20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Angående medlemskortet  (Lest 2491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Angående medlemskortet
« på: 14. Sep. 2009, 17:55 »
Har fått et par henvendelser om medlemskortet hvor folk etterlyser navn og medlemsnummer. Saken er den at kortene ble produsert en måned før TAN ble offentliggjort, altså lenge før man kunne bli medlem av den nye supporterklubben. Derfor kunne jeg ikke vite hvem som kom til å registrere seg, og derfor er kortene uten navn og nummer.

Hvis TAN blir en suksess, noe det ser ut til, kommer vi til å ha en forhåndsregistrering før neste sesong slik at de som betaler tidlig vil få navn og nummer printet på kortet med lasermaskin.

På kortet for 09/10-sesongen er jeg imidlertid redd for at man må ta merkepennen fatt og skrive på informasjonen selv.

Medlemsnumrene vil bli offentliggjort på medlemssidene når antall kontigentbetalere runder 200. Vi er nå 173.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

cybro

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 271
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #1 på: 07. Okt. 2009, 21:00 »
Har dere lov å oppgi hvem som er medlemmer? Det ska dere være litt forsiktig med:)
* Newcastle 4 Ever :) *

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #2 på: 08. Okt. 2009, 03:45 »
Har sett at medlemslister ligger publisert på nett hos andre supporterklubber her i landet, så trodde det var OK og har ikke tenkt på lovligheten rundt det. Men siden det alltid er noen som er skeptiske til å ha navnet sitt på nett så er det kanskje best å ikke offentliggjøre lista.

De som ønsker å vite medlemsnummeret kan derfor heller sende meg en mail til nordin@newutd.no med emnet "Medlemsnummer" så svarer jeg så snart jeg er online.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #3 på: 08. Okt. 2009, 18:15 »
En annen mulighet er å legge inn medlemsnr under "Dine Detaljer"på forsiden? Hvis ikke det er veldig mye jobb, så er det iallefall en veldig ryddig måte, og alle kan se sitt personlige medlemsnr når enn det skulle være..

cybro

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 271
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #4 på: 08. Okt. 2009, 21:55 »
Nordin, for min del eg bryr meg ikkje:) Men er som du sier, alltid noen som er skeptisk.
* Newcastle 4 Ever :) *

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #5 på: 08. Okt. 2009, 23:22 »
Men har folk fullt navn som brukernavn??   hvis ikke så kan det nu ikke være noe problem med å lage en liste med medlemsnummer knyttet mot brukernavnet??
sunt pueri pueri puerilia tractant

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #6 på: 09. Okt. 2009, 00:07 »
Burde ikke folk være stolte over å være på den listen? :P

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Angående medlemskortet
« Svar #7 på: 09. Okt. 2009, 01:33 »
For min del har det ikke noe med å være stolt eller ikke. Liker egentlig ikke å figurere rundt på nettet med fullt navn og bilder(ikke et tema her).

Nettsteder som www.iam.no er skremmende greier.
Finnes enda verre versjoner i USA, der man kan få oppgitt om folk har sittet inne eller lignende.
Heldigvis står personrettighetene enda ganske sterkt i Norge, og deler av Europa.