20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)  (Lest 40952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)
« Svar #300 på: 01. Sep. 2009, 15:13 »
At Geremi mangler selvtillit er kanskje ikke så overraskende, all den tid han knapt nok har vært på benken. Men at han mangler ferdigheter er verre. Det kan man vanskelig gjøre noe med, når mannen snart er pensjonist, og burde fått utdelt stokk og rullator.

Jeg mener det viktigste for en back er at han er god defensivt. Så får de offensive bidragene heller komme som en bonus. Vi snakker tross alt om FORSVARsspillere. For all del, det beste hadde vært en back som er like god begge veier. Men de er sjelden vare. Og da tar jeg heller til takke med noen dårlige offensive valg innimellom, så lenge han gjør jobben defensivt.
Men det at Enrique mangler såpass mye offensivt, kan være det som hindrer han i å bli en back av ypperste kvalitet.

Ranger har nok utvilsomt større potensiale enn Carroll. Og jeg føler vel egentlig at guttens prestasjoner i går kveld ikke trenger ytterligere kommentarer. De talte for seg selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 01. Sep. 2009, 18:45 »

Jeg synes Enrique va kanongod idag. Jeg har aldri hatt store forhåpninger itl ham offesivt. Han var bunnsolid bakover. Sprang opp folk og vendte dem av som ingentiv. Spesielt han Nguen eller hva han het.

Enrique var ikke akkurat kanongod da, se spillerbørsen min  :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 01. Sep. 2009, 19:28 »
okei, jeg må bare beklage. han fortjente 4,5  :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 01. Sep. 2009, 20:11 »
okei, jeg må bare beklage. han fortjente 4,5  :)

Akkurat  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 01. Sep. 2009, 21:47 »
Chris Hughton - terningkast 6!

Denne mannen fortjener all den rosen han kan få.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 02. Sep. 2009, 05:33 »
Chris Hughton - terningkast 6!

Denne mannen fortjener all den rosen han kan få.

Fakta faen! Han har gjort en upåklagelig jobb. Så mye elendighet og uro rundt laget, alikevel dette utfallet. Over enhver forventning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 04. Sep. 2009, 17:48 »
Hughton har helt klart gjort en fantastisk jobb, og det bør være et krav at han får bli i trenerteamet, i en forholdsvis sentral rolle, når vi en gang ansetter en ny manager. Uansett hvem det blir. Å gi Hughton rollen som First Team Coach burde ikke være noe problem, i mine øyne. Uansett hvem som overtar som manager.

Hvis Shearer blir vår neste manager skal han få lov å ta med seg en god venn som assistent. Men kontinuitet er viktig også på trenersiden. Og jeg vil tro det betyr mye for spillerne å ha et kjent fjes å forholde seg til, uansett hvem som måtte sitte på toppen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon