20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peterborough United - Newcastle United (Carling Cup Runde 3)  (Lest 34427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Aner jeg at vi har en relativt dårlig dommer? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Aner jeg at vi har en relativt dårlig dommer? :P

Hører kommentatorene sier det ja.. :D

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faen så unødvendig av Guthrie. Nå er han vell ute i neste seriekamp >:(

Ja hvordan funker det? Er han suspendert for ipswich kampen da?

hmm, tror det skilles mellom cup og serie, uten at jeg skal være helt sikker på det.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
uansett om vi spiller med jentelaget skal en manager greie å unngå så stygg dominans fra peterborough. CH bør være historie, så kan Buttføck ta over ei stund. Han har i det minste en fotballhjerne selv om han ikke er kreativitetens frontfigur...
Ja - jeg vet at vi har en bra start på sesongen, men se på sjangsestatistikken og hvordan vi egentlig har spilt disse kampene, så ser dere at CH er en elendig taktiker.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Faen så unødvendig av Guthrie. Nå er han vell ute i neste seriekamp >:(

Trer ikke suspensjonen i kraft en uke etter kortet elle noe sånt da ?

Ja hvordan funker det? Er han suspendert for ipswich kampen da?

hmm, tror det skilles mellom cup og serie, uten at jeg skal være helt sikker på det.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kommentatorene er ikke nådige med dommeren nå... :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Jeg gir faen om vi taper denne, og bare har hatt et skudd på mål. Poenget er at vi sparer de beste spillerne til serien, og det synes jeg er jævlig bra av CH.
Vi må prioritere. Hva er viktigst? Komme til 16-delsfinalen av Carling Cup, eller rykke opp? Det er ikke gitt at vi rykker opp, derfor må vi ha de beste spillerne tilgjengelig :)
Synes det er på grensen til ekstremt flaut at kampen ble slik den ble, men jeg godtar det. Fordi det sparer noen spillere som er ekstremt viktige.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Jeg gir faen om vi taper denne, og bare har hatt et skudd på mål. Poenget er at vi sparer de beste spillerne til serien, og det synes jeg er jævlig bra av CH.
Vi må prioritere. Hva er viktigst? Komme til 16-delsfinalen av Carling Cup, eller rykke opp? Det er ikke gitt at vi rykker opp, derfor må vi ha de beste spillerne tilgjengelig :)
Synes det er på grensen til ekstremt flaut at kampen ble slik den ble, men jeg godtar det. Fordi det sparer noen spillere som er ekstremt viktige.

Greit å spare spillere, men man må vel kunne forlange at man likevel har et spillemønster, rett og slett en taktikk som gjør savnet av de beste litt mindre? Skjønner ikke at det går ann å nevne "jævlig bra" og CH i samme setning... Han er i sine beste øyeblikk akseptabel som manager, aldri mer...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Kunne ikkje forvente så mykje med den oppstillinga, men dei må nå  værtfall ha litt innsats!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
CH er ingen stor taktikker, og det har vi visst lenge. Jeg tar det ikke så jævlig tungt, og velger heller å se det som positivt at vi er ute.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er greit å gi unggutta sjansen i ligacupen. Jeg er helt klart for det. Men hvis vi skal ha et mål om å gå videre, noe jeg vil tro når vi bytter inn tre a-lagsspillere på en gang for tre urutinerte juniorer. Men skal vi gå videre og likevel gi ungguttene sjansen, så må vi gi ungguttene muligheten til å spille en god kamp. Da må vi ha et gjenkjennbart spillemønster, som ungguttene kjenner godt fra reservelaget. Vi må ha en klar idé om hvordan vi skal spille, for å unngå at alle løper rundt som hodeløse kyllinger.

