er noe å være medlem av. Jeg trenger ikke et plastkort/papirlapp for å vise at jeg er newcastlesupporter. Det viser jeg gjennom å ha på meg den sorte og hvite trøya, og markedsføre verdens beste fotballklubb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Medlemskort!!
« Svar #17 på: 17. Juli 2005, 20:35 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg trodde jeg hadde uttrykt meg klart nok mot dette tidligere jeg, og at det ikke var behov for å gjenta det.

Inntil videre, så ser jeg ikke på NewUtd som annet enn en alternativ nettside. Skal man ha medlemskort til en nettside? Den skjønner ikke jeg. Jeg klarer ikke se et eneste godt argument for å plutselig skulle begynne med medlemskort, uten at det er noe å være medlem av. Jeg trenger ikke et plastkort/papirlapp for å vise at jeg er newcastlesupporter. Det viser jeg gjennom å ha på meg den sorte og hvite trøya, og markedsføre verdens beste fotballklubb.

Enig med deg i dette, Joakim. Du har rett.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #18 på: 17. Juli 2005, 21:37 »
Joakim er en klok kar.

plebbster

• Gjest
Medlemskort!!
« Svar #19 på: 17. Juli 2005, 22:43 »
Sitat fra: "martinlarsen007"
Joakim er en klok kar.

Klokere enn de fleste. Saklige og lange innlegg gjør Jokke til en klok kar. Håper ikke dere har noe imot å rose Jokke-mannen litt selvom det er off-topic. :wink:

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #20 på: 19. Juli 2005, 11:25 »
Ros til Jokkemann!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Medlemskort!!
« Svar #21 på: 21. Juli 2005, 16:54 »
Jeg foreslår at vi finner på noe annet. Jeg var enig med Joakim da vi diskuterte dette på starten, men når tråden dukket opp på det nye forumet, har jeg faktisk blitt for det. Men glem nå det..

Hva skal vi finne på nå?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #22 på: 21. Juli 2005, 18:57 »
Ett annet alternativ er jo å kanskje få lagd NewUtd.com t-skjorter?

Da får man publisert både nettsiden og kjærligheten til Newcastle United ;)

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #23 på: 21. Juli 2005, 21:30 »
Jeg stemmer for en Newutd.com\Newcastle truse.. Kanskje med bilde av Milner, N`Zogbia og Taylor! Det hadde vært fet!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #24 på: 22. Juli 2005, 00:58 »
Hva med å ikke finne på noen ting som helst? Greit, vi kan godt finne en måte å markedsføre NewUtd.com på. Men da må vi tenke på andre enn oss selv. For vi trenger vel ikke markedsføre newutd overfor oss selv?

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #25 på: 22. Juli 2005, 01:03 »
så er det vel heller ikke så mange av oss som bare hadde brukt den t-skjorta når de satt alene på rommet... Folk ser jo åssen t-skjorte du går med! På fotball-pubben f eks, kanskje noen andre nufc supportere ser skjorta og ser det står om hjemmesiden vår. Eller kanksje supportere for andre lag ser det og det blir mer og bedre diskusjoner her. Må ikke ALLTID være negativ.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #26 på: 22. Juli 2005, 01:08 »
På fotballpuben? Når vi er på pub og ser kamper, så skal jo drakta være på. Ikke en ussel t-skjorte som det står et eller annet merkverdig på. Jeg markedsfører heller selve klubben jeg, så får folk selv finne ut hvilke nettsteder som er tilgjengelige for newcastlefans. De som ønsker det finner tidsnok utav det.

Det er drakta som er vårt beste reklameprodukt. Hvis man vil kan man jo evt. selv finne på no fiksfakseri for å markedsføre newutd.com i samma slengen. Den stripete drakta sier mye mer enn ei t-skjorte påtrykt www.newutd.com

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #27 på: 22. Juli 2005, 01:13 »
ja, men hvis man bruker fantasien så behøver ikke den t-skjorte være helt svart med skritfen NewUtd.com. Kan være stort bilde av St. James, newcastle sanger, bilde av troppen+++

T-skjorta behøver jo ikke å være ussel...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #28 på: 22. Juli 2005, 02:04 »
De fleste slike t-skjorter er usle. NUSSC har en slik t-skjorte. Den er ikke spesielt tøff. Og derfor en ussel t-skjorte.
Jeg liker ikke t-skjorter med bilder på. Jeg liker spenstige t-skjorter. Fotballrelaterte t-skjorter er aldri spenstige.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Medlemskort!!
« Svar #29 på: 22. Juli 2005, 02:33 »
Hva med å skrive www.Newutd.com bakpå drakten...

> første prioritet truse med bilde av N`Zogbia, Milner og Taylor

> andre prioritet drakt med www.newutd.com bakpå ryggen!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "