20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Huddersfield Town (Carling Cup/Ligacupen Runde 2)  (Lest 44250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Selvom vi vil satse på serien ser jeg gjerne at vi kjører inn Smith og Jonas nå, bare for å få litt mer trykk fremover. Vi bør jo gå for å vinne hver eneste kamp vi spiller, men dersom vi ryker ut i dag gir jeg egentlig f.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Joey Barton 7

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Å møte en av oppryksfavorittene i divisjonen under med B-laget, så er ikke dette direkte flaut, men langt i fra godt nok !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
For meg er det egentlig et klart tegn på hvor mye vi egentlig sliter rent squad-messig. Disse ungguttene er alt for rå og urutinerte til å skal prestere stabilt på CCC-nivå antakeligvis. Tanken på noen skader på førstelagsspillere er en veldig skummel tanke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
For meg er det egentlig et klart tegn på hvor mye vi egentlig sliter rent squad-messig. Disse ungguttene er alt for rå og urutinerte til å skal prestere stabilt på CCC-nivå antakeligvis. Tanken på noen skader på førstelagsspillere er en veldig skummel tanke.

AGREE!
Joey Barton 7

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Ameobi inn for Butt. Bra start ihvertfall.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
nå bler der mål hvertfall, Amøben inn  ;D w000tw000t
Joey Barton 7

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil

Det er i alle fall heilt klart !

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Bytte i pausen. Butt ut Ameobi inn....

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
1-3 fæn

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
1-3 nå ja. Da er det god natt folkens.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Bare like greit me ryker ut.....
Newcastlesupporter siden 1992

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Faen !!!,  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :'(

Remi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
1-3....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, det er HELT tydelig at ungguttene våre ikke er klare for å spille i CCC på heltid :)

Vi kan ikke miste mange spillerne til dersom vi har planer om å henge med i toppen...