20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackpool - Newcastle United (16. September 20:45)  (Lest 29894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Blackpool - Newcastle United (16. September 20:45)
« Svar #195 på: 16. Sep. 2009, 22:43 »
vi vil ikke vinne alle kampene denne sesongen. håper bare vi manner oss opp og kommer sterkt tilbake i neste kamp!

Geremi var jo faktisk oppløftende på slutten. skapte jo faktisk sjangser... Newcastle ble bedre med Geremi på laget i denne kampen... og det sier jo egentlig sitt om hvor bra den var ???
Han kom, ble mett og dett var dett....

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #196 på: 16. Sep. 2009, 22:44 »
annern: Veldedighet? Vil det si at du hjelper Moat med å kjøpe klubben?

nei, jeg vil gi de 130 i en sluttpakke til geremi:)

Jeg kjøper meg inn i den!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 16. Sep. 2009, 22:44 »
Da var sjansen til å holde WBA 2 poeng bak (fortsatt) brukt opp... ALLE lag har sånne kamper, da de taper mot lag de burde vunnnet over. Da er det bare å fortsette slik vi starta, så går vi opp! ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 16. Sep. 2009, 22:45 »
Har noen av dere sett en kontring under hughton?
Eller gjennombruddshissighet forøvrig???
Jeg bare spør

Greit nok, du har et lite poeng, men du skal huske på at alle lagene vi har møtt har lagt seg jævli lavt mot oss, så det er ikke så enkelt å finne mye bakrom eller at vi får så mange gunstige kontringsmuligheter.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 16. Sep. 2009, 22:46 »
bjørni: gjennombruddshissighet og kontringer er risikofylt. Vi kan risikere en motkontring. Derfor skjer ikke det under Hughton. Der Drillo ser risiko ved å trille ball, ser Hughton risiko ved å være gjennombruddshissig og gå for kontringer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 16. Sep. 2009, 22:47 »
Like greit at vi ikke fikk sitt kampen?
Nå må vi ikke halshugge houghton etter det første tapet denne sesongen. Han har tross alt fått frem gode resultater forholdene tatt i betraktning.

Ja, han har gode spillere å hanskes med. Men troppen er tynn, og det ble bevist idag. Vi har ikke spillere som kan komme inn og gjøre en forskjell i slike kamper.  Vi håpe på seier til helga, og gode resultater fremover.

Jeg føler at en ny eier i januar kan utgjøre forskjellen på om vi spiller i Shitleague eller PL neste år. Et par nye fjes. Ro på eiersiden, og ikke minst en kvalitetsmanager inn. Da tror jeg på opprykk.

Så spørs det om vi får dette. Vi er jo ikke vant med å få i bøtter og spann.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #201 på: 16. Sep. 2009, 22:48 »
Har noen av dere sett en kontring under hughton?
Eller gjennombruddshissighet forøvrig???
Jeg bare spør

Som sagt, Chris Hughton er ingen manager vi bør satse på, men det skal seiast at han har gjort ein fantastisk jobb med tanke på situasjonen til klubben.

+
Tatt møkkajobben og håndtert den bra.
Holdt spelergruppa samla, skapt ein bra moral innad i laget.
Satsa på unge talent

-
Manglande taktiske ferdigheter.
Litt for lite tøff, trur i grunn Chris, slik eg har oppfattet han, som litt stille av seg. Vi trenger ein ledertype.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #202 på: 16. Sep. 2009, 22:48 »
haha...!

Når vi taper en kamp etter 6 kamper uten tap kommer alt det negative! skjerp dere, dere høres ut som The Sun fra england!!!

Nei, vi har ikke noen kreative "gerrard" på midten desverre. Men de vi har har gjort en god jobb og nok til at vi har tatt mange poeng. Vi kan ikke spille som Barca når vi har slike spillere, derfor må vi spille litt destruktivt å kjedlig. Har det ikke blitt poeng av det?!

uansett, selfølgelig kjedlig med et tap mot et "dritt" lag....
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 16. Sep. 2009, 22:51 »
Vi må også se på spillerne vi har til rådighet. Av en elller annen grunn ser eg ikke for meg lynraske kontringer med den midtbanen vi stiller i dag.... ::) Med det laget vi spiller med i dag, så er mangelen av en spiller som Jonas på kanten enorm. Ville gitt og en ny dimensjon og måte å spille på, som ville gjort alt enklere.