Når det er sagt, så aner ikke jeg hva som er grunnen til at vi ikke har hatt en målsjanse å snakke om, og hvorfor Peterborough har hatt ørten. Og jeg aner ikke om vi har det gjenkjennbare spillemønsteret eller ikke. Men det virker ikke helt sånn. Spesielt ikke når vi blir rævkjørt av et nyopprykket C'ship-lag.

Vi kan ikke forvente all verden av disse ungguttene, men når vi bruker så mange av dem samtidig, bør vi kunne gi dem en litt bedre opplevelse enn å bli rævkjørt av Peterborough. Jeg synes det er feil å gi så unge spillere spilletid, bare for å knuse selvtilliten deres fullstendig. Hva pokker skal Tozer, Vuckic, Donaldson m.fl lære av å bli latterliggjort i 90 minutter?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Det er greit å gi unggutta sjansen i ligacupen. Jeg er helt klart for det. Men hvis vi skal ha et mål om å gå videre, noe jeg vil tro når vi bytter inn tre a-lagsspillere på en gang for tre urutinerte juniorer. Men skal vi gå videre og likevel gi ungguttene sjansen, så må vi gi ungguttene muligheten til å spille en god kamp. Da må vi ha et gjenkjennbart spillemønster, som ungguttene kjenner godt fra reservelaget. Vi må ha en klar idé om hvordan vi skal spille, for å unngå at alle løper rundt som hodeløse kyllinger.

Når det er sagt, så aner ikke jeg hva som er grunnen til at vi ikke har hatt en målsjanse å snakke om, og hvorfor Peterborough har hatt ørten. Og jeg aner ikke om vi har det gjenkjennbare spillemønsteret eller ikke. Men det virker ikke helt sånn. Spesielt ikke når vi blir rævkjørt av et nyopprykket C'ship-lag.

Vi kan ikke forvente all verden av disse ungguttene, men når vi bruker så mange av dem samtidig, bør vi kunne gi dem en litt bedre opplevelse enn å bli rævkjørt av Peterborough. Jeg synes det er feil å gi så unge spillere spilletid, bare for å knuse selvtilliten deres fullstendig. Hva pokker skal Tozer, Vuckic, Donaldson m.fl lære av å bli latterliggjort i 90 minutter?

Når Hughton gir så mange sjansen fra start, så må han ha gjort seg opp en tanke om at det kunne ende slik. Bortekamp mot et annet CCC er ikke sikkert vi hadde vunnet med alaget heller. Men som sagt så gav han dei unge sjansen, og eg er sikker på at han gav klar beskjed om at resultate ikke var så viktig her, og at han ikke forventet noe resultat av ungutta. Tror ikke ungutta ble knust av dette. No har dei fått sin alagsdebut, og det er en milepel i seg selv.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Guthrie må stå over mot Ipswich.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg har ingen problemer med resultatet sier CH, men innrømmer at han kanskje hadde for mange unggutter fra start. Snittalder på 20 år.
For min del er det helt greit, de trenger matching.
Ingen som har klagd på Ferguson/Wenger, når de ryker tidlig i denne tullecup`n og gir unggutta verdifull erfaring.

Opprykk er det som teller, og neste gang vi møter Peterborough så sender vi de hjem som slakt.. La de komme til 16 dels finale, og rykke ned i mai.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Opprykk er det som teller, og neste gang vi møter Peterborough så sender vi de hjem som slakt.. La de komme til 16 dels finale, og rykke ned i mai.
Hadde vært jævlig deilig å faktisk tro på dine drømmer. Jeg tror at når vi møter dette møkkalaget, så fremstår vi like holdeløse, men med litt bedre enkeltmannsprestasjoner, som muligens hjelper oss til en seier.

Poenget mitt er at det er nå vi må spille på oss selvtillitt, og bli vant til å vinne. Du vet hva de sier: Seier avler seier. (tror dette er et Eggen-begrep, men er ikke sikker). HVis vi rykker opp med dette laget, med denne taktikken, så ryker vi rett ned igjen lenge før sesongen er slutt.