20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reiseguide for medlemmer  (Lest 2911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Reiseguide for medlemmer
« på: 02. Sep. 2009, 22:59 »
Første reiseguide er nå lagt ut. Den inneholder informasjon om flyruter, hoteller, hvordan fikse billetter, attraksjoner i Newcastle og så videre. Den er kun tilgjengelig for medlemmer.

Man finner reiseguiden ved å klikke på "Reiseguide" i menyen til venstre etter å ha logget inn på hovedsiden.

Takk til André Sylthe for bidraget.

Kom med innspill her!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

cybro

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 271
    • Vis profil
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #1 på: 02. Sep. 2009, 23:27 »
Veldig bra artikkel, du kom meg i forkjøpet Andre! Har tenkt tanken eg også.
* Newcastle 4 Ever :) *

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #2 på: 02. Sep. 2009, 23:46 »
Takk for det. Jeg har aldri reist til Newcastle fra Østlandet, så er litt blank på turer derifra. Også litt blank på hoteller i Newcastle.

Setter pris på om noen av dere som har andre noen andre erfaringer eller mener noe i guiden er feil kommer med innspill på det :)

Tenkte også å lage en guide for bortekamper og da spesielt for London. Er det noen av dere som har noen erfaringer fra bortekamper i London?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #3 på: 04. Sep. 2009, 18:27 »
Takk for det. Jeg har aldri reist til Newcastle fra Østlandet, så er litt blank på turer derifra. Også litt blank på hoteller i Newcastle.

Setter pris på om noen av dere som har andre noen andre erfaringer eller mener noe i guiden er feil kommer med innspill på det :)

Tenkte også å lage en guide for bortekamper og da spesielt for London. Er det noen av dere som har noen erfaringer fra bortekamper i London?

Reiser fra østlandet. Ser du glemte å ta med den aller beste ruten til Newcastle fra Gardermoen, som er BA fra Oslo via Heathrow til Newcastle. Priser fra 2200kr og oppover t/r. Har vært på bortekamp i London to ganger, så kan godt bidra med noen tips.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #4 på: 07. Sep. 2009, 10:24 »
av alternativer fra vestlandet så har en vel også wideroe fra stavanger? men dette er kanskje det samme flyet som du nevner som SAS? de samarbeider vel rimelig tett?

Uansett så har jeg gode erfaringer med å søke etter hotel på www.finn.no De går igjennom 10-12 av de mest kjente hotelsøks-sidene for deg. De siste gangene jag har vært over har jeg bodd på Thistle Hotel hvor vi har betalt ca 50 pund pr natt for et dobbelrom. Hotellet har grei standard og ligger like ved togstasjonen, kun minutters gange unna eldon square, the gate og st. james.
http://www.thistle.com/hotels/united_kingdom/newcastle/county_hotel/index.html

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #5 på: 10. Sep. 2009, 15:17 »
Et alternativ som også burde nevnes, er å fly tidligflyet fra Torp til København med widerøe om fredagsmorgenen, for så å ta Cimber Air videre til Newcastle. Retur søndags kveld til Gardermoen eller Torp.

For helga 23-25 oktober får jeg en pris på 1736kr, i følge supersaver.no. Prisen varierer dog en hel del, så må være litt heldig med kampanjene for å få denne fine prisen.

www.supersaver.no er forresten en veldig god side til å finne billige flybilletter. Tar ikke med alle billigselskapene, men ellers fungerer det veldig bra.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #6 på: 14. Sep. 2009, 13:10 »
Må kanskje også nevne at det er mulighet for å ta buss fra London til Newcastle. Megabus er det billigste busselskapet, og turene koster mellom 1,50£ og 18£ hver vei. Altså jævlig billig. Det går også nattbuss, slik at man kan dra kl. 23.15 fra London på fredagskvelden, og være i Newcastle kl. 05.40 på lørdagsmorgenen. Dermed sparer man en overnatting også.

Kanskje en kjip måte å dra til Newcastle på, siden Megabus virker å være bussenes svar på Ryan Air, men man sparer mange penger i hvert fall.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Reiseguide for medlemmer
« Svar #7 på: 14. Sep. 2009, 18:14 »
Supert Aslak :) Skal legge det til i neste oppdatering :)