20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peterborough United - Newcastle United (Carling Cup Runde 3)  (Lest 34413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Opprykk er det som teller, og neste gang vi møter Peterborough så sender vi de hjem som slakt.. La de komme til 16 dels finale, og rykke ned i mai.
Hadde vært jævlig deilig å faktisk tro på dine drømmer. Jeg tror at når vi møter dette møkkalaget, så fremstår vi like holdeløse, men med litt bedre enkeltmannsprestasjoner, som muligens hjelper oss til en seier.

Poenget mitt er at det er nå vi må spille på oss selvtillitt, og bli vant til å vinne. Du vet hva de sier: Seier avler seier. (tror dette er et Eggen-begrep, men er ikke sikker). HVis vi rykker opp med dette laget, med denne taktikken, så ryker vi rett ned igjen lenge før sesongen er slutt.

Rykker vi opp, har vi ny eier og ny manager på plass før neste sesong starter  ;D

Jeg frykter ikke nedrykk neste år, om vi rykker opp. Og jeg tror vi hadde slått lag som Bolton, Hull og Pompey selv med mannskapet og manageren vi har nå også.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ah, deilig å være ute av denne tullecupen som kun bidrar til skader og suspensjoner.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Da er det bare å satse 100% på Championship!  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
http://www.theposh.com/page/NewsDetail/0,,10427~1805908,00.html

Peterborough lager DVD av seieren. Betyr tydeligvis mye for disse, dette :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Hallo ?  :) En seier mot A-laget til Ipswich må då bety mere, enn en seier mot juniorene våre

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com

Hahahah, de spilte jo mot guttunger!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Selvfølgelig er det stort for dem. De har jo aldri vært i nærheten av noe sånt før. For to år siden spilte de i League 2. Klubben har aldri i sin historie spilt på et så høyt nivå som Championship, og aldri vært i nærheten av å kunne slå ut et lag som Newcastle av en cup. At de spilte mot juniorer betyr ingenting. De slo selveste Newcastle United. Storklubben Newcastle United. Denne kampen var like viktig som en cupfinale for dem. Denne kampen var like uviktig som en hvilken som helst tidlig cuprunde for oss.

Det er derfor jeg synes vi burde vist motstanderen vår en større ære, og tatt kampen litt mer alvorlig. Dessuten er jeg fortsatt ikke overbevist over hvor mye ungguttene egentlig får ut av en så forferdelig dårlig opplevelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
Latterlig!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Selvfølgelig er det stort for dem. De har jo aldri vært i nærheten av noe sånt før. For to år siden spilte de i League 2. Klubben har aldri i sin historie spilt på et så høyt nivå som Championship, og aldri vært i nærheten av å kunne slå ut et lag som Newcastle av en cup. At de spilte mot juniorer betyr ingenting. De slo selveste Newcastle United. Storklubben Newcastle United. Denne kampen var like viktig som en cupfinale for dem. Denne kampen var like uviktig som en hvilken som helst tidlig cuprunde for oss.

Det er derfor jeg synes vi burde vist motstanderen vår en større ære, og tatt kampen litt mer alvorlig. Dessuten er jeg fortsatt ikke overbevist over hvor mye ungguttene egentlig får ut av en så forferdelig dårlig opplevelse.

No må du roe litt ned. Tror du at Peterborough ville tatt av om dei f.eks ville slått ut et lag som Leeds? Vi spiller i samme divisjon som dem, og stiller med et svakt lag. Ingen grunn til å ta helt av av å slå oss.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Leyton Orient lagde ikke DVD av 6-1 seieren. Hvorfor skulle da Peterborough gjøre det da...

Vet at kampen mellom Leyton var treningskamp, men treningskamper betyr jo nesten like lite som Carling Cup.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vi slått manu 2-0 denne sesongen kunne jeg godt tenkt meg en dvd:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Leyton Orient lagde ikke DVD av 6-1 seieren. Hvorfor skulle da Peterborough gjøre det da...

Vet at kampen mellom Leyton var treningskamp, men treningskamper betyr jo nesten like lite som Carling Cup.

Korleis du kan si at en heimekamp i Carling Cup betyr omtrent like mye som en treningskamp, sjønner eg lite av. Uansett enig i at Peterborough tar litt vel av.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Joda, jeg overdrev kanskje litt der  ;)
Det er jo en ganske uviktig turnering. FA cup betyr mer pga det er den tradisjonelle turneringen. Du ser jo at folk setter reservespillere i troppen for å la de viktige spillerne hvile til seriekampene i Carling Cup.

Jeg syns uansett at det er helt meningsløst å ha to nasjonale turneringer. Holder med FA cupen som er den tradisjonelle.

Men Leyton ligger jo en divisjon under, har stort sett ligget to divisjoner under. Så de burde vel lage en bok om den kampen, hvis de skal ta av på lik linje som Peterborough.
« Siste redigering: 23. Sep. 2009, 21:46 av ErikLi »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Peterborough gir vel ut videoer av hver eneste kamp, så at de lager en video fra denne kampen også er vel ikke så jævli rart.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Peterborough gir vel ut videoer av hver eneste kamp, så at de lager en video fra denne kampen også er vel ikke så jævli rart.
Riktig.
Les hva som står der:
Sitat
Remember you can purchase DVDs from all matches involving Posh this season with all home fixtures complete with commentary.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa