20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)  (Lest 40964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)
« Svar #285 på: 31. Aug. 2009, 23:32 »
Butt var usikker på forhånd til denne kampen etter smellen han fikk mot Huddersfield.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 31. Aug. 2009, 23:37 »
Forøvrig så jeg bare de 10 siste pluss tillegg, men jeg fikk se Smith kjempe som en gud etter ballen der på slutten, og jeg ELSKER det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 31. Aug. 2009, 23:54 »
Forøvrig så jeg bare de 10 siste pluss tillegg, men jeg fikk se Smith kjempe som en gud etter ballen der på slutten, og jeg ELSKER det.

Smith var rævva de første 80 minuttene :P Neida, Smith er sesongens spiller hittill, og går foran med en innsats man bare kan beundre! Vinner så utrolig masse dueller og opptrer som en skikkelig sjef kamp etter kamp!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 31. Aug. 2009, 23:57 »

Smith var veldig god igjen ja. Morsomt å se at spillere som Shola, Smith, Colo og Nolan har prestert godt i CCC etter en svak Pl sesong ifjor. Selv om vi spiller på et annet nivå nå syntes jeg Hughton og Calderwood skal ha skryt for å ha fått spillerne til å fungere igjen.

Syntes det også er flott å se at vi opptrer som et sterkere lag sammen nå. Vi har mistet mange av de store navnene, men det det virker som spillerne vi har nå virkelig kjemper for hverandre og lagånden virker god.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 01. Sep. 2009, 00:15 »
Jeg så bare det siste kvarteret av første, pluss andre omgang, men lot meg blende av Nile Ranger. En fantastisk targetman. Glimrende hold up-spill. Gode avleveringer. Knallhard i duellene. Minnet utrolig mye om en viss Alan Shearer, og skjønner ikke hvordan det er mulig å se noe Ameobi i gutten. Hvis de 60 minuttene jeg så er representativt for Nile Ranger, så er jeg særdeles optimistisk. Lett og fin i steget, meget god ballkontroll, knallhard i duellene og perfekte avleveringer.

Sammenligningen som enkelte drar til Shola Ameobi tidligere i denne tråden er en fornærmelse mot denne gutten. Shola har aldri vært i stand til å stokke beina i tide. Denne gutten gjør det fra første stund.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #290 på: 01. Sep. 2009, 00:24 »
Ser at mange er ikke er helt fornøyd med Enrique, men han var knall defensivt. Skal være enig at han slår mye feil passninger i denne kampen men han hadde Geremi foran seg idag og ble satt i mange vanskelige situasjoner.

Virker som folk forventer mer av Enrique enn av Raylor. Syntes Enrique var blandt våre bedre idag. Ikke like god fremover som de andre kampene men solid defensivt.

Ellers meget imponert over Power Ranger. For en link up spiller i alder av 18 år. Lover godt.

Smith klart BB. Men hele laget ble nok tatt på senga av Leicester de første 40 min. Var nok andre omgangen som var vår :D

Ba Ba Ba!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 01. Sep. 2009, 00:31 »
Bra og holde ut med så mange talenter som kom inn etterhvert. Men spørs kor lenge det varer før stallen blir for tynn og resutatene går imot. Blir ikkje lett og snu det då. Men men so far so good. Men sko gjerna bytta vekk alle poenga og meir til for ein ny eigar!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 01. Sep. 2009, 00:38 »
Feilpasningene og liten bevegelse er det jo bare bagateller som skal til for å forandre.
At vi spiller gjerrig og skaper mange sjanser derimot, selv på en dårlig dag, er jo veldig bra. Får man orden på pasningene og får litt mer fart inn i laget vil vi være særdeles giftige!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #294 på: 01. Sep. 2009, 07:34 »
En mann som får for lite skryt er Chris Hughton, han kunne ikke gjort det bedre enn det han har gjort med dette laget.

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #295 på: 01. Sep. 2009, 10:48 »
Ser alle skryter Smith opp i skyene. Skal ikke klage på innsatsen hans og det er heller ikke noe feil i å spille tøft, men måten han går inn i taklinger på er noe dristig. Sitter bare å venter på han skal ta beinet til en stakkar.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 01. Sep. 2009, 11:15 »
Ser alle skryter Smith opp i skyene. Skal ikke klage på innsatsen hans og det er heller ikke noe feil i å spille tøft, men måten han går inn i taklinger på er noe dristig. Sitter bare å venter på han skal ta beinet til en stakkar.

For å være helt ærlig bryr jeg meg fint lite om han tar beinet på en stamkkar, det jeg frykter mer er utvisninger som kan koste oss poeng.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #297 på: 01. Sep. 2009, 11:41 »
Prøver meg på en liten børs uten kommentar.
Harper.     7
R.Taylor.   7
Simpson.   7
S.Taylor.  7,5
Enrique.    7
Smith.      8
Barton.     6.5
Geremi.     6 
Guthrie.    7.5
Nolan.      7.5
Ranger.    8
Jeg er utrolig fornøyd med hvordan vi spiller defensivt. Men skjeldent jeg ser at vi taper så mange hodedueller. Men det var ene å alene Howard. Jeg mener Smth er fantastisk for tiden i den defensive rollen. Ellers kommer vi til å se mye mere til Ranger som virkelig imponerte meg. Minner meg litt om Viduka\Shearer i glansdagene.
Top of the league. Grattis folkens.
« Siste redigering: 01. Sep. 2009, 11:45 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 01. Sep. 2009, 12:31 »
Den børsen er alt for høy Lars. Til sammenligning fikk ikke Molde så gode karakterer som du nå gav mot Start, som de knuste 8-1.

Juster deg ned et par hakk, skal ikke gå inflasjon i gode karakterer.  ;) Spesielt med tanke på at vi var heldige som ikke lå under til pause.

Håper virkelig Shola blir klart til neste kamp. Da bør vi spille med ham og Ranger på topp. Og geremi ut. Resten av laget bør være det samme.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 01. Sep. 2009, 12:43 »
Vi spilte ikke fantastisk men gjorde jobben. Savnet av vinger kan bli stort utover sesongen. Vi spiller bare gjennom midten, og kommer sjelden rundt på kantene. Et trøst er at Raylor klarer å slå farlige innlegg fra forholdsvis langt hold. Geremi viste igjen att han mangler både ferdigheter og selvtillitt.
Jeg synes Enrique va kanongod idag. Jeg har aldri hatt store forhåpninger itl ham offesivt. Han var bunnsolid bakover. Sprang opp folk og vendte dem av som ingentiv. Spesielt han Nguen eller hva han het.

Ranger kan bli en klassespiller. Bare han holder beina godt planta. Tenk at han er bare 18 år. Det virker på med som om han har et større potensial en Carroll. Han minner mer om Drogba en Ameobi spør du meg.

Smith spiller fantastisk om dagen. Det ser ut so han elsker å være kaptein og styre laget.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /