20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 231502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Champions League
« Svar #270 på: 03. Mai 2011, 23:17 »
Ja, den situasjonen var nok ganske kontroversiell. Har ikke fått sett den ordentlig da streamen jeg så på hakket såpass at reprisen og deler av situasjonen live gikk til spillet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 03. Mai 2011, 23:26 »
Skjønner ikke at folk ikke benytter seg av at bet24 gir ut gratis viaplaykoder ;)

Jeg mener at det definitivt skulle vært mål, greit Ronaldo kommer borti Mascherano, men det er fordi han blir dyttet selv. Jeg ble faktisk litt usikker på regelverket. En evt. annen tolkning er at Real får frispark siden det ikke er noen fordel for dem at Barcelona får frispark (ja, virkelig!). Sånn som det ble gjort var i alle fall feil.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 03. Mai 2011, 23:26 »
Dommeren må jo ha ment at Ronaldo kastet seg i situasjonen før han treffer Macherano, noe jeg kan kan være enig i. Men sykt av dommeren å faktisk dømme det der og da! :P

OLEZZ

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #273 på: 03. Mai 2011, 23:41 »
Hvordan får du det da Geir?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 03. Mai 2011, 23:42 »
Du må registrere deg på bet24.com og gjøre et innskudd. Da skal du kunne hente ut gratiskoder til alle CL-kampene i alle fall :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 03. Mai 2011, 23:44 »
Dommeren må jo ha ment at Ronaldo kastet seg i situasjonen før han treffer Macherano, noe jeg kan kan være enig i. Men sykt av dommeren å faktisk dømme det der og da! :P

Det var flere ganger i dag jeg tenkte etter å ha sett reprisene at det faktisk var helt sykt at dommeren hadde fått med seg det som skjedde, for det så helt feil ut første gang jeg så det. I denne situasjonen tror jeg likevel han tok feil, men jeg klager ikke. :P

Godt å se at Barcelona gikk videre, de var det klart beste laget over to kamper.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 28. Mai 2011, 18:44 »
@Piers Morgan på Twitter:
"Can you take me a pic of #Messi picking up the CL trophy tonight @themichaelowen - you should get a perfect view from the Bench."

Haha, fyren er klassisk drittsekk, men han har noen gullkorn iblant! :)

Gleder meg til kampen ikveld, selv om jeg antar at det blir en skuffende kamp. Finaler kan fort bli litt sånn antiklimaks føler jeg.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 28. Mai 2011, 20:11 »
Klarer ikke helt bestemme meg for å heie på Barca i kveld. Har bestandig mislikt United mest av alle andre lag, men den Barcelona-hypen begynner å gå meg så smått på nervene. Liker Messi og synes han er verdens klart beste, men mange av de andre kan jeg absolutt styre meg for. En liten del av meg håper faktisk på United. Ekkelt...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 28. Mai 2011, 20:17 »
Jeg er med ManU i dag. Trodde aldri jeg skulle gjøre noe slikt, men i dag håper jeg på ManU!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #279 på: 28. Mai 2011, 20:39 »
Må innrømme at jeg heller mot Barca. Har delvis bodd i byen i et halvår, og sett en god del kamper der nede. Tåler ikke trynet på blant annet Busquets og Pedro, så det må jeg leve med.

Er oppvokst med en far som er fan av Manchester United, så har vært endel på kamp der også. Jeg er nok en av heller få Newcastlefans som ikke nærer hat til den klubben.  :-\ Men det stormet endel hjemme i tenårene mine på midten av 90-tallet for å si det sånn, hehe!

Litt hipp som happ igrunn, men tror kanskje Messi tipper vekta i Barcas favør. Annet pluss er at mange av kompisene mine er Manu-fans, så om de taper så slipper jeg litt kjepphøyhet i hverdagen. :)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 28. Mai 2011, 21:03 »
Klarer ikke holde bestemme meg for hvem jeg håper vinner. HAter begge lagene enormt! Men tror nok jeg hater barca hakket mer, så da blir det vel manu :S Egentlig håper jeg kampen blir avlyst pga for mye filming eller noe, men det blir nok med drømmen :P

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 28. Mai 2011, 21:19 »
Jeg tror nok kjepphøyheten fra United-supporterne om de skulle vinne tipper det i Barcas favør for min del også. Ligger an til en god kamp i alle fall.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 28. Mai 2011, 21:34 »
Heia Barcelona!
Nei.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 28. Mai 2011, 21:43 »
Utrolig hvor mye piss som twitres fra denne @piersmorgan i løpet av første omgang. Hahaha.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 28. Mai 2011, 21:45 »
Post litt her da, så får vi andre se. Har ikke tid (= ork) til å sjekke twitter under kampen.
Nei.