20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Champions League  (Lest 228850 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Champions League 09/10
« Svar #75 på: 07. April 2010, 19:27 »
Enig i at Xavi og Iniesta kansje ikke får all den skryten de fortjener. De to står jo for det meste av oppbygningen av et angrep i braca, og veldig ofte er en av de nest sist eller tredje sist på målene. Men fotball handler nå en gang om å lage flest mål, så da er det ganske naturlig at Messi (som er best til det av de tre) får mest oppmerksomhet. Han har en vanvittig satestikk (203 kamper, 119 mål og 48 assists for barca tror jeg). Der Xavi ofte slår de vanvittig geniale passninger, runder Messi to-tre motsandere og skyter i mål. Klart det er lettere å legge merke til det han gjør da. Men jeg må innrømme at jeg selv er veldig svak for trekløveret, og vil ikke sette den ene opp mot den andre. Helheten er jo det som gir nytelse av og se på! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. April 2010, 19:38 »
Helheten er jo det som gir nytelse av og se på! :)

Agreed!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 07. April 2010, 20:23 »
Selvfølgelig er både Xavi og Iniesta sinnsykt gode spillere, og alle som følger med på fotball burde jo vite det her. Men jeg føler vel egentlig at Messi er i en klasse for seg selv. Og ingen spiller kan være hele laget alene, så det sier seg jo selv at det er fler som fortjener mer skryt, og noen som fortjener mindre skryt, og at Messi kanskje ikke hadde vært fult så god uten de spillerne han har på laget. Men det går vel egentlig for alle spillere, gjør det ikke?

Messi er enkelt og greit en bitteliten-stor trollmann. En kunstner! En...whop whop!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 07. April 2010, 23:24 »
Messi er above everyone else ja. Er bare å bøye seg i støvet - den fyren der er ren nytelse å se på med ball i beina.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 07. April 2010, 23:50 »
Endelig er vi enige om noe. ;D

Og det var utrolig morsomt at Bayern vant i kveld. Elsker Ribery! Flott fotballspiller, og han ser jo ut som om han er en typisk bad guy i en action film. Jævlig kult!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. April 2010, 23:53 »
Alltid digg når ManU ryker! Nesten like digg som da LFC røk :)
Og lekent mål av Robben i tillegg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. April 2010, 23:58 »
Haha, som vanlig sørgestemning blant nissene i Viasat-studioet etter et engelsk storlag ryker ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 08. April 2010, 00:02 »
Hehe. Legger merke til at et lite fåtall ManU-fans syter på fjesboka mi, mens et betydelig antall LFC-fans gleder seg i kveld!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 21. April 2010, 13:35 »
Go kamp i går. Blir ein spanande returkamp på Camp Nou!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #84 på: 21. April 2010, 15:34 »
Håper helt jævlig at Inter går videre! Lyon-Inter i finalen. Lyon vinner. Drømmefinale!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. April 2010, 16:05 »
Jeg har aldri vært særlig for Bayern. Men av "uforklarlige grunner" har jeg begynt å likt dem mere i det siste. Så jeg håper de vinner i år. Det har de fortjent. For første gang på noen år kan jeg slappe av og nyte semifinalene i stedet for å forbanne over at noen britske lag med rævafotball kjemper seg til finalen.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. April 2010, 22:59 »
Faen så digg at Barcelona ikke kom til finalen!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 28. April 2010, 23:06 »
Faen så digg at Barcelona ikke kom til finalen!
Hvorfor synes du det? :P

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 28. April 2010, 23:09 »
Synes det var litt synd at Barca ikke fikk løfte trofeet på Santiago, og virkelig gnidd det inn hos Real!  :-[

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 28. April 2010, 23:10 »
Det hadde vært no Van_Goor! Syns det er litt trist - italiensk fotball kan bare være for min del.
Men - dette er da nok et bevis på hvor god Mourinho er.