20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)  (Lest 42455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
Sv: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)
« Svar #30 på: 03. Sep. 2009, 09:24 »
Jeg vil ha det samme laget som sist, med unntak av en endring.
vår dårligste spiller Geremi bør bli erstattet av Løven.

Nolan har spilt godt som "hengende spiss" og bør kanskje få fortsette der. Evt flytte løven på topp med Ranger, og ha Nolan på midten.

Uansett hvordan man snur og vender på laget får vi ikke noen gode vinger.

det er jeg også enig i. Funka jo bra med Nolan med opp.. er jo en mulighet å starte med Geremi og ta inn Løven i andre avhengig av form da sef...

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Sep. 2009, 09:47 »
Hvor lenge er Jonas ute?
Snakk om opp til 4 uker, men litt usikker.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Sep. 2009, 09:49 »
Ranger er vel nesten bedre enn Carroll på hodet

Det er han absolutt ikke. Carroll er helt enorm i lufta, selv om Ranger også virket bra. Det som var mest imponerende med Ranger var hold-up spillet hans, utrolig bra med mann i ryggen, råsterk og fikk ofte noe ut av duellene. Litt sånn som spillestilen til Viduka faktisk. Det Ranger har som Carroll ikke har er derimot bra fart og rykk. Men siden vi nå har fått Løvenkrands med bra fart, så ville jeg kanskje helle mot å ville ha Carroll - Løvenkrands på topp mot Cardiff. Men hipp som happ egentlig, vi blir kanskje bedre på kontringer med Ranger, det kan også være et pluss.
kø1. Hva kan det være at Daniel har redigert ditt innlegg?? Står så.
« Siste redigering: 03. Sep. 2009, 09:52 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Sep. 2009, 16:13 »
Ameobi spiller ikke. Er ute i antall x uker, var snakk om 8 uker tror jeg?

Typisk, men det er jo ingen krise. Ranger har jo samme rolle som Ameobi, holde på ballen og krige i boksen. Men med krants på plass kan vi true bakrom i mye større grad.  Han er uten tvil best på topp tror jeg.

Dermed håper jeg på:

Homer          Taylor       Colo         Enrique
Homer          Taylor       Colo         Enrique

Raylor          Barton       Smith       Guthrie

Ranger       Krants
Raylor          Barton       Smith       Guthrie

Ranger       Krants

Strengt å vrake Nolan nå. Skal spille foran Barton slik han har innledet sesongen.

Dessuten er jeg spent på å se hvem av Ranger og Carroll som spiller. Er ingen selvfølge at Ranger fortsetter, for jeg synes Carroll også har vært god denne sesongen. Han har større spissferdigheter enn Ranger også mtp hvor ekstrem han er i luftrommet.
[/quote]

Helt enig. Jeg glemte ham visst.

Harper
Rayolor         Taylor       Colo         Enrique

Barton          Smith       Guthrie
                                Nolan

Ranger       Krants

Bare CH hører på meg nå blir det opprykk  ;D

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Sep. 2009, 17:25 »
Litt usikker på hvem jeg ville hatt i 11'ern, men 4-3-1-2. Med Guthire som offensiv midtbane: 2-1 seier til Newcastle  ;)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 04. Sep. 2009, 17:28 »
Mente Nolan*  :P

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Sep. 2009, 15:57 »
Jeg mener guthrie bør spille, gode passninger, gode døballer(bedre en r.taylor sine synst jeg) og kommer til gode muligheter med skudd utfor boksen. Hvis det ikke er plass til han sentralt pga Nolan og Smith som må spille så vil jeg se han på høyrevingen isteden for R.Taylor.
Newcastle United Football Club<3

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Sep. 2009, 16:28 »
Jeg mener guthrie bør spille, gode passninger, gode døballer(bedre en r.taylor sine synst jeg) og kommer til gode muligheter med skudd utfor boksen. Hvis det ikke er plass til han sentralt pga Nolan og Smith som må spille så vil jeg se han på høyrevingen isteden for R.Taylor.

Enig ;)

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 07. Sep. 2009, 10:33 »
Helt enig. Guthrie har vært knallgod etter han kom tilbake fra skade. Holder han seg skadefri tipper jeg han blir en sterk kandidat til årets spiller for oss. ryktene sier at det nå for tida diskuteres på liverpool forum om hvem som er best og hvem de helst ville hatt av guthrie og lucas :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 07. Sep. 2009, 12:24 »
Helt enig. Guthrie har vært knallgod etter han kom tilbake fra skade. Holder han seg skadefri tipper jeg han blir en sterk kandidat til årets spiller for oss. ryktene sier at det nå for tida diskuteres på liverpool forum om hvem som er best og hvem de helst ville hatt av guthrie og lucas :)

Hehe, lucas er jo skrekkelig. Tror Guthrie kan bli veldig god. Han har i de 2 siste kampene vist veldig gode avlsutningsegenskaper. Kan bli en god boks-boksspiller.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 07. Sep. 2009, 14:44 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/09/07/toon-players-now-immune-from-takeover-talk-72703-24625602/

Står nede i artikkelen at Butt er tilbake til kampen mot Cardiff, og Hughton legger veldig mye vekt på at han er kapteinen vår. Ser det desverre ganske sannsynlig at han splitter opp det som har fungert så bra hittils i sesongen, tar fra Smith kapteinsbindet og kjører Butt inn sentralt. Faen til forbanna eg blir då !

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 07. Sep. 2009, 15:04 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/09/07/toon-players-now-immune-from-takeover-talk-72703-24625602/

Står nede i artikkelen at Butt er tilbake til kampen mot Cardiff, og Hughton legger veldig mye vekt på at han er kapteinen vår. Ser det desverre ganske sannsynlig at han splitter opp det som har fungert så bra hittils i sesongen, tar fra Smith kapteinsbindet og kjører Butt inn sentralt. Faen til forbanna eg blir då !

Det vil rett og slett være en stor skandale om butt kommer inn på midtbanen nå som den fungerer så bra. Spesielt når butt er dritgammel og overhodet ikke har overbevist. Har likt CH uttak i det siste, og innbyttene også,men skjer dette har CH ødelagt all kredden han har fått med meg i det siste.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 07. Sep. 2009, 15:26 »
Kjære, vene, snille Chris: La Butt være kaptein UTENFOR banen, og Smith være kaptein PÅ banen. Enkelt og greit.

Never change a winning formula!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 07. Sep. 2009, 17:03 »
Sier som noen kommenterer under artikkelen: La Butt være innbytter, han er trolig ikke 100% matchfit og burde ikke kastes inn for enhver pris. La ham heller få 10-20 minutter på slutten. Jeg tror på årests første 0 poenger mot cardiff.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Sep. 2009, 18:44 »
Kampen går på SportN

15.00    Fotball: The Championship
(Football: Cardiff City - Newcastle United) Cardiff City - Newcastle United, direkte fra Cardiff City Stadium. Kommentator: Thor Eggen.
« Siste redigering: 07. Sep. 2009, 18:48 av MaKo »