20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)  (Lest 41023 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Leicester City (31. august 20:45)
« Svar #60 på: 31. Aug. 2009, 19:06 »
Official:
NEWCASTLE United striker Xisco has signed for La Liga side Racing Santander on a season-long loan.

The 23-year-old joined the Magpies from Deportivo La Coruna last summer and went on to score one goal from nine appearances.

www.nufc.co.uk

Tror foresten vi vinner kampen idag :D Spennende å se hvem som starter på topp!  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #61 på: 31. Aug. 2009, 19:09 »
Kampen går på bet365.  ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Haawks

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #62 på: 31. Aug. 2009, 19:11 »
Er ikkje mulig å få gjort vinduet på bet365 større?  ::)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #63 på: 31. Aug. 2009, 19:22 »
Det er mulig, en venn av meg lasta ned et program som kunne zoome inn slik at bilde bled større. Husker ikke hva det heter.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 31. Aug. 2009, 19:34 »
Håper og tror på en seier her..Eneste som taler litt imot er at vi mangler 3 spisser og jeg er litt i tvil om at Ranger kan klare seg alene på topp.Håper dette blir motbevist og at vi tar en komfortabel 3-0 seier..Men tror på 1-0 til Newcastle der vi har det meste av spillet og sjanser.
Nolan skorer.

Lykke til lads

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 31. Aug. 2009, 20:01 »
Det er mulig, en venn av meg lasta ned et program som kunne zoome inn slik at bilde bled større. Husker ikke hva det heter.

Har du mulighet til å finne det ut Almeida? Kvaliteten der er ofte bra, bedre enn på livesport, tror jeg..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 31. Aug. 2009, 20:04 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Jose Enrique, Steven Taylor, Ryan Taylor, Joey Barton, Geremi, Alan Smith (c), Kevin Nolan, Danny Guthrie, Nile Ranger

Subs: Tim Krul, Tamas Kadar, Wesley Ngo Baheng, Kazenga LuaLua, Ben Tozer, Haris Vuckic, Ryan Donaldson

Ingen fantastisk benk akkurat! :P Ser ut som Colo er gone også, da han ikke er med i troppen til dagens kamp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 31. Aug. 2009, 20:05 »
Fornøyd, bortsett fra Geremi. Herregud, han har jo vært håpløs i alle kamper jeg har sett ham.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #68 på: 31. Aug. 2009, 20:09 »

Har du mulighet til å finne det ut Almeida? Kvaliteten der er ofte bra, bedre enn på livesport, tror jeg..
Har sendt en melding til han nå.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 31. Aug. 2009, 20:15 »

Programmet heter magical glass, ved å trykke på ctrl og rulle på musen skal streamen forstørres, dog kan hende det blir litt uklart da sier han.
« Siste redigering: 31. Aug. 2009, 20:16 av Daniel »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 31. Aug. 2009, 20:18 »
Bedre enn å se på knøttskjerm. Tusen takk

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 31. Aug. 2009, 20:18 »
Hmm, det vi kaller en teenager benk ja :p

Ble ikke så veldig positiv når jeg så lagoppstillinga akkuratt, men vi får håpe på det beste..

Ser ut som Danny S. skal spille CB, og han passet IKKE der sist kamp (Huddersfield)

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #72 på: 31. Aug. 2009, 20:19 »
NUFC: Steve Harper, Danny Simpson, Jose Enrique, Steven Taylor, Ryan Taylor, Joey Barton, Geremi, Alan Smith (c), Kevin Nolan, Danny Guthrie, Nile Ranger

Subs: Tim Krul, Tamas Kadar, Wesley Ngo Baheng, Kazenga LuaLua, Ben Tozer, Haris Vuckic, Ryan Donaldson

Ingen fantastisk benk akkurat! :P Ser ut som Colo er gone også, da han ikke er med i troppen til dagens kamp.

Det kan hende de som sitter på den benken der, starter alle kampene i februar, om spillersalget fortsetter.. Det er faktisk mer skremmende.
Men for all del, noen av de har enormt potensiale og jeg ser gjerne at Vuckic bytter plass med Geremi fra start.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 31. Aug. 2009, 20:19 »

Programmet heter magical glass, ved å trykke på ctrl og rulle på musen skal streamen forstørres, dog kan hende det blir litt uklart da sier han.

Satser på at de blir bra ;)
Joey Barton 7

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 31. Aug. 2009, 20:21 »
Howay the lads! Skeptisk til Simpson i midten men men. Har tru på at eit par erfarne spelarar står fram og vinne kampen for oss idag.