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #204 på: 16. Sep. 2009, 22:53 »
Match Stats
23   Shots   13
16   Shots on Goal   10
5   Fouls   3
7   Corner Kicks   4
2   Offsides   10
0   Yellow Cards   1
58%   Ball Possession   42%
6   Saves   11

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 16. Sep. 2009, 22:54 »
Ro ned kritikken mot Hughton her, ja. Han er ingen manager, men eg ser ikkje korleis nokon kunne gjort ein betre jobb med det skakkjørte mannskapet han tok over.

Vi har langt igjen, noko som dagens kamp beviser. Men er det nokon her som ikkje hadde takka ja, dersom vi fekk ligge på 3. plass etter sju serierundar med fem sigerar og kun eitt tap?

Vegen mellom himmel og helvete har alltid vore kort for Newcastle-fans, meg sjølv inkl., men vi må i det minste sjå det litt i samanheng.

Det er ikkje lenge sidan vi tapte 1-6 mot Leyton Orient. Mykje bra har skjedd sidan den gong. Og mykje bra vil sikkert skje framover også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 16. Sep. 2009, 22:56 »
Dette er selvsagt ikke CH sin feil. Og han er heldigvis ikke vår faste manager, noe han heller forhåpentligvis aldri blir. Han har gjort en fremragende jobb som caretaker, men på lang sikt må vi ha en MANAGER.

Det her var en skikkelig drittkamp, kjipt å tape, spesielt når vi blir rævkjørt i 90 minutter av en middelmådig ccc lag. I utgangspunktet skal vi ikke tape slike kamper dersom vi vil opp på første forsøk!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 16. Sep. 2009, 23:01 »
Helt klart ikke Hughton sin feil ene og alene, men eg har etter dei siste kampene fått mer og mer lyst på 442. I dag hadde han muligheten til det, og håper i alle fall han stiller med to oppe mot Plymouth.

Skal også sies eat Blackpool bare har et tap så langt, så vi er garantert ikke det eneste topplaget som kommer til å slite på Bloomfield.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #208 på: 16. Sep. 2009, 23:37 »
haha...!

Når vi taper en kamp etter 6 kamper uten tap kommer alt det negative! skjerp dere, dere høres ut som The Sun fra england!!!

Nei, vi har ikke noen kreative "gerrard" på midten desverre. Men de vi har har gjort en god jobb og nok til at vi har tatt mange poeng. Vi kan ikke spille som Barca når vi har slike spillere, derfor må vi spille litt destruktivt å kjedlig. Har det ikke blitt poeng av det?!

uansett, selfølgelig kjedlig med et tap mot et "dritt" lag....

Nå er vel ikke Barca spesielt gjennombruddshissige, så jeg vet ikke hvorfor du sammenligner med dem?
Jeg sier som Drillo: Man må se BAK resultatene. Hvis du ser på sjangsestatistikk og banespill mot Cardiff og alle de andre vi har møtt; har du da sett et godt lag med en klar plan? Det vil forundre meg mye hvis du svarer ja...

Jeg har hele tiden hevdet at CH er feil mann som caretaker, også når vi har vunnet. Sjekk innleggene mine hvis du tviler... Det er greit å tape mot Blackpool hvis vi ellers har vært gode, men etter statistikkene å dømme, så tapte vi fortjent, og da er det værre.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #209 på: 16. Sep. 2009, 23:41 »
Vi må også se på spillerne vi har til rådighet. Av en elller annen grunn ser eg ikke for meg lynraske kontringer med den midtbanen vi stiller i dag.... ::) Med det laget vi spiller med i dag, så er mangelen av en spiller som Jonas på kanten enorm. Ville gitt og en ny dimensjon og måte å spille på, som ville gjort alt enklere.
Enig i at vi ikke har lynraske spillere, men trenger man være lynrask for å kjøre en overgang? Enig om Jonas forøvrig.

Menmen, det bli vel likar i mårrå!