20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)  (Lest 42517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)
« på: 01. Sep. 2009, 20:38 »

Arena: Cardiff City Stadium
Dato: 13. September 15:05

TV-Kanal: Sky / Viasat SportN
Norsk supporterside: http://www.cardiffnorway.com/
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Cardiff_fc
« Siste redigering: 08. Sep. 2009, 20:06 av Christian »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)
« Svar #1 på: 01. Sep. 2009, 20:46 »
Forventet lag?

---------------Harper---------------

Simpson - Saylor - Coloccini - Enrique

Raylor --- Smith -- Guthrie --- Barton

----------------Nolan---------------

----------------Løven---------------
« Siste redigering: 01. Sep. 2009, 20:49 av Daniel »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Sep. 2009, 20:56 »
Selv om det sannsynligvis strider mot all logikk, så vil eg bytte ut Guthrie med Ranger i laget til Daniel, og kjøre Krants og Ranger på topp. Vil utfylle kverandre godt, og vi gi oss mange fleire strenger å spille på.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 01. Sep. 2009, 20:58 »
Ser ut som ett greit lag det der, men er heldigvis nesten to uker til så litt tidlig å si noe om laguttaket i forhold til skader osv. er 15:05 norsk tid den blir sendt eller? Blir enda en ny test om hvor vi ligger i forhold til opprykk og i alle fall med Ameobi skadet, men kan fort ta ett poeng tror eg  8)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Sep. 2009, 21:03 »
Selv om det sannsynligvis strider mot all logikk, så vil eg bytte ut Guthrie med Ranger i laget til Daniel, og kjøre Krants og Ranger på topp. Vil utfylle kverandre godt, og vi gi oss mange fleire strenger å spille på.
Er det noen som skal byttes ut på den midtbanen så er det jo Barton. Guthrie er faan i meg viktigere enn de fleste ser på midten. Eneste som virkelig kan sette litt fart og dra seg forbi spillere, finne åpninger osv.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Sep. 2009, 21:07 »
Er det noen som skal byttes ut på den midtbanen så er det jo Barton. Guthrie er faan i meg viktigere enn de fleste ser på midten. Eneste som virkelig kan sette litt fart og dra seg forbi spillere, finne åpninger osv.

Der er vi nok uenig ja. Mi meining er at Barton er raskere og har mer tyngde enn det Guthrie har. Det med at Guthrie er en spiller som kan opne et forsvar på fantastisk vis, er også kun en myte. Det som er bra med Guthrie er at han har to gode bein, og en fin pasningsfot. Nokke som også kan sies at Barton også har.

Peter

• Gjest
« Svar #6 på: 01. Sep. 2009, 21:37 »
Dette blir en drit vanskelig kamp, og ingen kan motsi det. Vil tro dette er en av de 5 tøffeste kampene vi kommer til å spille i år.
Vil nesten håpe på at Smith spiller i mellomrommet i steden for Nolan. Smith er i utgangspunktet spiss og Nolan passer godt på sentral midtbane. Det viktige i denne kampen er å få tatt ut Chopra og Mccormack. Noe jeg tror S.Taylor og Colo(!) er i stand til.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Sep. 2009, 21:43 »
Dette blir en drit vanskelig kamp, og ingen kan motsi det. Vil tro dette er en av de 5 tøffeste kampene vi kommer til å spille i år.
Vil nesten håpe på at Smith spiller i mellomrommet i steden for Nolan. Smith er i utgangspunktet spiss og Nolan passer godt på sentral midtbane. Det viktige i denne kampen er å få tatt ut Chopra og Mccormack. Noe jeg tror S.Taylor og Colo(!) er i stand til.

Om vi skal klare å holde Cardiff sine offensive fibre i sjakk, så er forsvaret vårt avhengig av at Smith ligger forran som et skjold. Fordi Smith har spilt spiss, så betyr det ikke at han funker som offensiv midtbane. Spiss og offensiv midtbane er to vidt forskjellige ting faktisk

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. Sep. 2009, 21:44 »
Smith skal spille i den rollen han har hatt så langt denne sesongen. HEr har han spilt sin beste fotball for oss og vært en av de viktigste spillerne våre, om ikke den viktigste.

Guthrie ser heller ikke jeg hvorfor skal benkes. BArton på sitt beste kan uten tvil sette fart på midten, men slik så det ikke akkurat ut sist kamp. Guthrie derimot er kanskje ikke veldig god til å slå gjennombruddspassningen, men han gjør svært få feil emd ballen i beina og har den beste foten i troppen. Nå har han også begynt å score mål så han bør spille mot cardiff.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Sep. 2009, 21:59 »
Vil ha samme lag som mot Leicester berre Løven inn for Barton.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Sep. 2009, 22:11 »
Vil jeg også faktisk. Selv om det er fryktelig viktig at Barton spiller seg i form igjen, er det nok bedre nå. Og heller la Barton få en del minutter på slutten :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Sep. 2009, 22:29 »
;D ;D Heller beholde Barton å ut med Geremi 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Sep. 2009, 22:49 »
Håper på noe sånt mot Cardiff:

.................Harper................

Simpson...Colo...Tayls...Enrique

Guthrie....Smith...Nolan...Raylor

.......Ranger...Løvenkrands......

Om Gutierrez er noenlunde fit til denne er eg usikker på. Men det er sagt at Carrol kan bli frisk igjen. Blir fint å få inn farten til Løven igjen!
Venter i spenning...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Sep. 2009, 23:28 »
;D ;D Heller beholde Barton å ut med Geremi 8)

Hehe, gløymde at han var med. Då skal selfølgelig han ut!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Sep. 2009, 23:43 »
Løvenkrands kan bli meget viktig i denne kampen, og det at vi nå har nestento uker til å få ham i form på, er veldig bra. Han er garantert ganske rusten, da han kun har hatt små treningsopphold med Rangers og Birmingham, og stort sett har måttet sørge for å holde seg i form på egen hånd. Derfor vil han kunne ha godt av en lukket treningskamp i landslagspausen. Vi har heldigvis få landslagsspillere i laget, og mister derfor ikke for mye av stammen i laget, slik at vi kan få trent Løven inn i det nye kollektivet.

Likevel vil jeg ikke forvente at Løvenkrands gjør en like bra kamp som Ranger gjorde, men jeg forventer at han i den tiden han spiller (holder kanskje ikke 90 minutter) bidrar med stor fart, god teknikk og skuddvilje. Så vil det vise seg om det vil gi noe større utslag. Men skulle vi lykkes, og vinne kampen, tror jeg Løven vil spille en sentral rolle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon